Uit welk land komen de mooiste motoren? (poll)

Welk land?

  • Italie

    Stemmen: 202 49,5%
  • Japan

    Stemmen: 126 30,9%
  • UK

    Stemmen: 27 6,6%
  • Duitsland

    Stemmen: 19 4,7%
  • Frankrijk

    Stemmen: 2 0,5%
  • Korea

    Stemmen: 5 1,2%
  • USA

    Stemmen: 17 4,2%
  • ander land

    Stemmen: 10 2,5%

  • Totaal aantal stemmers
    408
Tja moeilijk de mooiste motor vind ik de MV Agusta F4. Daarin tegen heb ik de meeste voorkeur voor een fiets uit Japan. Heel simpel omdat ik meer vertrouwen heb in de techniek van Japanse motoren. Ditzelfde geld voor de auto’s uit Japen. Misschien niet de mooiste maar zeker het meest betrouwbaar.

Hier hebben we het over het uiterlijk/design, niet over de betrouwbaarheid.
 
Waarom kan ik maar 1x op Italië stemmen :?

Ze maken toch minstens 2x zo mooie motoren :+

Hoewel een Buell natuurlijk ook een schitterend apparaat is :9
 
Laatst bewerkt:
E per le persone ritardate che provano a parlare la linga più bella del mondo: :( :(
(Ton-up mi capisce, sono sicura... ;) )

Ik denk dat nog wel meer mensen je begrijpen, zo moeilijk is het nu ook weer niet... :W
En het is trouwens lingua... voor je mensen als achterlijk bestempelt :P

En ik stem Italië.
 
dit is niet moeilijk... italie natuurlijk! jammer dat ze daar minder kunnen wat betreft techniek :+
 
italie bouwt wel mooie motoren, ik vind alleen dat ze af en toe voor geen meter klinken, als je zo'n duc langs hoort komen, een gerammel en geratel, je zou bijna een kliko erachter hangen voor de losse onderdelen.

doe mij maar jappen, lopen als naaimachientjes (niet klinken, tis geen BMW) en mooi design, ik noem een NR, een RC30 en wat de denken van de allereerste CB's

maar om dit topic waarschijnlijk samen te vatten:

*O* *O* :W :W VRIJDAG!!!!!! :W :W *O* *O*
 
italie bouwt wel mooie motoren, ik vind alleen dat ze af en toe voor geen meter klinken, als je zo'n duc langs hoort komen, een gerammel en geratel, je zou bijna een kliko erachter hangen voor de losse onderdelen.

doe mij maar jappen, lopen als naaimachientjes (niet klinken, tis geen BMW) en mooi design, ik noem een NR, een RC30 en wat de denken van de allereerste CB's

maar om dit topic waarschijnlijk samen te vatten:

*O* *O* :W :W VRIJDAG!!!!!! :W :W *O* *O*


Als ze rijden is het geluid wel vet :Y

Maar zet hem voor het stoplicht alstublieft in zen vrij |(


*O* P.S droom motor een mv agusta spr *O*
 
Laatst bewerkt:
Woorden tekort....1 plaatje genoeg :) (zwart is :9~ )

full
 
Mooiste qua design: Italië :Y


Mooiste qua techniek: Japan :Y


Plaatjes zijn beide "clickable" !
 
Japan natuurlijk
Daar komen de meeste vandaan, zal er ook wel een mooie tussen zitten
 
:Y
full


ware schoonheid komt van binnen :P
 
Laatst bewerkt:
Als je niet alleen de huidige modellen mee neemt, dan vind ik dat de mooiste motoren uit Engeland gekomen zijn. Norton Commando en de (oude) Triumph Bonneville onder andere. Of de Norton Manx.

Kwijl enzo.
 
wat heb je aan mooi zijn als het niet rijd.......
geef mij maar een lelijke BMW die elke dag gebruikt wordt waar ie voor bedoeld is
rijden onder alle omstandigheden.
vorig weekend stond ie nog in 1 garage met een MV(rechtsachter)
zoiets lijkt toch meer op een scooter in een duur kleurtje :+


DSCF0943.jpg
 
Ik heb Italië gestemd!

Daarbij moet ik zeggen dat ik, gezien ik momenteel nog budgetgebonden ben, blij ben dat ik een Jap heb. Maar eerlijk is eerlijk, als ik de eindejaarsloterij win koop ik een Duc, of een MV, of een dikke Aprilia. Misschien zelfs 2, ik neem aan dat er altijd wel één is die het doet

Groeten, Karl


EDIT: zoals een échte man ook nooit ergens de gebruiksaanwijzing van leest, heb ik ook in deze éérst gereageerd en daarna pas het hele topic gelezen. Dusss even voor de duidelijk: vrouwen mét snor mogen NIET achterop *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan