Twinspark

modady

MF veteraan
16 jul 2005
2.351
1
Leeuwarden
Het volgende,ik wilde mijn R1100S '01 inruilen voor een R1100S met twinspark,doch dit type schijnt niet te bestaan met twinspark,dus hoefik hem ook niet in te ruilen,de reden van inruil voor een nieuwer type was,dat mijn S'je
nogal last heeft van KFR,dus vraag ik hier hoe kan ik dit enigzins verhelpen?
 
Weet niet of ik dat wel wil,als dat fout gaat ben ik nog verder van huis,maar informeren kan altijd.
 
Het volgende,ik wilde mijn R1100S '01 inruilen voor een R1100S met twinspark,doch dit type schijnt niet te bestaan met twinspark,dus hoefik hem ook niet in te ruilen,de reden van inruil voor een nieuwer type was,dat mijn S'je
nogal last heeft van KFR,dus vraag ik hier hoe kan ik dit enigzins verhelpen?
Deze heeft twin-spark
full
:)
En geen KFR
Is wel gechipt,heeft ander luchtfilter en katvervanger en dubbele uitlaatpijpen.
Als je een zwarte S hebt wil ik wel (in)ruilen 8-)
Trouwens,je kunt je vragen beter stellen in; het grote sportboxer topic dan overal maar vragen neerkwakken,(ex)bmw rijders kennen de problemen en oplossingen. :W
 
Ik heb de geel/zwarte uitvoering,interesse?

Heb je een foto?
Deze heeft alles wat je maar kunt verzinnen op- en aangebouwd.
Alleen intern is het blok ongewijzigd,had geen zin in ellende voortkomend uit(verkeerd) tunen.
Op Assen kom je er redelijk mee rond :)
 
Heb je een foto?
Deze heeft alles wat je maar kunt verzinnen op- en aangebouwd.
Alleen intern is het blok ongewijzigd,had geen zin in ellende voortkomend uit(verkeerd) tunen.
Op Assen kom je er redelijk mee rond :)

Dus wat afgeragd??Een foto zal ik maken,en kijken hoe ik die moet plaatsen,ben echt niet van deze tijd.
 
Waarom wil je hem weg doen,ja en in hoeverre is hij nog geschikt voor woonwerk en vakantie verkeer,zo te zien geen ABS,2 verschillende wielen,illegale uitlaat(herrie?)motorisch in welke staat verkeerd deze?Zo maar even vragen die in mij opkomen.
 
Waarom wil je hem weg doen,
ja en in hoeverre is hij nog geschikt voor woonwerk en
vakantie verkeer,
zo te zien geen ABS,2
verschillende wielen,
illegale uitlaat(herrie?)
motorisch in welke staat verkeerd deze?Zo maar even vragen die in mij opkomen.
voor geld :) ,veel geld :)
woonwerk verkeer kan prima :]
vakantie ook :]
geen abs, was toen een non-optie op de BCR versie *D
verschillende wielen :? is de standaard kleurvoering van deze versie(9~
uitlaat heeft ce-keur, met db-killers erin dan,zonder net niet })
motorische staat? heeft net 15000 gelopen waarvan 3 circuitdagen waarbij je per dag maar zo,n 150 km aflegt.overige km is woon-werk,vakantie,pleziertochtjes etc. ,edit; hij is nog niet eens echt ingelopen, voor echte saaie kilometers-rechtdoor op snelwegen gebruik ik een ouder beestje.
 
BB het is een mooie fiets,ja over kleuren valt niet te twisten,maar ik heb geen haast,dus op internet kijken wat er zoal te koop is,trouwens via topic BMW Vlaanderen,vertelde iemand mij dat hij een R1100S '04 heeft met standaard twinspark,zal morgen even Harry Meyer bellen hoe of wat.
 
BB het is een mooie fiets,ja over kleuren valt niet te twisten,maar ik heb geen haast,dus op internet kijken wat er zoal te koop is,trouwens via topic BMW Vlaanderen,vertelde iemand mij dat hij een R1100S '04 heeft met standaard twinspark,zal morgen even Harry Meyer bellen hoe of wat.

Suc6 met zoeken maar je kunt ook even naar een deskundige dealer stappen; die helpen je voor minder dan een S-inruilactie je kost.
 
Suc6 met zoeken maar je kunt ook even naar een deskundige dealer stappen; die helpen je voor minder dan een S-inruilactie je kost.


Zoals ik al zij ik heb geen haast,met deze R valt goed te leven,en nu de nieuwe 1200S er aan komt komen er misschien een paar mooie S'jes vrij.Maar in iedergeval bedankt,en jij ook succes.
 
Zoals ik al zij ik heb geen haast,met deze R valt goed te leven,en nu de nieuwe 1200S er aan komt komen er misschien een paar mooie S'jes vrij.Maar in iedergeval bedankt,en jij ook succes.

Bij van Harten in Amersfoort staat een zelfde als ik heb.
Maar dan nog met alle (drukke) stickers er nog op.
Wellicht eens gaan kijken?
full
 
Zag hem staan op internet 12950 eurie's da's even slikken,ligt er aan wat ik voor deze vang [inruil]ik kan er altijd even langs gaan.dank je voor de tip.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan