typvoutje

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Klein(e) foutje(s) maar ook wel makkelijk aan te passen (denk ik). Als je een onjuiste geboortedatum invult in je profiel krijg je de volgende melding
De ingevulde datum is niet corrent. De datum dient ingevuld te woden als dd/mm/jjjj.
 
als we toch bezig zijn ;)

uit de FAQ:
Ik kom vaak de term ICQ tegen, is dat handig?
Veel users gebruiken ICQ, een goeie manier om met hen in contact te komen is ICQ downloaden en installereren en dan vervolgens wat users van Motor-Forum toe te voegen in je ICQ list. Op deze manier kun je ook gemakkelijk communiceren met de users buiten het forum om.
 
En als je je dan toch nog een keer verveelt: ( ;) )
In de faq ontbreekt Niels als mod en wordt de top 100 nog genoemd... :)

Wellicht grote revisie van de Faq als de grootste op stapel staande wijzigingen doorgevoerd zijn? Kan dan bijvoorbeeld ook een stukje over het smoelenboek, gebruik van het off-topic forum enzo invoegen... :)
 
En als je je dan toch nog een keer verveelt: ( ;) )
In de faq ontbreekt Niels als mod en wordt de top 100 nog genoemd... :)

Wellicht grote revisie van de Faq als de grootste op stapel staande wijzigingen doorgevoerd zijn? Kan dan bijvoorbeeld ook een stukje over het smoelenboek, gebruik van het off-topic forum enzo invoegen... :)
Idd, er moet het één en ander aan de FAQ gebeuren. Doen we op het moment dat de nieuwe software live gaat...
 
Yep. Binnenkort wordt de technische ondergrens 1975, om de vergrijzing hier kunstmatig tegen te gaan. :P

Toch wel erg hard om aan te nemen dat de gemiddelde motorrijd(st)er niet ouder kan worden dan 32 ;)
 
val ik gelukkig met het beste bouwjaar in de goede klasse ( uche uche :r , stik er bijna in :+ )
 
Nu we het toch over typvauten hebben: hele volkstammen schrijven cirquit. Terwijl het toch echt circuit moet zijn. Zelde als in chicane :z :z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan