Uitgedroogde inhammen 😂

20 aug 2019
11
2
Beste Mf'ers,

Ik heb de Nolan N87 helm en daar ben ik redelijk blij mee. Alleen verstikt de huid bij mijn inhammen, en laat het droge rode huid achter voor 2 dagen na een simpel ritje. Beetje vervelend. Ervaringen? Andere helmen beter ertegen? Materiaal? Sjaal ervoor? Tips?


Groet,
Jeffrey Italiaander
 
Ik heb ook een Nolan helm en daarbij ook inhammen.
Nog nooit ergens last van gehad................... 🤪

Zou 't wat te maken hebben met de vorm van je hoofd? Eitje...........?
 
Het haar laten groeien en naar voren kammen, of een zijkant wat langer en dat haar zijdelings over het hoofd kammen.
 
Dat ga je niet menen!!

Soms heb je van die mongolen waar nog net 10 haren achter in de kraag groeien.
Die laten ze dan flink lang worden, en wikkelen dat beetje dons dan 3x rondom hun hoofd.
Boven windkracht 2 komt die kale knikker toch ineens tevoorschijn, met vanuit de kraag een klein plukje haren van 1 meter lang die wappert in de wind.
Kan je nog erger voor LUL staan? ................... :X :X

Simpel: Als je kaal wordt, dat gewoon accepteren. Boven de 65 is 90% van de mannen kaal of kalend.
Ook mijn haardos,..................eeeeeh, een paar sprietjes, hebben veel betere tijden gekend. So be it!!:9
Het is zoiets als Linda de Mol. Die denkt ook dat ze eeuwig 18 moet blijven. Als die gaat lachen dan raken alle siliconen in de knoop........:X:X
Ik zie liever een vrouw op leeftijd met een rimpeltje hier en daar, dan overal onnatuurlijke verdikkingen en opgeblazen lippen.
 
Laatst bewerkt:
Voordat je je helm op doet, je hoofd met kokosolie insmeren 8)7

1285f20cf82ebc7afc8e337ec7ef703e.jpg
 
Deze leeuw denkt ook dat ie altijd jong gaat blijven met z'n geblondeerde kuif.
Zou Linda de Mol ook deze cocos-olie gebruiken.......................?
 
Als de helm al iets ouder is (ouder dan een jaar bijvoorbeeld) zou ik het binnenwerk reinigen en wassen met een anti-allergeen wasmiddel. Vervolgens zou ik ook beginnen met het standaard dragen van een helmmuts. En kokosolie is echt geweldig spul. In elk geval spul dat geen kwaad kan bij al aanwezige huidkwaaltjes, en als je een paar dagen lang rode irriterende plekken op je plaat hebt … dan heb je al een aanwezig kwaaltje. Dat zou ik overleggen met iemand die dáár weer verstand van heeft, en dat hoeft lang niet altijd een huisarts te zijn.
 
Dat ga je niet menen!!

Soms heb je van die mongolen waar nog net 10 haren achter in de kraag groeien.
Die laten ze dan flink lang worden, en wikkelen dat beetje dons dan 3x rondom hun hoofd.
Boven windkracht 2 komt die kale knikker toch ineens tevoorschijn, met vanuit de kraag een klein plukje haren van 1 meter lang die wappert in de wind.
Kan je nog erger voor LUL staan? ................... :X :X

Simpel: Als je kaal wordt, dat gewoon accepteren. Boven de 65 is 90% van de mannen kaal of kalend.
Ook mijn haardos,..................eeeeeh, een paar sprietjes, hebben veel betere tijden gekend. So be it!!:9
Het is zoiets als Linda de Mol. Die denkt ook dat ze eeuwig 18 moet blijven. Als die gaat lachen dan raken alle siliconen in de knoop........:X:X
Ik zie liever een vrouw op leeftijd met een rimpeltje hier en daar, dan overal onnatuurlijke verdikkingen en opgeblazen lippen.

Laten we eerlijk zijn: scheren is de overcomb van de nieuwe generatie
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan