Types Honda CBR

johnbosh

Rookie
28 apr 2004
11
0
Rdam
HoI!
Ik zoek een beetje op internet wat een leuke motor nou eigenlijk kost. Nu hoorde ik van iemand dat de honda cbr redelijk sportief er uit ziet voor nie tal te veel geld, nu ben ik gaan zoeken maar wat zijn er veel verschillende types zeg! Is er misschien ergens een overzichtje ofzo?
bedankt!

Je kunt kijken bij motoroccasion.nl , daar hebben ze ook een afdeling 'showroom' met alle nieuwe modellen op een rijtje. Ook kun je daar heel makkelijk occasions bekijken, ze staan alfabetisch op type.

Succes!

Honda tweedehands niet (te) duur :?

Honda is tweedehands juist heel prijzig. Voordeel is dat ze ook hun waarde dus goed behouden.

Wat is het budget voor de aanschaf van de motor?.....dan weet je direkt welk model je jezelf kan veroorloven ;)

Echt goedkoop is een CBR niet, maar wel waardevast.
Ik heb de mijne drie jaar geleden voor 6000 pleuro's gekocht in het noorden des lands, en dat durven ze voor dit type/bouwjaar tegenwoordig ook nog wel te vragen :9
Ik zie dat jij ook uit Rotterdam komt, dus ik zou het bij de aanschaf van een motor ook maar is hogerop zoeken ;)

Het is een betrouwbare fiets die vriendelijk voor de beginner is en ook veel te bieden heeft voor de "ervaren" rijder.
Suc6 met je zoektocht.

Terug
Bovenaan Onderaan