Type motor (custom, ss, sm, tour ed)

:} Kijk, dat zijn de betere opmerkingen: het maakt niet uit wàt je rijdt, àls je maar rijdt !! \" :}
Kun je nu niet betalen wat je wilt, rij je gewoon net zo lang op iets anders tot dat wel kan.

En je kan mooi dromen....niet onder het rijden natuurlijk.

Maar heb je nog wat om naar uit te kijken, al zou een iets mooiere motor natuurlijk wel leuker zijn maar een lelijk ding kun je nog een keer om laten flikkeren.
 
Zijn er dan echt geen mensen die motorscooter rijden op dit forum :? Of durft niemand dat toe te geven :P ;)
 
Zijn er dan echt geen mensen die motorscooter rijden op dit forum :? Of durft niemand dat toe te geven :P ;)

Lijkt me wel geinig, heb er zelf geen een, alleen ze zijn nog redelijk prijzig, ja op de ouwe ZEER LELIJKE scooters na met 125cc. Maar zou wel eens op z\'n TMax (toch?) een 500cc Yamaha willen rijden.

Maar lijkt me wel eng op zo\'n raceplee over de snelweg heen.. KNEEDOWN! :}

Maar ik zal er nooit een kopen, ik heb namelijk nooit van scooters gehouden, gemak dient de mens, maar ik wil blijven schakelen hoor. Dat hoort er wel bij.
 
Motorscooters zijn mijns inziens voor bejaarden die nog steeds willen blijven motorrijden...

No offense tegen de jongeren die op zo\'n ding rijden... :)
 
Schijnt fantastisch lekker te rijden zo\'n motorscooter. Zie favoriete bikes van de motormaniacs.nl.

Rijd zelf ZZR600..schijnt tegenwoordig sport/tour te zijn.
 
Rijd zelf ZZR600..schijnt tegenwoordig sport/tour te zijn.

Heb ik ook gehad met mijn FJ1100.
Toen hij in 84 uitkwam werdt hij in de test beschreven als de nieuwe supersport van yamaha. Nu zijn het gewoon toermodellen.

Waarschijnlijk is je ZZR over 10 jaar gewoon een chopper })
 
Motorscooters zijn mijns inziens voor bejaarden die nog steeds willen blijven motorrijden...

No offense tegen de jongeren die op zo\'n ding rijden... :)

Ik heb wel eens op zo\'n ding gereden. Best grappig. Omdat het toerental in het begin niet veranderd lijkt het alsof je niet harder gaat. Totdat blijkt dat je toch met 110 door de bebouwdekom rijdt :P Hij was inderdaad van een ouder iemand. Hij is 80+ maar rijdt wel nog motor :}
 
Ik ga een dappere poging wagen om de sport, supersport of toch toer discussie te beeindigen *D .
Als je een wat oudere motor rijdt, moet je bekijken in welke categorie de motor viel toen \'ie voor het eerst op de markt kwam.

Dus toen de ZZR werd geintroduceerd zat er volgens mij niets boven, dus was (en dus is) het een supersport. Hoewel het ding zich niet kan meten met de echt snelle fietsen van vandaag. OM deze reden stem ik dan ook met een lach voor supersport met mijn Fizzertje :} :} ...

(BTW Daemon als jij denkt dat je met de SV sneller de hoek om kan dan met de ZZR, ligt dat denk ik meer aan jou dan aan de fiets. Ik denk dat als het erom gaat de ZZR sneller hoekt.)
 
ik heb de keuze gemaakt mn Vmax te plaatsen in de groep sportief
slak is het iig niet
 
Zijn er dan echt geen mensen die motorscooter rijden op dit forum :? Of durft niemand dat toe te geven :P ;)
Ik heb naast m\'n CBR een Honda Scoopy 100 cc om door de stad te sjeesen, en om naar m\'n werk te gaan (5km stadsverkeer). :]
Aangezien m\'n motor op tien minuten lopen van m\'n huis in een garage staat en de Scoopy naast m\'n huis op straat overnacht, ben ik veel sneller naar/van m\'n werk nu.
En die Scoopy heeft zo\'n verschrikkelijk vieze kleur dat niemand m wil jatten,dus hoef ik me daar ook niet druk over te maken. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan