TWRD zoekt een nieuwe fiets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jonges ik zag hier op MF onlangs een 93'er transalp te koop staan.

Transalp uit 93

Lijkt alles te hebben wat ik zoek.

(behalve dan dat het een ouwe fiets is)

Kuipje om lekker achter te zitten, fuel economic (1/25 op de snelweg moet kunnen)

grote beurt gehad, dus tijdelijk onbezorg rijden. (familie van me in Noord-Italie vroeg of ik langskwam van de zomer....ideaal om dat met deze fiets te doen!)

Van vader geweest. dus hoop ik dat hij niet teveel afgetrapt is.


Alleen stuiter ik toch weer tegen de prijs op :(

op marktplaats en speurders zie ik vergelijkbare fietsen (kwa km-stand en bouwjaar) voor rond de 1200,- staan :(


Ik durf nu eigenlijk geen bod te doen in het verkooptopic omdat ik op 1 of andere manier de naam tegen heb. Stel ik kom met 1000,- aan (vraagprijzen op marktplaats/speuders, -200 is ongeveer verkoopprijs) dan wordt de TS denk ik boos.

aangezien hij 1800 vraagt.
(voor 2200,- koop ik een suzuki GS500 uit 2002, is nieuwere tech. weer)

+ hij staat al een maand tekoop.
+...hij is al 15+ jaar oud...

Wat is julie mening?

Koop je toch die van marktplaats :Z

Je naam tegen, da's ook niet aardig van al die 81000 andere MF'ers zeg :N
 
Koop je toch die van marktplaats :Z

Je naam tegen, da's ook niet aardig van al die 81000 andere MF'ers zeg :N



ach ja overal kom je onderdrukte minderheden tegen, de joden in '40, de zwarten in de states, but I'll keep on walking and one day I shall reach the promised land! With the rest of my brothers!


Maar even serieus......prijsverschil van 500 euro vergeleken met marktplaats/speurders..... dat is toch wel een beetje de hoofdprijs vragen lijkt me.

Is het dan raar als ik julie hierover advies vraag? mischien zag ik iets over het hoofd wat een vraagprijs van 1800 euro rechtvaardigd voor een transalp uit '93
 
Laatst bewerkt:
O mijn god.

ga je je nu vergelijken met de jogden? de zwarten? en alle andere volkeren die gediscrimineerd werden?

terwijl jij zelf deze reacties uitlokt door soms nogal onlogische reacties te geven?

wist je dat sommige dit als belediging zouden nemen dat je zoiets durft zeggen.

veel succes,
vergeet niet op tijd de weg te vragen naar uw promised land, mozes deed er ook 40jaar over om het dan nooit meer te aanschouwen.
 
Hoe kom je in gods bij een bedrag van 1200 euro uit voor een vergelijkbare fiets. Ik weet (te zien aan al je posts) dat je ze goed als altijd uit je nek lult, maar helaas deze keer ook weer.

Voor de gein ben ik ook eens gaan kijken, maar het enige wat op marktplaats staat is een Transalp van een jaar ouder met 90.000 km op de teller in aardig gebruikte staat voor 1200 Euro. TOTAAL niet te vergelijken met de Transalp waar jij op doelt.

Als je namelijk goed kijkt, zie je dat de andere Transalps die er te koop staan en vergelijkbaar zijn met die hier op het forum te koop staat, zo rond de 1800-2000 Euro zitten.

Maar goed, we weten allemaal dat je onzin praat, en je er niks van aantrekt. Goede tip, ga die zogenaamde vergelijkbare Transalp kopen, en bespaar je de moeite om een idioot laag bod te doen op de Transalp die op MF te koop staat. Scheelt je weer een vernedering, en je valt er de verkoper niet mee lastig. Zal diegene ook wel fijn vinden.
 
Hoe kom je in gods bij een bedrag van 1200 euro uit voor een vergelijkbare fiets. Ik weet (te zien aan al je posts) dat je ze goed als altijd uit je nek lult, maar helaas deze keer ook weer.

Voor de gein ben ik ook eens gaan kijken, maar het enige wat op marktplaats staat is een Transalp van een jaar ouder met 90.000 km op de teller in aardig gebruikte staat voor 1200 Euro. TOTAAL niet te vergelijken met de Transalp waar jij op doelt.

Als je namelijk goed kijkt, zie je dat de andere Transalps die er te koop staan en vergelijkbaar zijn met die hier op het forum te koop staat, zo rond de 1800-2000 Euro zitten.

Maar goed, we weten allemaal dat je onzin praat, en je er niks van aantrekt. Goede tip, ga die zogenaamde vergelijkbare Transalp kopen, en bespaar je de moeite om een idioot laag bod te doen op de Transalp die op MF te koop staat. Scheelt je weer een vernedering, en je valt er de verkoper niet mee lastig. Zal diegene ook wel fijn vinden.


dank je voor je reactie, deze fietsen heb ik gevonden:

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop
uit '94, 33k op de teller, 1600,- een jaar jonger dus, 10K minder op de teller, 200euro lagere vraagprijs!

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop
1500,- 54K op teller.

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop
40 K op de teller, 1275,-

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop
1100,- ,34K op de teller.

http://www.marktplaats.nl/index.php...eD7f3fejm8Pj%2BfwFk1uj6A%3D%3D&fta_ind=7&fs=1
1350,- bouwjaar, '93, 80K op de teller.

http://www.marktplaats.nl/index.php...eD7f3fejm8Pj%2BfwFk1uj6A%3D%3D&fta_ind=5&fs=1
92'er , 1200 euro. 90K op de teller.


Gemiddelde verkoopprijs 1340 euro voor soortgelijke fietsen.

Dus....daarom dat ik die MF-er hier wat scherp aan de prijs vind.
Of zie ik iets over het hoofd?

Heb ook hier gelezen op het forum dat, toegevoegde opties, beurten etc. wel leuk en aardig is maar gewoon verspild geld voor de verkoper en niks zou mogen toevoegen aan de vraagprijs.

Aangezien je bij een koop altijd uitgaat van het kale basismodel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan