Uit de oude doos..

1989. De donderdagavond. F1 TT
IMG_4126.JPG
IMG_4125.JPG
IMG_4127.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ja ja, dat klopt. Maar je was eerst vrij stellig over BOTT en DCR, vandaar.

De verwarring is te begrijpen, het is alweer een poosje geleden en tijdens de DCR heeft er wel degelijk ooit minstens 1 Norton Rotary meegereden. Alleen niet in de BOTT maar in de SOT/BEARS, maar waarschijnlijk wel gecombineerd met de BOTT.
Dat moet ergens in de '90 jaren geweest zijn. Ik en mijn vader hebben zelf met 2 oudere mannen uit Ierland staan te praten, die meereden tijdens de DCR met een Norton 588. We hebben ze iig 2 jaar achter elkaar gezien en gesproken. Oude Mercedes bus met een heus gasfornuis wat buiten werd gezet en de Norton kuip hing aan elkaar van duc-tape, ook het pak van de coureur.
 
weet heel zeker dat er twee van deze norton,s hebben mee gedaan tijdens de tt f1
want heb toen ook deel genomen aan deze training op tt assen
zij liepen behoorlijk hard die dingen en dat geluid vraaaaooommmm
maar had me net niet gekwalificeerd om aan de wetstrijd deel te nemen
heb noch ergens een videoband van de training
 
weet heel zeker dat er twee van deze norton,s hebben mee gedaan tijdens de tt f1
want heb toen ook deel genomen aan deze training op tt assen
zij liepen behoorlijk hard die dingen en dat geluid vraaaaooommmm
maar had me net niet gekwalificeerd om aan de wetstrijd deel te nemen
heb noch ergens een videoband van de training

Dan ben je Henk Twikler toch ??? En heb ik je nog zien rijden op de Beitel of een VF 500 toen je weer was begonnen. Als me geheugen me niet in de steek laat :?
 
Racing Research is eigenlijk opgegaan in CRC fairings. Dus Rico is wel nog actief, helaas sinds een hersenbloeding minder dan hij zou willen maar redt zich prima. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan