Uitdaging op 22 December??

Aha, mijn eerste reactie op dit mooie forum :)
Gaat ie over politie ;(

Er wordt nl nogal gecontroleerd op die route. Dit is omdat in de zomer er een aantal gasten zijn geweest die dit stukje ook als circuit gebruikten. En omdat er toen wat ongelukken zijn geweest. Nou weet ik niet of de politie nog wel uit zijn bed komt met de kou, maar ja, voor het flitsen hoeven ze alleen even een cameraatje te plaatsen....

Ik zeg niet dat jullie het niet moeten doen, maar ik wil nog wel even waarschuwen, want het zou echt zonde zijn om zo\'n leuke dag met een waardeloze afloop te beeinigen.

Dus doe ermee wat je wilt en als jullie gaan ben ik erbij!

Groetjes
Elske
 
Aha, mijn eerste reactie op dit mooie forum :)
Gaat ie over politie ;(

Er wordt nl nogal gecontroleerd op die route. Dit is omdat in de zomer er een aantal gasten zijn geweest die dit stukje ook als circuit gebruikten. En omdat er toen wat ongelukken zijn geweest. Nou weet ik niet of de politie nog wel uit zijn bed komt met de kou, maar ja, voor het flitsen hoeven ze alleen even een cameraatje te plaatsen....

Ik zeg niet dat jullie het niet moeten doen, maar ik wil nog wel even waarschuwen, want het zou echt zonde zijn om zo\'n leuke dag met een waardeloze afloop te beeinigen.

Dus doe ermee wat je wilt en als jullie gaan ben ik erbij!

Groetjes
Elske

Dag Elske, welkom op dit forum. kijk eens terug in de tijd en lees wat er zoal gebeurd bij een samenzijn van leden van het MF. :)
Dit zijn lui die wel van wanten weten en zich op een wintermiddag in december ook wel zullen weten te redden.(Tip: 14 october) :]
 
[knip]
Dus doe ermee wat je wilt en als jullie gaan ben ik erbij!

Groetjes
Elske

Ah een mevrouw van Motornet.nl ;) Welkom! :)
Ik hoop dat je het forum hier ook iets overzichtelijker vind dan op motornet. Zat vroeger ook vaak op motornet, maar het is totaal niet overzichtelijk, laat staan druk bezocht (het forum dan).
 
Op vrijdag 14 december 2001 15:23 schreef Mar1tin het volgende:Dit zijn lui die wel van wanten weten en zich op een wintermiddag in december ook wel zullen weten te redden.(Tip: 14 october) :]

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1485 (Zondag 14 Oktober)

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1516 (Zondag 14 Oktober - Evaluatie)
 
Aha, mijn eerste reactie op dit mooie forum :)
Gaat ie over politie ;(

Er wordt nl nogal gecontroleerd op die route. Dit is omdat in de zomer er een aantal gasten zijn geweest die dit stukje ook als circuit gebruikten. En omdat er toen wat ongelukken zijn geweest. Nou weet ik niet of de politie nog wel uit zijn bed komt met de kou, maar ja, voor het flitsen hoeven ze alleen even een cameraatje te plaatsen....

Ik zeg niet dat jullie het niet moeten doen, maar ik wil nog wel even waarschuwen, want het zou echt zonde zijn om zo\'n leuke dag met een waardeloze afloop te beeinigen.

Dus doe ermee wat je wilt en als jullie gaan ben ik erbij!

Groetjes
Elske

Bedankt Elske, maar sommige leden hier op het forum zijn nou juist die motorrijders die steeds lastig gevallen worden daar door de politie.
Goh, hoe zou ik dat nu weten. }) }) })
We kunne ze wel aan.
 
Effe back ontopic pls.
En zeg nu effe wanneer precies waar afgesproken wordt.
Voorlopig zie\'k alleen voorstellen en discussie\'s over het tijdstip enzo. Niks definitiefs. :(
 
Ik had wat problemen met online komen..

Maar hier ben ik dan..

Afspraak?:
Zondag 23 December om 15.00 op het PPP staan, alwaar we een stukje kunnen gaan rijden, de wedstrijd kan natuurlijk ook..!!!

Maar een stukje rijden sowieso is altijd leuk !!!! Ik weet wel leuke routes, en Gizzmo misschien ook wel??

In ieder geval, komt allen als het niet te hard vriest of te glad is.. ik hoop in ieder geval op mooi weer..!!! :)

In orde })
 
Bedankt Elske, maar sommige leden hier op het forum zijn nou juist die motorrijders die steeds lastig gevallen worden daar door de politie.
Goh, hoe zou ik dat nu weten. }) }) })
We kunne ze wel aan.
Joh Gizz..meen je dat nou? Was ik het die daar op mn achterwiel werd aangehouden? :P En count me in...mag zelfs wel wat eerder als 15:00....13:30 ofzo? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan