Uit met de pret bij onze Oosterburen

SiRoj

MF veteraan
9 sep 2007
5.412
1
Hengeloow
boete.jpg


Cookies op tubantia.nl | tubantia.nl

-O-
 
Laatst bewerkt:
Wat een kutreacties? Allemaal suffe piemels die niet van een leuk bochtje houden? Op een tachtig weg rijd je toch al snel zo'n 100. Ik moet er niet aan denken om dan bij wijze van spreke een 250 euro te betalen....

Boetebeleid voor snelheidsovertredingen is uberhaupt al kut, dus een verhoging van de boetes ook.

[me="/V\ad/V\ax"]vindt dat boetes voor rood licht wel mogen...[/me]
 
Volkomen terecht dat ze die aso's aanpakken. Gaan ze grens over dan denken dat alles mag....niet dus.

Je ziet nu al dat voor motorrijders aparte max. snelheden gelden en op de leuke wegen al max. snelheid aangeven worden.... Raar raar... hoe kom dat....

Maar gelukkig blijven er nog voldoende mooie wegen over om te genieten....(met legale snelheden)... ;)
 
Volkomen terecht dat ze die aso's aanpakken. Gaan ze grens over dan denken dat alles mag....niet dus.

Je ziet nu al dat voor motorrijders aparte max. snelheden gelden en op de leuke wegen al max. snelheid aangeven worden.... Raar raar... hoe kom dat....

Maar gelukkig blijven er nog voldoende mooie wegen over om te genieten....(met legale snelheden)... ;)


Tja :]
 
Volkomen terecht dat ze die aso's aanpakken. Gaan ze grens over dan denken dat alles mag....niet dus.

Je ziet nu al dat voor motorrijders aparte max. snelheden gelden en op de leuke wegen al max. snelheid aangeven worden.... Raar raar... hoe kom dat....

Maar gelukkig blijven er nog voldoende mooie wegen over om te genieten....(met legale snelheden)... ;)


:Z


In duitsland kun je tenminste nog een beetje doorrijden. En zolang je dat niet in de binnen de bk doet was er tot nu vrij weinig aan de hand.
Je mag er 100 buiten de bk en als je 120 op de teller hebt dan is het ook goed. Dat rijd nu 1 maal een stuk fijner dan die voorheen 80km maar nu 60km wegen waar je je hier in nederland op moet vermaken.
Heel veel automobilisten maken ruimte voor je zodat je er langs kan met de motor.
Flitspalen staan voor 90% op zinvolle plekken zoals bv. kruisingen.
Flisten doen ze van voren.
En je hoeft daar niet bang te zijn dat er een 'politieagent' in de bosjes verstopt zit.

Ik rij er regelmatig om bovenstaande redenen en heb lang geleden 1 flits auto gezien.
 
'Tot 680 euro voor grove snelheidsovertredingen'.. Het komt er gewoon op neer dat het boeteniveau nog boven het Nederlandse komt te liggen...
Daarmee kom je niet eens in de Boetepot Top 10, dus het valt nog wel mee.

Ach nog een paar jaar en de max op de Autobahn is ook 130, net als elders in Europa
 
Bij onze oosterburen flitsen ze toch van voren, dus who cares? Laseren en staande houden doen ze alleen op bochtige b-wegen, maar ik hou wel van zo hard mogelijk rechtdoor, dus daar heb ik ook geen last van.

Niks aan het handje dus *O*
 
:Z


In duitsland kun je tenminste nog een beetje doorrijden. En zolang je dat niet in de binnen de bk doet was er tot nu vrij weinig aan de hand.
Je mag er 100 buiten de bk en als je 120 op de teller hebt dan is het ook goed. Dat rijd nu 1 maal een stuk fijner dan die voorheen 80km maar nu 60km wegen waar je je hier in nederland op moet vermaken.
Heel veel automobilisten maken ruimte voor je zodat je er langs kan met de motor.
Flitspalen staan voor 90% op zinvolle plekken zoals bv. kruisingen.
Flisten doen ze van voren.
En je hoeft daar niet bang te zijn dat er een 'politieagent' in de bosjes verstopt zit.

Ik rij er regelmatig om bovenstaande redenen en heb lang geleden 1 flits auto gezien.

:^

Niks meer aan toe te voegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan