iedereen maakt foutenWaarom heb je de speedtriple dan ooit weggedaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
iedereen maakt foutenWaarom heb je de speedtriple dan ooit weggedaan?
heb ik op proefgereden (toen nog oude model) maar hij was iets te groot voor mijn gevoel
Jip, heel veel lucht. Dat heeft ie nodig aangezien het immers de snelste naked is die er te koop isen zo'n tonijn ................die zuigt
Jip, heel veel lucht. Dat heeft ie nodig aangezien het immers de snelste naked is die er te koop is
heb je trouwens nog nooit gezeik gehad met de politie mbt de 'onleesbaarheid'van je kenteken??Jip, heel veel lucht. Dat heeft ie nodig aangezien het immers de snelste naked is die er te koop is
kawa geen eindsprint???* Tuono blok =
* Kawa blok vond ik erg tegenvallen: saai, geen eindsprint en niet de kracht van een twin , maar daardoor wel erg gemakkelijk te rijden
* Triple heb ik nog nooit gereden
Maaruh ik denk dat de nieuwe Yamaha FZ1 heeft wat de Kawa mist (volgens de specs 150pk):
(Afbeelding)
kawa geen eindsprint???
heb je hem zeker niet boven de 8000 rpm's gehad
Yamaha.... 150 pk
de kawa is met kleine mods al boven de 130 achterwielpk's te brengen.
mij beledig je niet hoorJep, helemaal tegen de aanslag gehad in een lage versnelling, maar waar ik op hoopte kwam niet echt. Sorry als ik je als Z-rijder hiermee beledig, maar dat is mijn ervaring. Misschien ben ik wat verwend met de supersports die ik gereden heb (R6, ZX10r, Mille etc), en hoopte ik op teveel sensatie. Maar ik heb begrepen dat het oude ZXr blok erin zit, die daar ook al bekend stond als een beetje tam. Verder vond ik dat hij veel vibraties vertoonde voor een 4 cilinder. Kawa moet dat ZX10r blok er maar in gooien (met mods) om de motor wat spannender te maken.
Ik denk dat je het gas er toen wat te langzaam opgezet hebt.Jep, helemaal tegen de aanslag gehad in een lage versnelling, maar waar ik op hoopte kwam niet echt. Sorry als ik je als Z-rijder hiermee beledig, maar dat is mijn ervaring. Misschien ben ik wat verwend met de supersports die ik gereden heb (R6, ZX10r, Mille etc), en hoopte ik op teveel sensatie. Maar ik heb begrepen dat het oude ZXr blok erin zit, die daar ook al bekend stond als een beetje tam. Verder vond ik dat hij veel vibraties vertoonde voor een 4 cilinder. Kawa moet dat ZX10r blok er maar in gooien (met mods) om de motor wat spannender te maken.
mij beledig je niet hoorJep, helemaal tegen de aanslag gehad in een lage versnelling, maar waar ik op hoopte kwam niet echt. Sorry als ik je als Z-rijder hiermee beledig, maar dat is mijn ervaring. Misschien ben ik wat verwend met de supersports die ik gereden heb (R6, ZX10r, Mille etc), en hoopte ik op teveel sensatie. Maar ik heb begrepen dat het oude ZXr blok erin zit, die daar ook al bekend stond als een beetje tam. Verder vond ik dat hij veel vibraties vertoonde voor een 4 cilinder. Kawa moet dat ZX10r blok er maar in gooien (met mods) om de motor wat spannender te maken.
Da's inderdaad waar het om gaatgaat er om dat je plezier aan je fiets beleef en het motorrijden op zich...zoveel mensen... zoveel wensen
Ik denk dat je het gas er toen wat te langzaam opgezet hebt.
Gooi het gas er op in zijn 1 en je legt op je rug, in twee tilt hij dan rond de 110k/u het voorwiel nog op.
Zou wel eens willen weten wat je met nog meer vermogen moet?
DE R6 gaat het trouwens qua vermogen niet redden tegen een Z1000, zal je echt het circuit op moeten.
Dat gevoel is inderdaad erg belangrijk, maar ligt voor iedereen ergens anders.Tja welke motor doet dat niet Ik zeg ook niet dat hij te weinig zou hebben, alleen maar dat het blok naar mijn mening wat saai is voor een 1000cc 4 cilinder. Bij de andere motoren die ik noemde kreeg ik wel kriebels in m'n buik. Het is een gevoelskwestie want idd. de R6 heeft minder pk's maar geeft toch meer sensatie. Ik denk dat de Z een hele vlakke vermogenskromme heeft wat op zich de motor erg gemakkelijk te berijden maakt, maar geen sensatie geeft. Het Z750(s) blok vond ik trouwens mooier lopen met minder trillingen. De ZX10r is natuurlijk veel krachtiger en heeft een hele lange 1e gearing. Met een kortere gearing en meer op koppel getuned dan op topvermogen denk ik dat ze er best wat leuks van kunnen maken. De Z smoelt zo-wie-zo al erg goed