Uit de oude doos..


Wat jammer is dat het oorspronkelijke filmpje 2:31 duurt.
Je ziet ook Troy Bayliss rijden op de GP2 (met T1 er op Infostrada Blauw) en ook nog een witte Desmosedici testfiets.
100802ducati.jpg


Dit is allereerste;
133097_big.jpg
 
Kippenvel!!!! Potverdikke wat was de wsbk toch een geweldige klasse in deze tijd!!
Verreweg de allermooiste periode van de wegracerij voor mij persoonlijk!
Bomvolle tribunes, veel Engelsen, prachtig!
Ik heb zelf samen met mn pa ook op de tribune gezeten bij de Parabolica. De sfeer die rondom Monza hangt is grandioos. Dank voor het delen!
 
Kippenvel!!!! Potverdikke wat was de wsbk toch een geweldige klasse in deze tijd!!
Verreweg de allermooiste periode van de wegracerij voor mij persoonlijk!
Bomvolle tribunes, veel Engelsen, prachtig!
Ik heb zelf samen met mn pa ook op de tribune gezeten bij de Parabolica. De sfeer die rondom Monza hangt is grandioos. Dank voor het delen!

Graag gedaan!
Voor mij Foggy, 996, SP1 Edwards, R7 Haga, Chili e.d. fantastisch!
Voor de lol gisteren een dvd van BSB 2000 zitten kijken.
Hodgson v.s. Walker v.s. Hislop v.s. Reynolds v.s. Haydon v.s. Rutter.
 
Nu zou Foggy teruggezet zijn wegens tracklimits. Toen was het gewoon racen voor wat je waard was :}
 
Ik woonde in 2006-2008 in Qatar en was als mototaxi (ophalen en retourneren van ongedeerde gecrashte rijders naar pitbox) betrokken bij de WSB en MotoGP. En als fervent bezitter en fan van Ducati was ik ontsteld of beter teleurgesteld over hoe de Desmoseidici's klonken, was gewoon niet leuk zo luid en lelijk. Ook was de organisatie van de MotoGP heel erg streng, liepen allerlei duitsers rond en als je pas niet klopte werd je efficiënt verwijdert. Dan waren de WSB races veel leuker, met engelse security, had je een pas voor de paddock, mocht je overal komen tot in de pitboxen toe, en de WSB Ducati's (999) klonken fantastisch! Had keer olie lekkage probleem met mijn 998, opgelost door Spaanse monteur van fabrieks Ducati team, zo gemoedelijk, erg leuke tijd! We stonden altijd met alle mototaxi's bij de start, wat een geweld als je 2 meter naast de baan al die machines hoorde vertrekken. En vooral met verwondering kijken waar die gasten van het gas afgingen, ik hing dan al vol in de hangijzers en 2 versnellingen terug geschakeld met mijn 998 op trackdays daar. Maarja daarom reden die gasten in de top he......
 
Het echte verhaal zal wel met dingen te maken hebben die wij niet mogen weten..
Kan me niet voorstellen dat hij de enige is die ( 2 x ) gepakt word.
Is inderdaad of-topic maar de vraag is wel hier naar voren gebracht. Dit artikel kwam ik erover tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan