Typische motorman

Ray1981

geblokkeerd account
10 aug 2006
4.168
1
Enschede
Een topic voor de motordames

(of eigenlijk toch voor de mannen zodat we weten welk rolletje we moeten spelen O-) :X )

ben echt benieuwd wat een motorvrouw van een motorman verlangt.

ik mag hopen dat het niet zoiets is:
hells_angel.jpg



voorlopige lijst:

-Man moet in goede conditie zijn.. het leer moet wel goed staan enzo
-Man moet niet alleen maar opscheppen over snelheid boetes en sex
-Man moet ook niet zeiken wanneer een vrouwtje hem eruit rijdt
-Man moet gewoon humor hebben
-niet alleen maar kwijlen bij dames zonder -stijl, vooral ook respect hebben voor de veel stijlvollere dames!
kan ff een dame een soort van universeel programma van eisen voor de motorman maken zodat ik hem hier kan plakken :P
 
Laatst bewerkt:
Wat ik verwacht van een motorman..

Sjonge :P

In ieder geval niet wat ik hierboven zie..

Man moet in goede conditie zijn.. het leer moet wel goed staan enzo ;)
Man moet niet alleen maar opscheppen over snelheid boetes en sex
Man moet ook niet zeiken wanneer een vrouwtje hem eruit rijdt ;)
Man moet gewoon humor hebben.. en niet alleen maar kwijlen bij dames zonder stijl, vooral ook respect hebben voor de veel stijlvollere dames!

Nou ja.. dat was het? ;)
 
Wat ik verwacht van een motorman..

Sjonge :P

In ieder geval niet wat ik hierboven zie..

Man moet in goede conditie zijn.. het leer moet wel goed staan enzo ;)
Man moet niet alleen maar opscheppen over snelheid boetes en sex
Man moet ook niet zeiken wanneer een vrouwtje hem eruit rijdt ;)
Man moet gewoon humor hebben.. en niet alleen maar kwijlen bij dames zonder stijl, vooral ook respect hebben voor de veel stijlvollere dames!

Nou ja.. dat was het? ;)

Zoiets dan?

full



Sorry, ik was ook effe biker plaatjes aan het zoeken en kwam deze tegen, ik moest hem gewoon posten....sorry
 
Bah vies vies jakkie bah ..

IEUWWWWWW

DAT soort mannen zouden verboden moeten worden.. (naakt) op een motor!
 
kap eens met die gore plaatjes, anders komt er straks geen ene hond meer hier.
 
-Man moet in goede conditie zijn.. het leer moet wel goed staan enzo
ai, wat is goede conditie? ik loop zonder problemen 15 km hard met een gangetje van 12 km/h. de vraag is dus of je van een lieve zachte buik houdt of een strakke buik ;)
-Man moet niet alleen maar opscheppen over snelheid boetes en sex
gisteren heeft mijn rij-instructeur hier op MF al bekend gemaakt dat ik sloom rijdt :+ dus opscheppen over snelheid en boetes kan ff niet.
ik heb liever sex dan dat ik erover praat en ik ken denk ik alles wel wat ik moet weten :+

-Man moet ook niet zeiken wanneer een vrouwtje hem eruit rijdt
nog geen enkele vrouw tegen gekomen die me ooit heeft verslagen met iets als sport of rijden op een manche met karten na dan. wel eens doodangsten uitgestaan toen ik een ex in mijn gti liet rijdden en die gruwelijk asociaal reed (maar vond het wel ontzettend fantastisch om mee te maken)
-Man moet gewoon humor hebben
Mijn humor is iets wat je moet kunnen waarderen. mensen lachen wel vaak om mij maar of dat hetzelfde is als humor hebben ;)
-niet alleen maar kwijlen bij dames zonder -stijl, vooral ook respect hebben voor de veel stijlvollere dames!
dat is dus iets waar ik mezelf wel hoogop kan scoren. ik houdt absoluut niet van barbiepopjes of make-up dozen. ik vind een natural vrouw vaak het mooiste, misschien heel iets make-up om bepaalde dingen te accentueren. dikke lagen foundation en zo vind ik dus niks.
mijn motto is "de ogen zijn de spiegels van de ziel" en bij sommige vrouwen word je in het oneindige gezogen als je in de ogen kijkt, en daar val ik op *O*
en om toch een beetje fysiek te zijn. dikke vrouwen vind ik niet wat. gewoon een mooi strak figuur en mooie ronde billen. ze moet zich smaakvol kunnen kleden en niet sletterige zooi dragen of gehypte items dragen (zoals dat gruwelijk Anouk shirt uit Girl)
 
Jeetje wat typisch zeg, de vrouwen gaan hier gelijk eisen stellen aan 'de motorman' terwijl het motorvrouwen topic meer een observatie was en over vooroordelen ging... :+
 
Een topic voor de motordames


ben echt benieuwd wat een motorvrouw van een motorman verlangt.
Een lekker kontje om naar te kijken als je er achter rijdt .. :P
En er rekening mee houden dat ik niet zo snel als hem door de bochten ga :X

[me]Friezinnetje is snel tevreden O-) [/me]
 
Jeetje wat typisch zeg, de vrouwen gaan hier gelijk eisen stellen aan 'de motorman' terwijl het motorvrouw topic meer over vooroordelen ging... :+

Aan de motorvrouw werd toch ook gesteld dat ze de man ontbijtjes brengt enzo ;)
Maar goed.. wat ik het opgeschreven is gewoon hoe ik me een ideale motorman voor me zie.. niet een of andere poser die alleen maar groot kan praten.. maar waar weinig diepgang in zit..

Trouwens.. de meeste motormannen die ik hier tegenkom zijn in voor een geintje en hebben echt wel humor..
 
Aan de motorvrouw werd toch ook gesteld dat ze de man ontbijtjes brengt enzo ;)
Maar goed.. wat ik het opgeschreven is gewoon hoe ik me een ideale motorman voor me zie.. niet een of andere poser die alleen maar groot kan praten.. maar waar weinig diepgang in zit..

Trouwens.. de meeste motormannen die ik hier tegenkom zijn in voor een geintje en hebben echt wel humor..

Helaas kom je als motorvrouw makkelijker motormannen tegen dan omgekeerd :9
 
B|

Jij hoeft alleen maar je haar onder je helm vandaan te laten komen en ik weet zeker dat er hordes gelijk achter je aan rijden _O-
Keertje schudden met de voorkant, ongeacht of er iets in zit en je hebt meteen een complete voorraad hormonenbommetjes achter je aan.
Best leuk om op een afstandje naar de daaropvolgende slijmerij te kijken :)
 
Keertje schudden met de voorkant, ongeacht of er iets in zit en je hebt meteen een complete voorraad hormonenbommetjes achter je aan.
Best leuk om op een afstandje naar de daaropvolgende slijmerij te kijken :)


ja gruwelijk is dat.

alles zeggen om een dame in bed te krijgen.

zoiets zou ik nooit doen :+
 
Keertje schudden met de voorkant, ongeacht of er iets in zit en je hebt meteen een complete voorraad hormonenbommetjes achter je aan.


Best leuk om op een afstandje naar de daaropvolgende slijmerij te kijken :)

En dan toch een klein beetje stiekem jaloers zijn wanneer het zijn vruchten afwerpt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan