Uit de oude doos gevonden; pixxies DEEL II

Status
Niet open voor verdere reacties.
1969 Terschelling, ik was er met drie vrienden op onze Puch maar omdat ik drie maal was betrapt met twee meisjes in de tent na 24.00 uur ben ik door de politie van het eiland gezet, en was mijn ANWB kampeerkaart in beslag genomen _O-
Kom nu nog jaarlijks op Terschelling,met mijn vaste meisje. -O-
In die tijd had je gescheiden camping's voor jongens en meiden,kom daar nu nog maar om.
Camping de Appelhof was dat. :Y
Camping Appelhof, zeker weten, daar zaten wij ook. Heb je die groep motoren niet zien staan en een stelletje ongeregeld met een bok in de tent. Lachen daar.
 
Camping Appelhof, zeker weten, daar zaten wij ook. Heb je die groep motoren niet zien staan en een stelletje ongeregeld met een bok in de tent. Lachen daar.

Nee niet dat ik weet, had veel meer interesse in de meisjes en met succes mag ik wel zeggen -O- -O- -O- *O* pracht tijd. :} en dan de kroeg OKA-18 op West en die bestaat nog steeds
loop er nog vaak even aan en mijmer dan over die tijd van toen.

Ik sprak eens een agent die dienst had op het eiland in het Hotel waar wij ook zaten aan de bar,er vroeg of zij misschien nog het Proces-verbaal uit die tijd nog in een archief zouden hebben? nee dat was er niet meer,maar zei de agent als je mij een biertje geeft geef ik niet door dat je weer terug bent _O- het biertje kreeg hij, een agent met humor kom daar op het vaste land maar eens om.
 
Laatst bewerkt:
[..., een agent met humor kom daar op het vaste land maar eens om.
Er was er ook een in ons stadje, hij is al dik 10 jaar met pensioen maar daar hebben ze het nog steeds over hem ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik sprak eens een agent die dienst had op het eiland in het Hotel waar wij ook zaten aan de bar,en vroeg of zij misschien nog het Proces-verbaal uit die tijd nog in een archief zouden hebben?....
Wij kwamen met ons driëen met die Yamaha's met de veerboot aan op Terschelling en daar stond de plaatselijke diender met DKW ulm te wachten wat voor gespuis er van de boot kwam. Wij gelijk vanaf de boot het gas erop, echt net een racecicuit dat Terschelling, scheurden we zo door tot het eind van het eiland. Lagen we te zonnen in de duinen, kwam die wijkagent op z'n ulm eindelijk ook aan, zag alleen de motoren en noteerde de kentekens uiteraard. Niet meer gezien die goede man tijdens onze vakantie.
 
Laatst bewerkt:
echt net een racecicuit dat Terschelling, scheurden we zo door tot het eind van het eiland.

Nu nog steeds, er woont een mv agusta liefhebber die er regelmatig een rondje doet met ehmmm , laten we zeggen dat die meneer haast heeft om nergens te komen. :+

Aardige vent, zei niet veel maar ik mocht best even in zijn garage rondneuzen.
 
Nu nog steeds, er woont een mv agusta liefhebber die er regelmatig een rondje doet met ehmmm , laten we zeggen dat die meneer haast heeft om nergens te komen. :+

Aardige vent, zei niet veel maar ik mocht best even in zijn garage rondneuzen.

Daar heb ik ook rond lopen neuzen, kreeg koffie en zijn vrouw kwam er ook bij, dat kwam omdat ik er vroeger ook een heb gehad een MV Agusta 750s
Maar hij schijnt er nu niet meer te wonen, van horen zeggen, zal eerdaags eens langslopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan