Type motor vermelden bij profiel!!!

ZXRené

MF veteraan
27 feb 2002
4.939
1
Geertruidenberg
He allemaal,

Weet je wat ik mis? Het type motor dat de bezoekers van dit forum rijden.
Ik zou graag duidelijker willen zien wat MF-ers rijden en mij lijkt dat dat het beste gaat bij het profiel!!
Je kan dan duidelijk maken wat je rijdt, en eventueel zelfs de kleur noemen!!
Wie lijkt dit wat? Aub reacties, ook van de heren/dames van het MF management.

Groeten,

ZXRené
 
Is al vaker om gevraagd en misschien dat het nog wel eens geprogd word. Gooi je het toch eerst in je signature of ondertitel...
 
Is al vaker om gevraagd en misschien dat het nog wel eens geprogd word. Gooi je het toch eerst in je signature of ondertitel...

Ja heb je gelijk in maar het leek mij leuk als het gewoon een gemeengoed wordt zodat het bij iedereen op de dezelfde plaats te vinden is.
Nu zet de een het onder het icoontje en de ander als signatuur. Vind ik persoonlijk niet echt duidelijk, maar dat is mijn mening.

Groeten,

ZXRené
 
Doe er dan eens wat aan, dat is toch niet zo heel moeilijk lijkt me?
Of wat is het probleem eigenlijk?
Dr is helemaal geen probleem. Is nog geen uur werk om dat er in te maken volgens mij. Alleen komt het er niet van. Ruud heeft nog wel andere dingen te doen, en wil eerst de server helemaal goed daraaiend hebben voor er veranderingen komen. Tenminste, zo heb ik het begrepen.
 
Zover ik weet, liggen de prioriteiten op het moment bij het goed laten werken van dit forum. Dan hebben we het oa over de snelheid. Daarna kan er waarschijnlijk wel wat getweakt gaan worden en wat opties worden toegevoegd.
 
Een aantal van ons hebben zich al conform de door onszelf opgestelde richtlijn van een fiets-indicatie-naam-veldje-onder-naam-of-insignature-dingetje geplaatst...
 
Ik zit even te denken...HGM kan dat denk ik zo in het nieuwe forum bouwen (we zijn al druk aan het programmeren), maar we willen ook een smoelenboek bouwen...a la www.bikepics.com dan...

En dat alá is zoiets als onder ieder merk, ieder een foto en de gegevens enzo :?

Kon niet echt een "smoeleboek" vinden verder...
 
Pfff, volgens mij zijn er nogal wat mogelijkheden voor zo'n smoelenboek; op merk, alfabetische volgorde van nick, op woonplaats/provincie, etc. etc.
 
Ik zou hem op nick name doen....dat zo ie zo...
Verder vindt ik die van de www.ydcn.nl wel erg overzichtelijk dan...
Met gegevens van je fiets erbij dan als extra
 
Op nick lijkt mij ook het meest logisch... en op een MOTORforum lijkt mij de fietsgegevens ook een aardige optie ja :}
 
Laatst bewerkt:
Ik zit even te denken...HGM kan dat denk ik zo in het nieuwe forum bouwen (we zijn al druk aan het programmeren), maar we willen ook een smoelenboek bouwen...a la www.bikepics.com dan...

Gaaaaaaffff :}

Super man een smoelenboek, da's echt lachen!!!!

En dan idd variabel, zodat je op region, merk/type en nick kunt zoeken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er inderdaad wel leuk uit...alleen dat zou alleen een optie zijn als we ALLEEN maar dit forum zouden hebben en houden...maar er komt dus meer bij.

als we een smoelenboek hebben (of motorboek, zoals je wilt), dan kunnen we natuurlijk in het forum-profiel een optie zetten dat je een LINK naar jouw pagina kan plaatsen...van dat smoelenboek, snappie??
 
Gaaaaaaffff :}

Super man een smoelenboek, da's echt lachen!!!!

En dan idd variabel, zodat je op region, merk/type en nick kunt zoeken...

Ja, ben het met hem eens. Als er dan toch een smoelenboek komt, dan wel een waar je op allerlei fronten kan zoeken naar personen. Dus inderdaad op lokaties(provincies lijkt me duidelijk genoeg), motormerk(type is weer te duidelijk) en natuurlijk nickname(we hebben er natuurlijk niet voor niets een verzonnen.

Bouw ze!!!

Groeten,

ZXRené
 
Terug
Bovenaan Onderaan