Twijfelgeval.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skade

Die hard MF'er
21 apr 2008
341
1
Rotterdam
Beste Mede-Forummers,

Na het behalen van mijn rijbewijs vorige week ben ik een beetje aan het snuffelen geweest op internet en op het forum, en er zijn 3 leuke beginnersmotoren voor redelijke prijzen waar ik mijn keuzes op heb laten vallen.

Dit zijn:

- Honda CBR600 F3
- Kawa Zx6-r 1998/1999
- Suzuki SRAD/K1

Zouden jullie mij wat over deze motoren kunnen vertellen? (Ervaringen/Meningen/Minpunten enz.)

Dit zou ik heel erg op prijs stellen!

Alvast erg bedankt!

EasyDoesIT :]
 
Zou een Mod mijn titel kunnen aanpassen naar --> Keuze beginnersmotor
Of als het overbodig is een slotje erop doen?

Bedankt!
 
Ze hebben 2 wielen een stuur een kuip een zadel en nog veel meer. Verder bewegen ze allemaal voort middels een verbrandingsmotor, welke geschakeld het vermogen overbrengt op in deze specifieke gevallen een ketting en tandwielen.

Het gebruik van de eerder genoemde ZOEKFUNCTIE zal leiden tot een geweldig advies betreffende het weggedrag van elk van deze motoren:

PROEFRIJDEN.

Vanaf nu zullen individuele motorrijders hun motor aan jou gaan promoten en vertellen dat dat de beste keuze is.
 
Opzich maakt het geen ruk uit welke je neemt, allemaal hebben ze voor en nadelen, en voor alle mensen voelen ze anders aan.
Behalve proefrijden kijk welke je het goedkoopst kan krijgen, en welke het minst benzine zuipt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan