Tzal je maar gebeuren!

Ik denk ook niet dat die gast van zich zal laten horen op het forum.

Hij zal zich waarschijnlijk diep schamen voor zijn actie (wou misschien "stoer" overkomen met zijn R1)

Ach... die types hou je er altijd wel bij.
 
Wat een gelul over schuren zeg! Nieuwe banden zijn voorzien van siliconen, zodat de band niet uitdroogd. Dit krijg je er af door de band warm te laten worden. Dus gewoon even 100 km rijden en het is eruit, ook aan de randen.

Banden als de Bridgestone BT002 en Pirelli SuperCorsa's hebben dit laagje niet, dus daarom ook goed letten op het "bouwjaar".


ik sprak iemand die bij Michelin werkt voor de motorbandenafdeing en die zei exact hetzelfde: het warm worden si belangrijker nog dan het laagje er 'afschuren' op het asfalt.
 
Was laatst ook nog bij Jos Smit, hij zegt het er altijd bij, prima zaak en dat zo'n kluns niet luisterd moet ie zelf weten, maar dan niet de schuld bij een ander neer gaan leggen ;)
 
[filosofische mode]
't Zou kunnen dat die knul net z'n rijbewijs heeft, z'n eerste nieuwe bandje erom heeft liggen en dat niemand hem ooit verteld heeft dat nieuwe banden glad zijn (instructeur vond t de moeite niet waard om te vermelden, motorzaak had t zo druk dat ze 't net bij hem vergeten te melden, blabla etc.). Je kan immers iets pas weten als je 't ooit geleerd hebt.
In dat geval kan ik z'n reactie wel voorstellen....trots op z'n nieuwe R1, geschrokken van de val, dan is de eerste reactie toch vaak emotioneel en niet gebaseerd op verstand....
[/filosofische mode]

[praktijk mode]
Whahaha...wat een prutser! ;) _O- |(
[/praktijk mode]
 
Terug
Bovenaan Onderaan