Uit de oude doos..

Vroeger ging dat allemaal anders, bekijk maar eens wat races uit de jaren 70 en 80.
 
Laatst bewerkt:
Kijk maar eens hoe het publiek langs de baan staat, stel je voor dat daar een motor in vliegt.....
 
Laatst bewerkt:
E6rrpqiXIAU02Gy.jpg
 
Leuk je gekend te hebben @V Rossi 46 maar jij verdwijnt binnenkort achter de tralies, daar hoor je na zo'n foto thuis volgens de moraalridders van GL.... :r
Ene kant is het lachwekkend, maar aan de andere kant zou ik er niet raar van op kijken als je iets plaats op internet/oid dat buiten de lijntjes is dat het strafbaar word.
 
Ene kant is het lachwekkend, maar aan de andere kant zou ik er niet raar van op kijken als je iets plaats op internet/oid dat buiten de lijntjes is dat het strafbaar word.

Wat een onzin. De foto stamt uit 1988. Toen was dit een vrij normaal tafereel. Een grapje moet kunnen! Niet te moeilijk over doen!
Een grapje kan echt niet meer tegenwoordig want dat is niet politiek correct.
Er is altijd wel een sneu figuur die zich aangesproken voelt. Het is helemaal mis met de mensen.

Onderstaand hoorde ik vandaag op de radio. Als geboren Scheveninger (die nu al 20 jaar in Groningen woont gelukkig) kan ik de Haagse humor zeer waarderen, maar zo'n groenlinkse muts voelt zich weer aangesproken terwijl de grap achteraf door een vrouw bedacht schijnt te zijn.
Dit mensen in dit domme land zijn lachwekkend en verontrustend tegelijk.
 
Pfff...25 jaar geleden alweer. Ik zal niet zeggen dat ik me als de dag van gisteren herinner, maar zo lang?
Ik heb Hans altijd graag zien rijden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan