Uitdaging op 22 December??

lijkt me eigenlijk wel eens leuk, als je maar voorzichtig bent met die \'wedstrijd\'... zondag lijkt me wel wat ja
 
JK, jij ook al?? :) :) ;) ;)

hehe nee hoor, ik schaats niet, maar ik vrees dan dat het te glad is en op z\'n minst te koud (vind het nu al koud eigenlijk zonder mijn winterhandschoenen).

Mijn ijshockeyschaatsen liggen ergens op zolder, zal misschien nog wel weer een keer een nieuw paar kopen. Voorlopig ben ik wel even zoet met m\'n stage binnenkort, het bedrijf is zo groot dat het iets van 5 minuten duurt voor je van de ene kant naar de andere kant van het bedrijf bent.
En daar mag ik dus storingsdienst/systeembeheer gaan doen. joepie :)
 
Zondag 23ste aub, zaterdag moet ik s\'middags werken :(
Hopelijk wel boven 0 dan, moet +/-150 km rijden |( .
Al een tijd bekend?
Martin. :] brrr :] brrr
 
Ik zou graag mee gaan toeren :] , maar als jullie allemaal gaan racen vind ik er niets aan met mijn Viragootje. Als het om de gezelligheid gaat ben ik graag van de partij en Sephirot waarschijnlijk ook wel. Oh nee, die heeft natuurlijk een winterstop ingebouwd |(

Is trouwens wel inderdaad een flink eindje rijden, ook voor mij...
 
Ja het is echt weer om eens flink door de bochten te raggen...kijk uit dat je banden niet te warm worden ;)
 
Ik zal vast wel weer sukkeltje zijn ofzo, maar is het niet beetje gevaarlijk koud om te gaan racen? De weg zit gewoon onder vriespunt man.. krijg je je banden toch nooit warm op?
En dan elkaar gaan uitdagen? Noujah.. pooh is misschien wat simpel jah
 
Eeeeh op een goldwinn zou wel gaaf zijn maar denk ik niet haalbaar,maar ik zal een Ambulance regelen want die zal wel weer nodig zijn.

Oja olalalatje,denk niet dat je wint als ik meedoet jonkie....don\'t try it.
 
Eeeeh op een goldwinn zou wel gaaf zijn maar denk ik niet haalbaar,maar ik zal een Ambulance regelen want die zal wel weer nodig zijn.

Oja olalalatje,denk niet dat je wint als ik meedoet jonkie....don\'t try it.

Ja, Mario, regel jij nu maar even een Goldwing op je werk, wil het nu ook wel eens even zien van je. ;)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/488/065ac64cf046f546c0ced8de2660a136 (GIZZMO.gif)​
 
Ze lachen me uit en geloven mij nooit als dit alleen voor een simpel proefritje is,maar kan het altijd proberen zo van ik wil mijn leven verbeteren......en het rustiger aandoen hahahahahahahahahaha.

Gizzmo je kent mij toch langzaammerhand,de broekkies pak ik in op een Goldwinnnnnnnnnnnn.
 
Gizzmo je kent mij toch langzaammerhand,de broekkies pak ik in op een Goldwinnnnnnnnnnnn.

Je pakt hun wel in, maar ik wil jouw wel even zien op een Goldwing.
Heeft Ohjajoh ook een kans, want dan pleur ik echt van het lachen van me motor af. *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan