Uitdaging op 22 December??

Cannonball run: schrijf mij maar in }) Wel ff van hier tot zuid Frankrijk dan, of Crest :?

Enne guys niet te veel schuiven he morgen, steek wel wat kaarsjes aan voor you! Ben er niet bij mij te ver en te fris zelfs in het koekblik met weinig rem. GOODLUCK!!!

Miss M
 
Succes,ik zit morgen bij de kachel aan de race-bike te sleutelen.
Moet klaar zijn voor 3 dagen Magny Cours in Maart!
Benzine probleempje,carter loopt vol!!!
FF de carb\'s lichten en vlotters en naalden checken.
Veel plezier,die-hards!
 
Leuke mededeling:

Het is zo glad voor mijn deur, dat ik mijn motor GLIJDEND door de rem heen geparkeerd hier.. Lachen dus..!!

En over het gevaar van morgen, ik denk dat dat wel meevalt !!

Ook ik pas voor dit bijzondere samenzijn, er ligt hier NU 12 cm sneeuw op de weg, lekker geglibberd en gegleden met mijn gezinsvervoermiddel! (op 4! wielen welteverstaan) :)
Trouwens zou geeneens hebben kunnen komen, enkele essencieële onderdelen van m\'n fiets ter beschikking gesteld aan een goed doel :} !(Hé MAX, \"k hoop dat je niet teveel beschadigt hebt met je 2de bodemcontact in korte tijd?)Glad hé :P
Heren coureurs, wel mét verstand hé over 13 uur! |(
Grtz+suc6, dat de \"beste mag winnen\" :} :} :}
 
Nou, van mij mogen we het verschuiven, dit is mijn uitzicht.


misc.php


Bijlage: sneeuw.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heee OHJAJOH, wakker worden man.

Rot eens je nest uit, weer teveel gezopen gisteravond.
 
Wijs besluit gasten.

BTW: Die Canonballrun lijkt me wel een leuk idee voor in de zomer (lekker lang licht). Toch een beetje legale manier zoeken. Bv met een gemiddelde snelheid en kontroleposten... Toch eens over nadenken.
:]
 
Tja.. Gizzmo.. \ '(

Het vriest hier nu met -2 in Den Haag.. de sneeuw van gisteren is blijven liggen.. Ik denk niet dat ik het doe.. Ik weet van mijzelf dat ik nu mijn grenzen (nog) niet goed weet te vinden in dit weer.

Ik kan wel een stukje gaan rijden, maar dat is ook geen pretje.. We kunnen natuurlijk een andere keer afspreken, als de vorst uit het land is.. Ik kan deze week morgen nog, en donderdag na 16.00.. ik werk zaterdag de 29ste nog, en dan ook tot 16.00.

Laat me het maar horen.. :)

Veel plezier dan met je SLEE! ;)
 
Op zondag 23 december 2001 15:58 schreef Ohjajoh het volgende:
Sleeen?? Heb ik al gedaan !!

check dit, vannacht om 02.00 in de duinen van Scheveningen:
slee.jpg


En vanavond gaan we het nog eens dunnetjes overdoen..!! })

Jammer dat wij hier in het zuiden geen duinen hebben! :]
 
Op zondag 23 december 2001 15:58 schreef Ohjajoh het volgende:
Sleeen?? Heb ik al gedaan !!

check dit, vannacht om 02.00 in de duinen van Scheveningen:
slee.jpg


En vanavond gaan we het nog eens dunnetjes overdoen..!! })

heeft die slee meer pk\'s ?
 
(Hé MAX, \"k hoop dat je niet teveel beschadigt hebt met je 2de bodemcontact in korte tijd?)Glad hé :P

Max moest weer 2 keer op zijn bek gaan voordat ie snapte dat ie zijn motor maar moest gaan stallen..
Hij gaat nu beginnen aan het \"spuit\"project dus hij rijdt voorlopig niet meer...

ps Casema ligt eruit, dus reageren zal ie ook pas als ie weer op zijn werk ingelogd zit :P
 
Martin: wat heeft ie nou weer precies geflikkerd?

Max vondt dat je nog best wel kan rijden met dit weer, dus hij rijden, hij ging weg met mooi weer, maar toen die naar huis moest ging het sneeuwen, dus hij voorzichtig naar huis, maar in Zoetermeer was het heel glad, overal botsingen, alles ging goed totdat die door de steeg achter zijn huis reed en daar, door de gladheid, zijn motor maar weer eens neerlegde, echter, hij had mazzel, hij viel op de al beschadigde rechterkant.

Hij heeft het nu afgeleerd, want hij was vandaag met de auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan