TZR 125

ik heb er nog eens over nagedacht. ik zit constant te twijfelen. tis en blijft een 2tact van 18 jaar oud. ik heb een iets beter gevoel bij een cb250 of rebel 250, waarbij ik denk ik veel minder risico loop. mijn doel is zegmaar om over een half jaar een racer te kopen, maar voor in de tussentijd wil ik iets leuks waarmee ik niet voor verrassingen kom te staan. ik denk dat die TZR wel risicovol is en ik het niet ga doen.

iig bedankt voor de tips.
Okee.. nouja, er staat er nu net een te koop hiero zag ik in het te koop topic. CM250 ofzo heet ie, zelfde blok als de cb250. Niet echt racy, maar misschien wel wat je nu zoekt...
 
ik heb er nog eens over nagedacht. ik zit constant te twijfelen. tis en blijft een 2tact van 18 jaar oud. ik heb een iets beter gevoel bij een cb250 of rebel 250, waarbij ik denk ik veel minder risico loop. mijn doel is zegmaar om over een half jaar een racer te kopen, maar voor in de tussentijd wil ik iets leuks waarmee ik niet voor verrassingen kom te staan. ik denk dat die TZR wel risicovol is en ik het niet ga doen.

iig bedankt voor de tips.
Opletten met CB250 dat je amper 120 kan halen. Verder zeer leuke fietsen, zuinig en bulletproof.
 
ik heb er nog eens over nagedacht. ik zit constant te twijfelen. tis en blijft een 2tact van 18 jaar oud. ik heb een iets beter gevoel bij een cb250 of rebel 250, waarbij ik denk ik veel minder risico loop. mijn doel is zegmaar om over een half jaar een racer te kopen, maar voor in de tussentijd wil ik iets leuks waarmee ik niet voor verrassingen kom te staan. ik denk dat die TZR wel risicovol is en ik het niet ga doen.

iig bedankt voor de tips.

Mwah, denk dat je meer lol hebt met de TZR. Als je van plan bent heel veel kilometers te gaan rijden is een 2takt niet ideaal nee, maar een 18 jaar oude 4takt motor kan ook vanalles mankeren.

Eerst wil jij de TZR en zitten wij te bitchen, nu vinden wij dat je 'm moet kopen en ga jij zitten bitchen :+
 
€ 550,- gewoon doen. Bevalt het echt niet, dan raak je dat ding na een paar maanden weer kwijt voor pakweg € 300,-. Heb je toch een maar maanden leuk kunnen rijden voor net twee honderd euro. Dat zijn nou ook de afschrijvingskosten weer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan