uit betrouwbare bron de nieuwe stal van jurgen

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
eehhjj ik heb van hooren zeggen door iemand die aardig en het cricuit zit en ook met het spectakel mee reisd dat de heer vd goorberg team maatje word met valentino rossi lijkt me erg leuk voor hem
hoopen dat dit waar is
 
ik denk dat het toch het team van Erv Kanemoto zal worden voor Jurgen en dit lijkt me niet ongunstig. Hij zal dan rijden op een fabrieks 4 cylinder tweetakt Honda en moet, met de kennis van mijnheer Kanemoto, volgens mij hoge ogen kunnen gaan gooien. :]
Dat verhaal van dat Jurgen Rossi\'s teamgenoot zal worden lijkt me sterk maar als het wel zo is geloof ik dat ze echt wel aan elkaar gewaagd zullen zijn en dat Jurgen zeker niet onder doet voor The Doctor. :j
 
Hoi Emperor,

Welkom op het Forum, veel plezier hiero :)

(R1no moet nog heel wat posten om Poohbeer in te halen vandaar) })
 
Wat zeker is dat rossi een teamgenoot krijgt voor 2002 maar wie?,in de gp1 klassen zullen alle teams met 2 (of meerdere?) rijders uit moeten komen.
 
Bedankt R1no.
Dus ieder team moet volgend seizoen met minimaal twee rijders aan de start komen?
ik heb begrepen dat Kanemoto met 1 rijder wou deelnemen, maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben hoor.
Welk team lijkt jullie de beste keuze voor jurgen? En waar zal hij volgens jullie volgend jaar gaan rijden?
 
Hehe, zat ook maar wat te geinen hoor, het is echt niet dat ik kick op het aantal posts, het is meer dat ik dit forum gewoon super vindt en daarom hier vaak aanwezig ben. :)
 
Jullie zitten op het verkeerde onderwerp,dit gaat over het gp/sbk gebeuren.

Dit weekend maakt v/d goorbergh bekend waarvoor hij gaat rijden,en dan nog gemotiveerd blijven op die proton.(lijk mij erg moeilijk)
 
ik denk dat het toch het team van Erv Kanemoto zal worden voor Jurgen en dit lijkt me niet ongunstig. Hij zal dan rijden op een fabrieks 4 cylinder tweetakt Honda en moet, met de kennis van mijnheer Kanemoto, volgens mij hoge ogen kunnen gaan gooien. :]
Dat verhaal van dat Jurgen Rossi\'s teamgenoot zal worden lijkt me sterk maar als het wel zo is geloof ik dat ze echt wel aan elkaar gewaagd zullen zijn en dat Jurgen zeker niet onder doet voor The Doctor. :j

Gaat dus wel rijden voor die Kanemoto. Zullen als enige team de Bridgestone banden gaan gebruiken.
 
Vette quote:

Nederlands trots in de 500cc klasse van de wegracers op de motor gaat volgend seizoen rijden voor het Kanemoto Racin Team. De equipe van Erv Kanemote keert met een Honda NSR500 weer terug in de wegracerij.

Het afgelopen jaar was Kanemoto Racing door Bridgestone gecontracteerd om de banden die in de 500cc gebruikt worden te testen en verder te ontwikkelen. Volgens van der Goorbergh is het een eer en een genoegen om bij dit team te gaan rijden.

Erv Kanemoto is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de motoren die in totaal 64 Grand Prix en 7 wereldkampioenschappen veroverd hebben. \"Ik ben blij om in 2002 terug keren in de Grand Prixs\", volgens Kanemoto. \"Jurgen heeft bewezen talent te hebben op het hoogste niveau en ik hoop hem een goede machine te geven die hem zal helpen om topresultaten te behalen tijdens het seizoen.\"

Dit seizoen reed van der Goorbergh nog voor het protonteam, een stabiele, maar minder snelle machine dan de concurrentie, desondanks viel Jurgen wel op door goede resultaten met minder materiaal. Volgende maand is in Brazilie de laatste race voor dit team.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan