Twist of the throttle

Maxim7s

Die hard MF'er
9 sep 2004
690
0
spanje
Gisteren was er op discovery een uitzending van een uurtje over de geschiedenis van honda. Mooie beelden van ouwe racers en ook een blikje in de fabriek in japan.

Door de bank genomen zend discovery series uit dus vroeg me af of twist of the throttle ook een serie is die wellicht ook over andere merken gaat? De site van discovery meld er in ieder geval niets over en zoeken op twist of throttle levert niks op.

Wie weet meer?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of discovery de hele serie gaat uitzenden.

Je kunt wel op Youtube die serie bekijken....:http://www.youtube.com/results?search_type=search_playlists&search_query=twist+of+the+throttle&uni=1
 
heb eerder op discovery ook al een aflevering gezien over oude triumps, dus volgens mij is het wel een serie :)
 
Laatst bewerkt:
ik had dit ook gezien :D

ik vond het inderdaad zeer opvallend dat discovery ineens een documentaire specifiek over een motormerk uitzondt en vond het ook uitermate boeiend, hopen dat er meer komt :D
 
Gisteren was er op discovery een uitzending van een uurtje over de geschiedenis van honda. Mooie beelden van ouwe racers en ook een blikje in de fabriek in japan.

Door de bank genomen zend discovery series uit dus vroeg me af of twist of the throttle ook een serie is die wellicht ook over andere merken gaat? De site van discovery meld er in ieder geval niets over en zoeken op twist of throttle levert niks op.

Wie weet meer?
Is idd een serie. Wordt uitgezonden op maandag en dinsdag. Volgende week: Ducati :)
 
Ik zag het s'ochtends op tv.
Moest net naar m'n werk kon het niet uitkijken helaas :(

Maar het zal wel een serie zijn..

Kijk maar op de site discovery.nl kun je het zien
 
beetje jammer trouwens, dat in een aflevering over Honda en de speciale/zeldzame/dure etc types die ze hebben, de NR750 geeneens voorkomt.
 
Fast Freddy was weer in beeld...en: mooie kleuren die Honda's van hem...

(ik had bijna een rothmans vfr400r gekocht, helaas voor mijn neus weggekaapt...rij nu een fzr..ook leuk 'spul')
 
Laatst bewerkt:
Ook een interessante serie op Discovery Channel is Ultimate Biker Challenge.
Nee, het is niet het zoveelste programma over het bouwen van customs maar
een serie waarbij de presentator (ervaren motorracer) uitdagingen aangaat op
gebied van motorrijden. Zoals meedoen met een Zweedse ijsspeedway of motorrijden op de steile wand. Op 9 oktober 2009 om 17:35:00 begint de aflevering waarbij de presentator meedoet met een Supermotard evenement in België.
Heb de aflevering over ijsspeedway in Zweden gezien en dat was best leuk.
Alleen zo'n klote tijd, weer om half zes.......nou ja, DVD-recorder maar weer instellen! ;)
 
Laatst bewerkt:
Klopt, lag ziek thuis, werd uitgezonden van 8.30 tot 9 uur.
Vind best apart dat ze na hun CB750 met geschiedenis kapten, vond net zo leuk om verhalen bij de machines te horen.
Weet iemand de tijden van andere 7 afleveringen?
 
Mja. Ben bang da'k alweer dood ben met een blije mus.

Net even op jouwbuis de afleveringen ducati en kawasaki gezien. Over de geschiedenis eigelijk maar bar weinig. Nah ja, te kort voor me gevoel. Bij kawa was er buiten de eerste fiets met hulpmotor en de mach3 maar bar weinig geschiedenis, na 5 minuten hop zitten we al bij de gpz900. Ducati idem.

Daarna wel leuke blikken in beide fabrieken maar verder alleen maar circuitstukjes met modellen die je op elke straathoek tegenkomt. Sjammer. Had liever wat meer historische herrie gehoord. Kreeg echt even op de meest intieme plekken verdikkingen in de honda aflevering toen de rc160? werd gestart :9~
 
Heb op Youtube wat afleveringen gekeken.

Bij de geschiedenis van Suzuki werd er gezegd dat zij de eerste Japanse fabrikant was die de Isle of Man won.

En bij Honda werd gezegd dat zij de eerste Japanse fabrikant was die de Isle of Man won.


:?


En in elk filmpje word wel 20x "Twist of the throttle" gezegd. :Z
 
Laatst bewerkt:
Heb op Youtube wat afleveringen gekeken.

Bij de geschiedenis van Suzuki werd er gezegd dat zij de eerste Japanse fabrikant was die de Isle of Man won.

En bij Honda werd gezegd dat zij de eerste Japanse fabrikant was die de Isle of Man won.


:?


En in elk filmpje word wel 20x "Twist of the throttle" gezegd. :Z
En elke fabrikant heeft wel een "fastest production bike in the world" in zijn gamma.
 
Terug
Bovenaan Onderaan