Uit de oude doos gevonden !! pixxies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat niet maar ik heb ze vaak zien crossen op het parcours in Anloo
[afbeelding]

Mooie tijd, al had ik niet veel op met motorcross.
Toch heb ik een aantal malen bij Ton in de bak gestaan ,als de zaak op zaterdag dicht ging trokken wij op naar de Vlasakkers als Ton het een en ander wilde gaan testen aan het span.
De eerste keer was ik na twee ronden kapot en ging over mijn nek ( Ton een lol ) maar het ging keer op keer beter en werd er handig in waardoor ik het meerdere ronden uit hield en het leuk ging vinden.
Dit tot tevredenheid van Ton die al zei je kan reserve bakkenist worden.
Zo ver is het dan nooit gekomen maar leuk was het.
 
Barcelona 1971 nieuwe Honda CB750 8-) (Desiree)
full
 
En Dee in strak pak, maar Dee was vervangen begrijp ik?........
Ik geloof dat wij in herhaling vallen,deed ik zelf denk ik ook.
Nou ja houden wij de topic wel aan de gang.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik vond nog een oude van mij als jong ventje..... waar zou toch die voorliefde voor 70's Honda Caferacres vandaankomen.....

Foto-YW67F76E-D.jpg


En deze is van 2 weken geleden, mijn eigen zoon op de CB750 K6 die ik aan het restaureren ben :)
Foto-LXC6XT8W-D.jpg


Foto-IIFIMKB4-D.jpg
 
Mooi werk om deze weer helemaal mooi te maken, die is dus blijven hangen van toen je klein was.
Zo ben ik weer wijs met de Z1 900 een van de div kawa's die ik vroeger had.
Mooier dan de moderne eenheidsworst van nu en wat heb je in dit land aan 200 pk?
Laat je vorderingen hier maar zien altijd leuk.
gr Rob
 
_O-

Zonde van je fietsen Slopie :)
1. Honda CB750 four (1970)
Eigenaar van 1970 tot 1972. Tijdens de TT van Assen gestolen! :X
VR-77-84 (nieuw)

2. Honda CB750 four (1972)
Eigenaar van 1972 tot 1978. Rijdt nog rond en de eigenaar is een MF'r
VU-21-52 (nieuw) (moest verkopen i.v. met baby in '76) :X

(vrouwen ingeruild toen ze 40 waren voor 2 van 20)
 
1. Honda CB750 four (1970)
Eigenaar van 1970 tot 1972. Tijdens de TT van Assen gestolen! :X
VR-77-84 (nieuw)

2. Honda CB750 four (1972)
Eigenaar van 1972 tot 1978. Rijdt nog rond en de eigenaar is een MF'r
VU-21-52 (nieuw) (moest verkopen i.v. met baby in '76) :X

(vrouwen ingeruild toen ze 40 waren voor 2 van 20)


Hmm das wat minder Slopie. Anderzijds zijn veel mannen vrouw afhankelijk en laten veel mannen zich uitnemen voor 1 bepaald doel...hmmm
 
Hoi,

Een brommert dan, een C50 uit 1969, lag altijd in onderdelen op zolder (van m'n zusje geweest). Toen al een vierbak van een SS erin, met de automatische koppeling, vervroegend vliegwel en uiteraard geen demper in de uitlaat. Wel een 50 cc en een 10 mm carburator, en liep / loopt met gemak 55 km/uur en 50 km op een liter.
Vier weken over gedaan om te restaureren (was al gespoten in 19??), en afgelopen week ingereden.

full


en

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat was mijn eerste brommert. Liep idd super zuinig en dat was maar goed ook met dat 3,5ltr tankje wat er in zit.
 
Nou oke brommertjes dan, ik had in 1969 een Honda c310s nieuw mijn oude puch drie bak was altijd kapot, heb nu een Puch VS 50 1969 twee bak doet het altijd.
En een VS 50 1959 zeldzame automaat. ( wel met helm vroeger niet,jammer nu dat gezeur met een helm )
Honda liep na wat aanpassingen 100 km,mijn vader reed eens achter mij in zijn auto en vertelde hoe hard het wel ging,gekkenwerk vond hij. Ding deed het altijd nooit problemen
toen de eerste motor kwam doorverkocht aan nu ex zwager die heeft het er nu nog over spijt hem te hebben weggedaan.
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan