Tzal je maar gebeuren!

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Sta vanmiddag bij Jos smit in haarlem voor een nieuw voorbandje (los wiel) staat er ook een R1 die voor en achter een nieuwe band gemonteerd kreeg.
De R1 is klaar en ik sta naast die gozer terwijl Erik zegt kijk goed uit want nieuwe banden zijn glad, ik heb zelfs de waarschuwing op de rekening gezet.(zal wel indekken zijn denk ik )
affijn mijn bandje ligt erom en ik loop de toko uit en zie die gast op zijn R1 de hoek om slaan en in de bocht geeft ie gas bij, gevolg R1 onderuit glijd over straat en klapt tegen zo'n houten trottoirpaaltje aan.
Dus ik mijn wiel tegen de gevel van een huis gezet en die gozer inclusief R1 opgeraapt, wat denk je dattie zegt.
Ik ga terug want ze hebben me nooit gezegd dat ik met nieuwe banden onderuit kan gaan, ik kijk die gozer nog aan met zoiets van dat meent ie niet maar hij was bloedserieus.
Ik heb de R1 die ik nog steeds vast hield netjes weer neergelegd op de kant waar ie lag,en heb die gozer zachtjes gezegd dat als ik dit eerder had geweten dat ik niet eens de moeite meer had genomen om hem onder de fiets vandaan te plukken.
Wat een ontzettende looser, zag geen mf sticker maar als ie wel lid is van dit forum hoop ik dat ie dit leest.
 
TJongejonge, die is er ook niet helemaal bij met z'n hoofd he :N -O-

Doet me hier aan denken

full
 
joepie ben de eerste? *O*
maar als die gast net zo slecht leest als dat ie luisterd , zal die dit wel nergens hebben zien staan.

waarschijnlijk was ie druk met het opbergen van z'n bonnetje en is het een beetje langs hem heengegaan.
maar eigenlijk weet iedereen toch wel dat nieuwe banden glad kunnen zijn....toch?
:?
 
Sta vanmiddag bij Jos smit in haarlem voor een nieuw voorbandje (los wiel) staat er ook een R1 die voor en achter een nieuwe band gemonteerd kreeg.
De R1 is klaar en ik sta naast die gozer terwijl Erik zegt kijk goed uit want nieuwe banden zijn glad, ik heb zelfs de waarschuwing op de rekening gezet.(zal wel indekken zijn denk ik )
affijn mijn bandje ligt erom en ik loop de toko uit en zie die gast op zijn R1 de hoek om slaan en in de bocht geeft ie gas bij, gevolg R1 onderuit glijd over straat en klapt tegen zo'n houten trottoirpaaltje aan.
Dus ik mijn wiel tegen de gevel van een huis gezet en die gozer inclusief R1 opgeraapt, wat denk je dattie zegt.
Ik ga terug want ze hebben me nooit gezegd dat ik met nieuwe banden onderuit kan gaan, ik kijk die gozer nog aan met zoiets van dat meent ie niet maar hij was bloedserieus.
Ik heb de R1 die ik nog steeds vast hield netjes weer neergelegd op de kant waar ie lag,en heb die gozer zachtjes gezegd dat als ik dit eerder had geweten dat ik niet eens de moeite meer had genomen om hem onder de fiets vandaan te plukken.
Wat een ontzettende looser, zag geen mf sticker maar als ie wel lid is van dit forum hoop ik dat ie dit leest.
Niet geschoten is altijd mis.

Heb je je naam opgegeven bij de bandenmonteur? Dan kun jij tenminste getuigen dat je het de monteur horen zeggen hebt.
 
joepie ben de eerste? *O*
maar als die gast net zo slecht leest als dat ie luisterd , zal die dit wel nergens hebben zien staan.

waarschijnlijk was ie druk met het opbergen van z'n bonnetje en is het een beetje langs hem heengegaan.
maar eigenlijk weet iedereen toch wel dat nieuwe banden glad kunnen zijn....toch?
:?

damn B| ...ik tup kennelijk niet snel genoeg...
 
Sta vanmiddag bij Jos smit in haarlem voor een nieuw voorbandje (los wiel) staat er ook een R1 die voor en achter een nieuwe band gemonteerd kreeg.
De R1 is klaar en ik sta naast die gozer terwijl Erik zegt kijk goed uit want nieuwe banden zijn glad, ik heb zelfs de waarschuwing op de rekening gezet.(zal wel indekken zijn denk ik )
affijn mijn bandje ligt erom en ik loop de toko uit en zie die gast op zijn R1 de hoek om slaan en in de bocht geeft ie gas bij, gevolg R1 onderuit glijd over straat en klapt tegen zo'n houten trottoirpaaltje aan.
Dus ik mijn wiel tegen de gevel van een huis gezet en die gozer inclusief R1 opgeraapt, wat denk je dattie zegt.
Ik ga terug want ze hebben me nooit gezegd dat ik met nieuwe banden onderuit kan gaan, ik kijk die gozer nog aan met zoiets van dat meent ie niet maar hij was bloedserieus.
Ik heb de R1 die ik nog steeds vast hield netjes weer neergelegd op de kant waar ie lag,en heb die gozer zachtjes gezegd dat als ik dit eerder had geweten dat ik niet eens de moeite meer had genomen om hem onder de fiets vandaan te plukken.
Wat een ontzettende looser, zag geen mf sticker maar als ie wel lid is van dit forum hoop ik dat ie dit leest.

Wat een looser _O-
5.gif
En dan die kerel van de motorzaak er ook nog bij naaien.

Ik ga terug want ze hebben me nooit gezegd dat ik met nieuwe banden onderuit kan gaan.

Ik wil ook nieuwe banden wat dan kan je nooit onderuit gaan. Is wel een veilig idee :+
 
Als je nou dat nog niet weet moet je de motor laten staan en de fiets pakken.
 
damn B| ...ik tup kennelijk niet snel genoeg...
8 minuten is idd niet snel _O-

Ik heb dit soort glijders meerdere keren mee mogen maken bij m'n dealer voor *O*
Haha, dat je onderuit glijdt door nieuwe banden kan gebeuren, maar het is gewoon dom omdat de eerste bocht te doen, bij de dealer voor de deur :X .
Dat moet je toch door hebben :z
 
wat denk je dattie zegt.
Ik ga terug want ze hebben me nooit gezegd dat ik met nieuwe banden onderuit kan gaan, ik kijk die gozer nog aan met zoiets van dat meent ie niet maar hij was bloedserieus.
:? Hoe komt ie er dan op om dat te zeggen.... :z En dan nog, wat wilde hij doen, de zaak sue-en?
Ik heb de R1 die ik nog steeds vast hield netjes weer neergelegd op de kant waar ie lag
Dat vind ik ook een beetje gek hoor... -O-
 
Maar goed, waarom doen die bandenfabrikanten hier eigenlijk niets aan?
Tis niet de eerste die op z'n bek gaat met nieuwe banden, ook al had ie het kunnen weten.
 
:? Hoe komt ie er dan op om dat te zeggen.... :z En dan nog, wat wilde hij doen, de zaak sue-en?
Ik heb de R1 die ik nog steeds vast hield netjes weer neergelegd op de kant waar ie lag
Dat vind ik ook een beetje gek hoor... -O-



Ik niet
Ik ben zo aardig om hem overeind te helpen en als je dan met dit soort naaierij komt ben ik gauw klaar.

BTW Naam opgeven was niet nodig Erik ken ik persoonlijk en die weet mij wel te vinden.
 
Maar goed, waarom doen die bandenfabrikanten hier eigenlijk niets aan?
Tis niet de eerste die op z'n bek gaat met nieuwe banden, ook al had ie het kunnen weten.

Doen de bandenfabrikanten hier niets aan?
Ze doen het juist express, om uitdroging tegen gaan....
Zolang de banden in de schappen liggen.
 
Hmm, je verwacht toch dat iemand die een R1 rijdt inmiddels voldoende ervaring heeft om dat te weten? :?
Ik bedoel, dat krijg je toch bij iedere bandenwissel standaard te horen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan