uit grootmoeders doos..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, optisch...

En waar ging het hier over dan :? Die azijntruuk van Tria was ook alleen om de boel weer blingbling te maken, de binnenkant hoeft bij mij nooit te blingen B|

Die rommel van jou heb ik trouwens nog steeds nergens gevonden, waar kocht je dat spul nou :? :)
 
Wat dacht je van de Mitsubishi Dealer???


Juist de buitenkant moet er bebaggerd en bescheten uitzien!
de binnenkant moet blingbling zijn!
 
ik heb het gisteren geprobeerd, maar ik vind het toch iets te agressief. 1,5 uur laten liggen. Moet wel toegeven het is wel schoon. Daarna heeeeeeeeeeeeeel goed met KOUD water afgespoelt en daarna laten drogen op de kachel.
 
je bedoelt wasmiddel en magnetron.

maar goed we proberen het gewoon. Voordeel van azijn is dat je zelf niets hoeft te doen. je pakt een bakje legt het er in en dan wachten, kost ook geen stroom.
 
Tjesus Tria , soory dat ik het moet zeggen wat ben je een slappe lul om overal je posts te gaan wissen , gebruik je tijd voor iets nuttigs man
 
En ondertussen gewoon door posten :z
Ik heb het idee dat er heel andere dingen van buiten M-F meespelen.
triaatje, take it easy man ;)
 
Tjesus Tria , soory dat ik het moet zeggen wat ben je een slappe lul om overal je posts te gaan wissen , gebruik je tijd voor iets nuttigs man


Ben benieuwd hoe lang ie daarmee bezig is :?

Zou er geen mod-functie "destroy user X" bestaan die alles in 1x weggooit :?
 
erreg lang...dus ik heb niet alle topics gepakt :+

Enneh Natas...is ttv het geemmer geweest een paar dagen geleden...Dus als je het nu leest heb je idd gelijk :X , maar je kan ook het statement erachter lezen, nl dat ik geen bijdrage wil leveren aan het gezeik hier steeds....

Aangezien e.e.a. wat is gekalmeerd moet ik je gelijk geven...Maar ik doe er niks meer aan, dus what's done is done... -O-
 
Nope, op zich is het wel een topic wat nog ergens over gaat. De tip blijft namelijk. En andere manieren om carbs te cleanen worden ook besproken. Doe het zelf met carbscleaner/thinner tandeborstel soppie. En dan de buitenkant met Belgom. Maar kan dit ook wel eens gaan proberen. Eens kijken of azijn ook door zink heen vreet :P Maar eerst de K af, maar die heeft weer injectie :P
 
Nope, op zich is het wel een topic wat nog ergens over gaat. De tip blijft namelijk. En andere manieren om carbs te cleanen worden ook besproken. Doe het zelf met carbscleaner/thinner tandeborstel soppie. En dan de buitenkant met Belgom. Maar kan dit ook wel eens gaan proberen. Eens kijken of azijn ook door zink heen vreet :P Maar eerst de K af, maar die heeft weer injectie :P
En jij denkt dat mensen het topic door gaan zoeken op zoek naar de tip die in de eerste posts gestaan heeft? :N
 
wil m wel weer ff posten hoor...Maar ook ff een statement maken. HEb ik gedaan, heb je op slot gegooit..dus doe waar je goed in bent :X Als moderator ben je in de almachtige positie om iets wat je persoonlijk niet aanstaat te wissen zo blijkt....Kon alleen nog niet in de huisregels terugvinden dat dit ook de bedoeling was... B|

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan