Uh...Wat voor motor moet ik nou?

Je hebt het al eerder gehoord.
Ik zou voor een bandit 600 gaan.
Leuke begin motor. Ziet er leuk uit, rijdt erg goed.
Goedkoop te onderhouden en ook goedkoop aan te schaffen.
Ik rijd zelf op de 1200cc versie en ben errug tevreden.


Nadelen: als het regent wordt je nat.

Groeten peter
 
Tsja, ik vond/vind mijn ZZR-600 een redelijk ideale beginnersmotor. Rustig genoeg onderin de toeren om niet verrast te worden, maar een beest boven de 8000 toeren. Kun je toch nog lekker raggen :)

De zit is redelijk 'toer' achtig. Je kunt er makkelijk een flinke tijd opzitten zonder enige pijn waar dan ook. Maar je kunt er ook 220 mee rijden zonder problemen. Beetje voorover, maar niet genoeg om pijn in de poslen te krijgen. Vriendin heeft ook niks te klagen achterop.

Ik heb ook het idee dat een persoon van 2 meter niet echt in de problemen komt op dat ding. Als ik zo eens denk hoe mijn knieen passen, dan moeten die van jou ook wel passen.

Nadelen? Uhhh, hij kan niet offroad. En ik vind persoonlijk de vering niet alles, maar daar hebben wel meer motoren last van.

Allroads zijn ook een goede optie voor jou, alleen zul je dan wel iets aan het windscherm moeten doen. De kans is groot dat jij met je lengte precies op de verkeerde hoogte zit; veel herrie en turbulentie dus.

ZZR voor iemand van 2 meter?? :?

Ik kreeg met mijn 1,87m op mijn ZZR1100 al kramp in mn heupen en zat met mijn knieen tegen de kuiprand.

Dan is een all-road idd een veel betere optie.
 
ga jij eens lekker op marktplaats rondneuzen :+
zo kom je aan kennis van types en welke je leuk vind.
Dan kun je met hetzelfde internet rij eigenschappen opzoeken.
Wat wil je: sportief, toer, chopper etc etc etc

succes
 
Wat misschien ook wel heel erg belangrijk kan zijn is dat je van te voren bedenkt wat je er zelf allemaal aan wil gaan doen. En dan bedoel ik dus het deel wat sleutelen betreft. Als je zelf plek, gereedschap en verstand zat hebt dan maakt het niet zoveel uit. Maar heb je hier toch moeite mee ga dan ook denken aan een onderhoudsvriendelijke fiets. Cardan is bijvoorbeeld wel iets duurder maar wel heel makkelijk in onderhoud. Een nieuwere motor zal minde tot geen olie verbruiken. Bepaalde types motoren (noem maar geen merken) vragen ook iets meer onderhoud dan van die tourbuffels

Suc6 met iets geschikts vinden.
 
Eeen bulldog is geschikt voor lange mensen
www.bt1100buldog.nl
full
 
ik had al een vermoeden, maar lang zijn heeft ook zijn nadelen...
soms moeten ze zich al helemaal opvouwen om achter het stuur van een auto te kruipen, en bij motoren is het dus niet veel anders.. vervelend.. ik ben een ukkie van 181 cm.
 
Ik heb al (bijna) het tweede deel van mijn rijbewijs en wil misschien een honda dominator nx 650 kopen. Ik weet er niet heel veel van maar zijn er nog bijzonderheden waar je op moet letten bij een dominator?
 
Terug
Bovenaan Onderaan