uit grootmoeders doos..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze dan op de fotootjes klikken, kunnen ze vast wel een of andere conclusie trekken... ;)

Whahaha Tria, goed bezig geweest man :}
 
wil m wel weer ff posten hoor...Maar ook ff een statement maken. HEb ik gedaan, heb je op slot gegooit..dus doe waar je goed in bent :X Als moderator ben je in de almachtige positie om iets wat je persoonlijk niet aanstaat te wissen zo blijkt....Kon alleen nog niet in de huisregels terugvinden dat dit ook de bedoeling was... B|
Ik mis geloof ik ff wat...
[*] Je hebt een statement gemaakt (in je vertrektopic) en je bent weer terug.
[*] Ik heb je topic op slot gegooid, net als alle andere (drama)vertrektopics die op slot gegaan zijn.
[*] We wissen niks tenzij het de spuigaten uit loopt. Jouw topic is niet gewist, dat zit op slot.
[*] Je posts heb je zelf gewist, daar heb ik niks mee gedaan.

En wat ik helemaal mis: je punt is :?

Oh ja, en ik ben niet almachtig :Z
 
whahahahha

kijk..dat mag ik wel.... :} Beetje tegengas

Op slot is voor mij = weg....
En verder ist geen drama, maar even een statement dat er steeds meer gezeikt wordt op MF, steeds meer mensen die hun beloftes niet nakomen etc etc. Blijkbaar ist vaker zo...(al die vertrektopics...) Men zou er ook wat van kunnen leren natuurlijk :Y


..Vnadaar dat ik er genoeg van heb. Blijft staan...maar met enige nuancering ; van mij geen nieuwe topics meer ;) , veel minder posts en geen activiteiten meer....(dus geen OBT, BBQ of Whatsoever....

Point is helder...? :Z
 
En jij denkt dat mensen het topic door gaan zoeken op zoek naar de tip die in de eerste posts gestaan heeft? :N

Zeker weten, je zit hier in de brikkers afdeling he :P Die gasten zijn gewoon leip :P
[me]CB vind zich zelf best wel brikker, maar maakt dat hem leip of was ie al leip en is ie daarom gaan brikken :P . Denk zelf, dat het beide waar is :P [/me]

Maar Tria, ik kijk ook wel eens in topics die allang op slot zitten, tenminste als ik ze nog kan vinden nu de zoekfunctie niet meer is en je via google moet zoeken. Kost wat meer moeite maar gaat ook wel redelijk hoor.

Hee Maarten, even over geen activiteiten. Je hebt maar te komen op de KKR, anders ga ik foute foto's van je publiceren (je mag zelf bedenken welke :P )
 
Ja, je hebt je punt gemaakt.

Je hebt je eigen topic vernield en je vermeld dat mensen steeds meer zeiken en dat mensen hun belofte's niet nakomen.

Ik vraag me dan nu af wat je zelf aan het doen bent....??

Maar je point is helder, je carbs ook.
Als je zelf zoveel reply's verwijderd dan zal het topic het idd het niet waard zijn, dan dus ook een slotje.

En voor ik het vergeet, dit doen we allemaal om jouw te pesten en puur omdat wij daar zin in hebben, allemaal eigenbelang, gewoon om dat gevoel van almachtigheid vast te houden :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan