twijfel welke motor ik kan rijden

lieve mensen ik wil jullie heel erg bedanken voor de tips allemaal. Ik ga proefrijden op een r6 en op een suzuki gsx misschien ook nog een paar andere maar dat zie ik dan wel ! Grtzzz
 
thanx voor de snelle reactie ! ja ik weeg maar 53 kilo haha dus ben ook niet echt groot maar ben al 2 jaar verliefd op de r6 dus dat wordt hem ook gewoon hoor en ja inderdaad even proefrijden als ik me rijbewijs heb

R6 kan een prima beginnersmotor zijn. In de lagere toeren kan je er lekker mee cruisen, hoof in de toeren is'ie snel. Motor weegt ook niet veel dus dat mag het probleem niet zijn.

Een proleet kan zich nog dood rijden op een CB125. Iemand met een beetje vaardigheden en zelfkennis kan prima starten op een Hayabusa. Het zit allemaal in je rechterhand.

Have fun met de proefrit.

Edit: wtf al 18 pagina's. Kortom ik zal ongetwijfeld in herhaling gevallen zijn. Had ik kunnen weten, topics gestart door jongedames lopen altijd beter dan andere ;)
 
Laatst bewerkt:
R6 kan een prima beginnersmotor zijn. In de lagere toeren kan je er lekker mee cruisen, hoof in de toeren is'ie snel. Motor weegt ook niet veel dus dat mag het probleem niet zijn.

Een proleet kan zich nog dood rijden op een CB125. Iemand met een beetje vaardigheden en zelfkennis kan prima starten op een Hayabusa. Het zit allemaal in je rechterhand.

Have fun met de proefrit.

Edit: wtf al 18 pagina's. Kortom ik zal ongetwijfeld in herhaling gevallen zijn. Had ik kunnen weten, topics gestart door jongedames lopen altijd beter dan andere ;)


Haha dit was mijn eerste topic dus geen idee of vrouwen meer reacties krijgen maar aan de paginas te zien wil iedereen mij graag helpen hahaha ben ik blij om
 
haha, ben niet meer de enige die daar zo over denkt xD
neemt overigens niet weg dat ik toch wel jaloers ben op iedereen die er een heeft xD


denk ook echt niet dat wij de enige zijn die dat vinden vind het maar een raar design haha maar alsnog als je hard wil moet je op die gaan rijden ja.
 
Een vrouw opent een topic en plotseling komen alle haantjes hun hok uit , is het nou echt zo erg gesteld met de mannelijke forum bezoeker? hoe doen jullie dat dan in de kroeg als er meer dan 1 vrouw aanwezig is :')
 
Heeft er al iemand gezegd dan zo'n R6 goed brand? :)

75498d1141946022-just-bought-new-r6-impressions-inside-edwards_fire2.jpg


Ze branden inderdaad goed...

 
:}

Lijkt me geweldig om eens te proberen! *D :9~~

Is ook een heerlijk brommertje.
Helaas wel wat aan de prijs, zeker als je er nog wat opties bij neemt.

Moet eerlijk toegeven dat ik de F700GS lekkerder vind dan de F800GS die ik vorig jaar een middag mee kreeg. Minpunten van de 2012 F800GS zijn:
- nerveus op het gas
- onhandige knipperlicht bediening

En laten dat nu net 2 zaken zijn waar je continue mee te maken hebt.

Voordeel van de F800GS is dat je er ook echt offroad mee kan gaan, F700GS krijg je gerust een zandpad over, maar is er niet echt voor gemaakt.

Voor verkeersdeelname is de 700 dus meer geschikt.
Heeft alleen haar imago tegen: barbie / homo / smeris brommer })

Maar dat kan de beste overkomen:
pinkktm.jpg


Barbie Spaarvarken heeft liever een racer, dat zijn pas wijven machines:
BBFHotPinkBike.jpg
 
Heb ik Ede nog een heel mooie Gsx-r 600 te koop.
Heeft mijn dochter op gereden. Echt in uitstekende staat, banden zijn zelfs 100% nieuw.
Motor is iets verlaagd wat voor veel vrouwen een voordeel is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan