Typische motorman

Hee leuk! zelfreflectie! *O*

Man moet in goede conditie zijn.. het leer moet wel goed staan enzo.
Jammer hoor, ik heb geen leer maar textiel. Maar door al die protectoren lijkt het nèt alsof ik dagelijks in de sportschool hang ;)

Man moet niet alleen maar opscheppen over snelheid boetes en sex
Opscheppen over snelheidsboetes? Why? Opscheppen over sex? Dat is net zoiets als opscheppen over mijn auto _O-

Man moet ook niet zeiken wanneer een vrouwtje hem eruit rijdt
Is bij mijn weten nog niet gebeurd. (Zou wel knap zijn met 30 pk minder ;) )

Man moet gewoon humor hebben.. en niet alleen maar kwijlen bij dames zonder stijl, vooral ook respect hebben voor de veel stijlvollere dames!
Dames zonder stijl zijn geweldig!! (om te _O- dan)
Dames mèt stijl daarintegen.. RAR!
 
Een motorman..tja!

Elke motorrijdende man is toch een motorman.

Maar ik vind het altijd wel blitz om te zien als ze een mooi pak aan hebben met een helm met donker glas :+ maar dat zegt natuurlijk niets over de rij-style.
Als hij echt met zijn motor een is, en hem helemaal kent (wheelies enzo... ) is het pas een echte echte motorman!

Goed antwoord? ;)
 
B| Waarom ben ik nog niet genoemd?

Valt me tegen, doe ik zo mijn best te zijn mijn goddelijke lichaam in een te klein leren pak te persen om er goed uit te zien zodat de dames was te kijken hebben... word ik niet eens genoemd! -O-

:)










[me]Roy "R" voelt zich eigenlijk best aangesproken met het meeste wat de dames opnoemen...[/me]
 
B| Waarom ben ik nog niet genoemd?

Valt me tegen, doe ik zo mijn best te zijn mijn goddelijke lichaam in een te klein leren pak te persen om er goed uit te zien zodat de dames was te kijken hebben... word ik niet eens genoemd! -O-

:)










[me]Roy "R" voelt zich eigenlijk best aangesproken met het meeste wat de dames opnoemen...[/me]

*bekijkt foto's op je space..
Jij bent een typische motor man!!! :]
 
Okidoki, hier mijn versie:

Het moet een stoere kerel zijn met een mooie kop. Strak in het leren pak zitten, liefst zijn de kleuren natuurlijk helemaal afgestemd op de kleuren van z'n racer. Brede schouders, strak kontje, brede lach op 't gebruinde gezicht. Gemillimeterd haar (kleur maakt niet zoveel uit maar als ik toch mag kiezen, doe dan maar donker).

Eén testosteron explosie eigenlijk als je 'm zo ziet scheuren haha...

Qua innerlijk? Schijt aan alles doch sociaal, humor, type ruwe bolster blanke pit zeg maar...., intelligent, wereldwijs.

Waar is 'ie want ik lust 'm rauw!!!!!! :}
 
De typische motorman, is relaxt, gaat lekker rijden, kijkt eens goed om naar een mooie dame, een klein beetje "schijt aan de wereld-modus" en is verdrietig als zijn motor een kras heeft :) (Of op zijn ego for that matter :X )
dan zou ik permanent in de put zitten als ik zo naar mn motor kijk _O-
 
Okidoki, hier mijn versie:

Het moet een stoere kerel zijn met een mooie kop. Strak in het leren pak zitten, liefst zijn de kleuren natuurlijk helemaal afgestemd op de kleuren van z'n racer. Brede schouders, strak kontje, brede lach op 't gebruinde gezicht. Gemillimeterd haar (kleur maakt niet zoveel uit maar als ik toch mag kiezen, doe dan maar donker).

Eén testosteron explosie eigenlijk als je 'm zo ziet scheuren haha...

Qua innerlijk? Schijt aan alles doch sociaal, humor, type ruwe bolster blanke pit zeg maar...., intelligent, wereldwijs.

Waar is 'ie want ik lust 'm rauw!!!!!! :}


Sorry ben al voorzien..maar dat lijkt me logisch bij die criteria _O-

Je zocht toch een dwerg met rood haar toch O-)
 
Een motorman..tja!

Elke motorrijdende man is toch een motorman.

Maar ik vind het altijd wel blitz om te zien als ze een mooi pak aan hebben met een helm met donker glas :+ maar dat zegt natuurlijk niets over de rij-style.
Als hij echt met zijn motor een is, en hem helemaal kent (wheelies enzo... ) is het pas een echte echte motorman!

Goed antwoord? ;)
:Y yep goed antwoord

en er zijn zat vrouwen die menig kerel er uit rijden :}
 
En weer een hoop blonde reacties zie ik...

zal de vraag proberen eens heel duidelijk uit te leggen..

WAT IS EEN TYPISCHE MOTORMAN???

maw..(staat voor..met andere woorden)

war maakt een man met motor nu typisch... wat is nu typerend aan een man met
motor??

hoe pik je zo iemand nu uit een kudde klootjesvolk?
waar is aan te herkennen dat een man een motor heeft?
wat maakt dat ie zo uitspringt?? of afsteekt tegen mannen zonder motor.??


de rest van de reacties dames is voor het topic...motorhunk... :r

Ik persoonlijk wil wel eens weten waar jullie vrouwen aan herkennen dat een man een motor heeft.. dus TYPISCHEMOTORMAN aan herkent,


ZO EN NU NIET MEER VAN DIE URINEANTWOORDEN SVP... :( :(

en heren... niet jezelf ophemelen maar lees nu eens waar de dames nu jullie
aan herkennen....
 
En weer een hoop blonde reacties zie ik...

zal de vraag proberen eens heel duidelijk uit te leggen..

WAT IS EEN TYPISCHE MOTORMAN???

maw..(staat voor..met andere woorden)

war maakt een man met motor nu typisch... wat is nu typerend aan een man met
motor??

hoe pik je zo iemand nu uit een kudde klootjesvolk?
waar is aan te herkennen dat een man een motor heeft?
wat maakt dat ie zo uitspringt?? of afsteekt tegen mannen zonder motor.??


de rest van de reacties dames is voor het topic...motorhunk... :r

Ik persoonlijk wil wel eens weten waar jullie vrouwen aan herkennen dat een man een motor heeft.. dus TYPISCHEMOTORMAN aan herkent,


ZO EN NU NIET MEER VAN DIE URINEANTWOORDEN SVP... :( :(

en heren... niet jezelf ophemelen maar lees nu eens waar de dames nu jullie
aan herkennen....
De herkenbare motorman:

...gekrompen bodybuilder-houding...
...afhangende kontzakken...
...bij-neegelegde-bad-hairday-uiterlijk...
...satanische blik in de ogen als het woord 'motor' valt... }) })
 
Jammer dat je nou weer zo over ons denkt.....

Tja, ik weet niet waar je nou blijer mee moet zijn, als 'typische motorman' vergeleken worden met een -ik zie er misschien niet uit maar ik kan wel rijden- typ of als 'typische motorvrouw' vergeleken worden met -kijk mij grote tieten hebben in een lekker uitziend maar onveilig motorpak want ik kan toch niet rijden- typ...... :? :? :?
 
Tja, ik weet niet waar je nou blijer mee moet zijn, als 'typische motorman' vergeleken worden met een -ik zie er misschien niet uit maar ik kan wel rijden- typ of als 'typische motorvrouw' vergeleken worden met -kijk mij grote tieten hebben in een lekker uitziend maar onveilig motorpak want ik kan toch niet rijden- typ...... :? :? :?

Doe maar kan wel rijden.. :9
 
Als deze stoere man het "moeilijke woord" ook nog even goed zou spellen.. dan zou het voor de 'domme dames' vele male makkelijker zijn.. Volgens de dikke van dale nog steeds Definitie

De typische motorman, is relaxt, gaat lekker rijden, kijkt eens goed om naar een mooie dame, een klein beetje "schijt aan de wereld-modus" en is verdrietig als zijn motor een kras heeft :) (Of op zijn ego for that matter :X )

Student HBO Educatie

Check 8-)

En de motor die ik momenteel heb mag best een paar krasjes hebben :+

Deze houd ik daarom ook heel, de vorige was mijn liefje en die is total loss :+
 
ik doe niet aan motorman zijn.
ik heb een motor, en vind het vet en ben er zeker trots op.
ik doe niet aan standaards (behalve dat ding op mn fiets en op de motor)
ik doe waar ik zin in heb, en dat is motorrijden, maar dat is ook met mn maten ouwehoeren, uitgaan, taekwondo, nog meer ouwehoeren
ik jank niet als er krasje op de motor komt, zitten er genoeg op :P
ik heb geen kort marinierskapsel, maar een nest waar menig vogel jaloers op zou zijn

ach wat boeit t ook :9
 
KIJK... hier hebben we wat aan.
Eindelijk een dame die weet wat er bedoeld wordt.

Kir is genoteerd als kenner van de typische motorman...

komop dames, wees creatief en vul eens aan.




kunnen wij mannen eindelijk eens weten waar jullie prioriteiten liggen bij kennis maken met een man met motor... B|

Aanvullen hey. De typische motorman hoe herken ik die: Zijn beetje mysterieus zijn aardig maar ze zullen je niet gelijk je alles laten weten van hun leven. Daarvoor zou je eerst hun vertrouwen voor moeten winnen. Verder zijn het mannen (weet niet of ik het goed heb) die houden van dingen ondernemen en deinsen niet snel ergens van terug. En ow ja houden wel van een mooie vrouw, maar ze moet niet te meisjemeisje aangelegd zijn en wel wat pit inzitten.

Verder kan ik momenteel niet verder bedenken.. Laat maar horen die reactie s of ik gedeelte gelijk of totaal ongelijk heb.
:Y
 
Man moet in goede conditie zijn.. het leer moet wel goed staan enzo: check :P
Man moet niet alleen maar opscheppen over snelheid boetes en sex: check
Man moet ook niet zeiken wanneer een vrouwtje hem eruit rijdt: no problem (mag ontkennen wel? O-) )
Man moet gewoon humor hebben.. en niet alleen maar kwijlen bij dames zonder stijl, vooral ook respect hebben voor de veel stijlvollere dames!: check

maar zonder gekheid
ik denk wel dat het bij de meesten verschillend is, kwa smaak enz *O*
 
Man moet in goede conditie zijn.. het leer moet wel goed staan enzo: check :P
Man moet niet alleen maar opscheppen over snelheid boetes en sex: check
Man moet ook niet zeiken wanneer een vrouwtje hem eruit rijdt: no problem (mag ontkennen wel?o-))
Man moet gewoon humor hebben.. en niet alleen maar kwijlen bij dames zonder stijl, vooral ook respect hebben voor de veel stijlvollere dames!check

maar zonder gekheid
ik denk wel dat het bij de meesten verschillend is, kwa smaak enz *O*

Bonuspunten!: *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan