Uitdagendste bochtencombinatie ooit gereden..

Stelviopas 48 haarspelden 2800meter hoog
nufenenpas
grimselpas
Zie ook topic passen rijden,IK WIL WEER NAAR ZWITSERLAND!!! Mooiste passen en perfecte wegen. Helemaal toppie :9~
 
Ik vond van Barneveld naar Kootwijkerbroek, richting Stroe al flink wat redelijk scherpe bochten achter elkaar! Kan je trouwens lekker rijden, Barneveld, Terschuur, achterveld, Stroe, Garderen. beetje die polder daaro.

Natuurlijk lang niet zo extreem als plaatje van soeptablet ;)
 
in het zuiden van Frankrijk, Gorges De Verdon!
prachtige canyon, met vele motorrijders en vele mooie bochten. in de streek meer dan genoeg aan prachtige wegen

ik was daar deze zomer op vakantie, spijtiggenoeg met de wagen, en ga er zeker eens terugkeren met de motor.

mooi meegenomen is ook dat je daar de hoogste brug hebt van europa, waar je ook kan bunjee-springen 8-)
 
één of de andere pas in Zwitserland, en ik ken een ander weggetje (lekker rustig), dat gaat erg goed, al zit hier één bocht in die je moet weten, de eerste keer wordt het krap en schrik je je te pletter en is je hart iest van slag af... })
 
Schotland.

Vanaf het moment dat je de grens over komt bij Gretna Green is het feest. Daarna gewoon de kleinere wegen opzoeken en het is per definitie feest.

Helaas was het deze keer nog met de auto maar de motorreis komt ook nog wel een keer.
 
Vet... Wou toch al eens die kant op, maar denk alleen niet dat ik m\'n vriendin zo gek krijg. Heeft het niet zo op van die kronkelige bergweggetjes })
Is geen weggetje maar lekker brede bochtenweg :P :P :P

Wel eens op een avond de touristen weg tussen Epen en Vaals geprobeerd???
Is 13 km :] :] :] fun en op die tijd bijna geen ander verkeer
 
Welke pas is nu niet mooi in de Alpen of Pyreneeen??
En de bochtjes in de Dolomieten, ook heel mooi.

En mag je echt maar 70 op de Swartzwaldhöchstrasse, wij reden er met mooi weer, heb toch zeker de limiet drievoudig overschreden dan })

En dichter bij huis, de 258 van Aken naar de Nurburgring, maar ook daar haal je wel het drievoudige van wat je mag.
 
Op donderdag 06 december 2001 21:49 schreef Gizzmo13 het volgende:
Welke pas is nu niet mooi in de Alpen of Pyreneeen??
En de bochtjes in de Dolomieten, ook heel mooi.

En mag je echt maar 70 op de Swartzwaldhöchstrasse, wij reden er met mooi weer, heb toch zeker de limiet drievoudig overschreden dan })
[endquote]
Je moet een bocht de snelheid geven die hij verdiend!! :} Maar je mag echt maar 70 km/u op 90% van de Swhstrasse ipv. normaal 100km/u op doorgaande wegen :j .
Martin.
 
Laatst bewerkt:
Circuit7.JPG


Dit is toch het plekje waar ik tot nu toe het meeste motorplezier heb gehad :)

Verder gaat bij mij in de buurt van o.a. Ee en Dokkum mijn hartje sneller kloppen.

Maar als ik zo\'n foto zie uit het buitenland :} :z
 
voralberg schijnt ook mooi te zijn.... ik zal op mijn wintersport daar een even wat informatie los peuteren bij de kroegbaas waar we altijd appreskieen (vent rijd zelf KTM zo\'n waar ze ook Parijs Dakkar me reden)
 
Isle of Man blijft nog steeds het mooiste staatcircuit van de wereld, waar je met 200+ de politie voorbij knalt!

Groetjes :z
 
Circuit7.JPG


Dit is toch het plekje waar ik tot nu toe het meeste motorplezier heb gehad :)

Verder gaat bij mij in de buurt van o.a. Ee en Dokkum mijn hartje sneller kloppen.

Maar als ik zo\'n foto zie uit het buitenland :} :z

is dat niet lelystad? of lijkt het er gewoon op? is zie dit nog al eens vanuit de lucht (maar volgens mij mis ik iets...)
 
is toch wel heel erg als dat je mooiste bochtencombinatie is....
[zelfspot modus]
Beginnende Supersportrijders... Klaverblad is het enige waar we nog een beetje fatsoenlijk de bocht door komen... :P
[/zelfspot modus]
Zelf vinnik de diverse dijkweggetjes hier in de buurt (mits puinvrij) ook wel érg grappig... Maar zo\'n leuke bergpas is ook wel :9~
 
In mijn dromen kom ik de mooiste bochten tegen,als ik wakker word tja...kutzooi denk ik dan

Maarre de oude nurburgring heeft een aantal zeerrr mooie bochtencombinaties.....hhhmmmm heerlijk,next year again.
 
Laatst bewerkt:
Op die Isle of Man \"bij Engeland\" wordt inderdaad veel op snelheid gecontroleerd in de dorpen, waar je niet harder mag dan 30 mijl (=ong. 50km/h)
Kom je buiten het dorp (of stad) dan kom je een scheurmadeurbordje tegen (Wit met zwarte schuine balk), waarna dus GEEN snelheidslimiet geldt!!
Het is wel aardig oppassen daar, maar het wordt niet voor niets \"Road racing capital of the World\" genoemd.
Groetjes :z
 
Uhm... geen idee eigelijk wat het beste was.. Italie, Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk... overal plezier gehad... :P
 
Ik heb heel veel lol gehad in de eiffel met mijn R1....al moet ik zeggen dat ik diezelfde rit graag nog eens op een SM zou willen maken...
 
Mooiste tocht alleen op mijn KTM binnendoor van Tilburg naar het zuiden van Luxemburg.
Vol door die kleine dorpjes knallen. Nog 3 gasten op supersportjes tegengekomen.
Hebben geprobeert mij een uur lang bij te houden maar zijn toen toch maar afgehaakt.
\"Je gaat net iets te snel voor ons\" 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan