Typisch gevalletje dom...:(((

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Het is weer fijn geregeld ...buurvrouw rijdt achteruit met auto en raakt: jawel...mijn Divje ;(

Als ik thuis ben hou ik iedere auto die er langs rijd in de gaten. Vanmorgen reed er vrachtwagentje langs en zelfs dat ging goed. Het is een "hofje" waar ik woon en heel eigenlijk dus verboden voor auto's, behalve bij verhuizen oid. Hoe het officiëel met een motor staat weet ik niet.

Maar goed. Mijn fiets staat tegen mijn voortuin aan en daarachter genoeg ruimte...als je kijkt tenminste.
Ze reed achteruit en bleef "haken" achter mijn uitlaat. Ik vroeg haat trouwens wat er gebeurt was: "Weet ik niet" dus dat heb ik zelf maar ff gereconstrueerd gheghe.
Haar onderspoiler gescheurd en kapot en weet ik veel wat. En auto was net terug van garage.
Op mijn uitlaat zie ik niks aparts en zit ook vast...ik met leke-oog!, maar wel een kras op kap onder buddyseat aan de rechterkant. Ken niet echt ontdekken of dat van haar komt. Heb vorige week fiets gepoetst en toen zat ie iig nog niet. Dus misschien 1+1 :?

Ik was wel gelijk zo slim om foto's te maken. De eerste van mijn Divje, alleen net ff anders dan eigenlijk de eerste foto's horen te zijn. Met kapot koekblik erbij op grrrrr
Ik heb de tip gekregen om wel even naar de fiets te laten kijken. Wijs plan denk ik...

Zij is all risk verzekerd. Als ze straks thuis is en ik ook weer...schadeform invullen. Tsjonge wat een gedoe weer.
En dan zit ie nog niet eens flink in de prak.

Mijn arme Divje een klap van een koekblik--> Komt hard aan.

Zo, klaar, hartje gelucht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blond? die buurvrouw van je.

innige deelneming met je fiets ;(

gelukkig heb je de dader, vorige week na het werk lag er een stuk steen op mijn tank met een kras eronder van een cm breed en 5cm lang, maar geen dader of oorzaak gevonden :j :j
 
Zo! Dat krijg je er van als je mijn XR uitscheld voor benzinepompbromfiets ! })
hehe maar nu ff serieus : Wel klote, maar heeft buurvrouw nu toegegeven, want ik lees wel 'Weet ik niet', maar wat weet ze niet, hoe het gegaan is, of hoe het komt van je motor. Is je motor nou omgevallen of gewoon een tik gehad ?

Lekkere buurvrouw wel.. oogkleppen op en dan achteruit rijden |( |( |(
Naja suc6 en laten we hopen dat ie niet echt schade verder heeft opgelopen...
 
Ik vind dat je nu toestemming hebt om je buurvrouw voor haar kop te
gunsfiring.gif


Trouwens, als ik het zo lees denk ik dat het "hofje" verboden is voor alle motorvoertuigen, dus ook voor je motor. (maar dat hoeft je buurvrouw natuurlijk niet te weten)
 
mutz in de auto, mag er niet komen met het koekie
en dan ook nog brokken maken

apekop.gif
 
Op zaterdag 30 maart 2002 15:05 schreef Lage CB het volgende:
Op mijn uitlaat zie ik niks en zit ook vast...ik met leke-oog!, maar wel een kras op kap onder buddyseat aan de rechterkant. Ken niet echt ontdekken of dat van haar komt. Heb vorige week fiets gepoetst en toen zat ie iig nog niet. Dus misschien 1+1 :?

Misschien zat die kras er, maar waarschijnlijk niet. Dat zeg je zelf al... je bent hem niet tegengekomen toen je je fiest aan het poetsen was.
Ga er dus maar vanuit dat zij die kras met haar auto heeft veroorzaakt. Zij is tenslotte ook diegene die schade :j aan je fiets heeft aangebracht en is (all riscs) verzekerd. Je moet ervoor zorgen dat het schadeformulier zo wordt ingevuld, dat haar verzekering die schade aan jouw motor gaat uitbetalen.

Elke kras is zonde, maar vooral de eerste!!

CAT
 
sterkte gewenst voor je divje

is het hofje verboden voor alle motorvoertuigen of motorvoertuigen met of meer dan 3wielen.
je kan altijd nog de fiets naar je tuintje duwen constructie erop los laten, dan ben je voetganger.
behoord het voor tuintje bij JOUW woning?? zoja dan staat hij daar legaal.
Jouw fiets stond stil en zij reed dus is zij fout.
die kras moet je gewoon opgeven als schade en de deskundige moeten maar zeggen of mogelijk is dat die schade door de tegenpartij is aangebracht.
btw heeft ze gegevens achter gelaten/gemeld na de aanrijding, zo niet dan is het door rijden na aanrijding en dat is strafbaar.
 
Zeg Lage CB, moest je eigenlijk niet rijden met dit mooie weer? Dan was dit niet gebeurd ;( ;(

Ik hoop voor je dat alles goed komt.

CAT
 
Ik was eigenlijk net weer thuis gheghe.

Maar ik ben ervan overtuigd dat het netjes geregeld gaat worden. Ze voelt zich knap lullig.
De vorige schade had er een scooter op haar auto gezeten. Wel bale voor haar dus ook. Twee keer in een maand. Maar goed......
Komt goed!!!

Ik twijfel alleen of het kwaad kan om te gaan rijden voordat er naar gekeken is. Het is niet hard gegaan :?

Dinsdag kan ik pas contact opnemen met de verzekering. Best fijn lang weekend, maar nu ff niet
 
Mijn mening over koekblikken is dus niet zo gek eigenlijk :)


veel succes en pers eruit wat je eruit persen kan
 
veel succes en pers eruit wat je eruit persen kan

Ik ga niet meer opgeven dan nodig is. Denk niet dat je er op de lange termijn beter van wordt.
Alles wat extra opgegeven wordt in zijn algemeenheid zal ws alleen maar leiden tot premieverhoging.

Ben geen "matennaaister" Ik ben daar veel te eerlijk voor en hou er niet van. Wat een ander doet: tot daar aan toe maar ik ga daar niet aan beginnen.
Zolang anderen, in dit geval buuf, meewerken, werk ik ook mee. Gaan mensen me dwars/moeilijk liggen/doen... dan wordt het een ander verhaal.
 
lagecb: 't is nu eenmaal zo dat't voor haar niet meer uitmaakt of ze die kras erbij moet betalen.
En je denkt dat die kras mogelijk daarvan komt sjah, dan geef je dat mee aan!
 
lagecb: 't is nu eenmaal zo dat't voor haar niet meer uitmaakt of ze die kras erbij moet betalen.
En je denkt dat die kras mogelijk daarvan komt sjah, dan geef je dat mee aan!

In dat geval : "ja", maar ik vind dat persen wat er te persen valt zo klinken van...tsja....zeg het eens Annette...Dingen waarvan je logischerwijs kan bedenken dat het niet in verband houdt met...

Snappe men wat ikke bedoele te zegge :?
 
ik heb hetzelfde gehad, maar in mijn geval was de koekblikker mijn moeder.

kuip kapot want hij viel precies op een bilz (goed zo?). Alarm ging wel af, dat werkte dus....

Was wel leuk voor de verzekering: mijn vader heeft een assurantiekantoor, waar we natuurlijk allebei verzekerd zijn, en mijn vader was ook nog eens getuige...... Dat ze dat zo hebben uitgekeerd begrijp ik nog steeds niet :}
 
Ik ga niet meer opgeven dan nodig is. Denk niet dat je er op de lange termijn beter van wordt.
Alles wat extra opgegeven wordt in zijn algemeenheid zal ws alleen maar leiden tot premieverhoging.

Ben geen "matennaaister" Ik ben daar veel te eerlijk voor en hou er niet van. Wat een ander doet: tot daar aan toe maar ik ga daar niet aan beginnen.
Zolang anderen, in dit geval buuf, meewerken, werk ik ook mee. Gaan mensen me dwars/moeilijk liggen/doen... dan wordt het een ander verhaal.
Ik bedoel uit de verzekering...(bedoel ze naaien jou ook waar je bijstaat)

als je het onderling oplost, zou ik het lekker op de sociale manier doen
 
Ik bedoel uit de verzekering...(bedoel ze naaien jou ook waar je bijstaat)

Ik ben nog nooit genaaid door mijn verzekering!!!
En ook niet door de tegenpartijen. Alles wat ik tot nu toe (noknok) heb gehad was allemaal tegenpartij "schuldig".
Ben gewoon te aardig om genaaid te worden })
 
[edit]
Dubbelpost
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Da's weer lekker dan :(
Ik hoop dat de schade verder meevalt en dat je toch nog een beetje lekker '( kan rijden vandaag en morgen.
 
Gewoon maximale eruit halen. Heb je nog een kras gewoon opgeven.

Verzekeringen zijn er om opgelicht te worden doen ze jouw ook. Altijd is alles in hun voordeel.
Zelden in de jouwe.

/Rene
 
Gewoon maximale eruit halen. Heb je nog een kras gewoon opgeven.

Verzekeringen zijn er om opgelicht te worden doen ze jouw ook. Altijd is alles in hun voordeel.
Zelden in de jouwe.

/Rene

Nogmaals: Ik ben super tevreden over mijn verzekeringsmaatschappij.
Alles is tot op heden prima en naar alle tevredenheid opgelost.
Ik zie dan ook geen reden om ze een oor aan te naaien.
Zo ben ik niet/ik wil dat niet: KLAAR!!!

Zelden in de jouwe moet zijn: Zelden in de jouwne ;)
 
Da's inderdaad weer knap lullig als ik het zo hoor, stomme koekblik-ridders, damn :(

De meeste schade die ik tot nu toe heb gehad, is hier thuis ontstaan door in en uit parkerende figuren die gewoonweg niet kijken, 1 voorbeeldje ,mijn vriendin d'r auto, twee weken oud, notabene ruim 1500 gulden schade ivm spuit- en uitdeuk-werkzaamheden |( ,en de dader ligt op het kerkhof...
 
1 voorbeeldje ,mijn vriendin d'r auto, twee weken oud, notabene ruim 1500 gulden schade ivm spuit- en uitdeuk-werkzaamheden |( ,en de dader ligt op het kerkhof...

Je hebt de dader toch wel flink laten lijden he? ;)

Of was het nou leiden? Volgens mij heb ik het wel goed maar mijn nederlants is nied zo goet nie.
 
Zie nu dus dat die laatste post van mij ook verdwenen is door crash.

Maar goed...heb dus op 1 mei bericht gekregen dat de verzekering tegenpartij uitkeert.
Inclusief € 0,97 !!! Goed heh.

Nieuwe plaat erop en klaar. Kap laat ik niet spuiten. Is die strak en de rest is bekrast.
Wordt er niet mooier op denk ik.
 
Je hebt de dader toch wel flink laten lijden he? ;)

Of was het nou leiden? Volgens mij heb ik het wel goed maar mijn nederlants is nied zo goet nie.

Leiden naar kerkhof in Leiden na het lijden :?
 
het maakt niet uit waar je je voertuig parkeert al parkeer je je motor/auto midden op de snelweg neer die gene die er tegen aan rijdt is FOUT want die rijdt tegen een STILSTAAND voertuig aan en jij krijgt alleen een bon voor verkeerd parkeren....


zelf meegemaakt....met mijn auto tegen iemand die zijn auto midden in een onoverzichtelijke bocht had geparkeerd ....


sander
 
Terug
Bovenaan Onderaan