two bros of devil

:Y

@ TS: al een keuze gemaakt?



Ja ben er nu wel uit *O*

zo ie zo was ik al een tijd aan het kijken voor de 2 bros O-) maar omdat ik dacht dat deze geen DB killer had, en ik dat filmpje van die DEVIL zag zat ik een beetje te twijfelen :?

wordt alleen even goed kijken waar ik ze ga halen... en dan erop knalle en gasse 8-)

(hoop alleen dat het wat warmer wordt '( )

zo ie zo bedankt voor de reacties :}

greetz
 
DEVIL anytime !!!!!!!!!!!!! (ondanks dat je keuze al is gemaakt ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een beetje aan het kijken voor een nieuwe demper voor me R1, ik heb men oog al een tijd op de two bros maar nou zie ik hier een filmpje van een devil en dan denk ik zo :o dat brult ook wel lekker
vanaf (1:30 begint ie) maar zit ik me nou te verbeelden dat die devil zoveel harder klinkt als de 2bros of zijn ze allebij hetzelfde als ze in de toere knalle?? :?
Zie dat je een 2005 hebt. Ik zou zeker voor devils gaan :Y 2 bros gaat misschien iets harder, maar devil brult prachtig :}
 
Ja ben er nu wel uit *O*

zo ie zo was ik al een tijd aan het kijken voor de 2 bros O-) maar omdat ik dacht dat deze geen DB killer had, en ik dat filmpje van die DEVIL zag zat ik een beetje te twijfelen :?

wordt alleen even goed kijken waar ik ze ga halen... en dan erop knalle en gasse 8-)

(hoop alleen dat het wat warmer wordt '( )

zo ie zo bedankt voor de reacties :}

greetz

Nice, congratz!

Welke uitvoering ga je nemen?
 
Zie dat je een 2005 hebt. Ik zou zeker voor devils gaan :Y 2 bros gaat misschien iets harder, maar devil brult prachtig :}


ik heb nu toch voor de 2 bros besloten anders blijf ik twijfelen :+ _O-
maar toch bedankt voor de reactie :}


zie trouwens dat je ook in haarlem woont *D en volgens mij heb ik je wel is op zandvoort wat mooie zien maken :]
 
ik heb nu toch voor de 2 bros besloten anders blijf ik twijfelen :+ _O-
maar toch bedankt voor de reactie :}


zie trouwens dat je ook in haarlem woont *D en volgens mij heb ik je wel is op zandvoort wat mooie zien maken :]

correctie
BOCHTEN ZIEN MAKEN
 
wil al een tijd eigelijk de carbon uitvoering 8-) maar nu ik weet dat er nog een black edition is zit ik weer te twijfelen _O- _O-

het leven is ook zo moeilijk -O- _O-

black carbon??

index_main.jpg
 
DEVIL!!!! Ik heb zelf een open Devil demper op mijn ZX9R en geluid is echt om te watertanden...

Enige nadeel is dat je wellicht wat unwanted attention krijgt.....als je naar de TT-assen gaat of naar Duitsland....

:)
 
DEVIL!!!! Ik heb zelf een open Devil demper op mijn ZX9R en geluid is echt om te watertanden...

Enige nadeel is dat je wellicht wat unwanted attention krijgt.....als je naar de TT-assen gaat of naar Duitsland....

:)

:Y :Y mijn devil racer (open) op mijn VFR800 laat ik thuis als ik de grens over ga. 100db bij 5000 rpm's onbelast, is iets te veel voor de duitse politie ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan