Uitglijder op de dijk..

sKywOlf

MF'er
2 feb 2003
99
0
Veenendaal
Tja en daar sta je dan of liever gezegt lig je dan met je "goede gedrag" in het gras op de dijk en in je ooghoek zie je je motor nog verder de dijk afglijden...

Ik ben een PAN rijden in hart en nieren en rijd er, zo beweerd men, sportiever mee dan eigenlijk zou moeten.....Voorremblokken elke 6000 km, en bandjes gemiddeld elke 7 a 8000 km.....das dus snel...Maar goed, het is wel leuk...

Op de dijk, met z'n 3-en, vanaf Ochten Richting Tiel, redelijk ruime bocht naar links alleen, ja ja je raad het al, iets te hard dus kom ik niet uit, althans niet zoals het hoort.. ;) , ik raak al hangende in de bocht met het voorwiel het gras en de rest staat boven.....Auwhaaa...ik schat 2 ribjes gekneusd, ik ken het gevoel, heb dat jaren geleden al een keer gehad, gekneusde ribben.

Beide spiegels (die ingebouwde) zijn verrot, met kap, richtingaanwijzer en al, waar het hoge scherm op zit is compleet afgebroken met schroefies en al, en diversen krassen. Gelukkig ben ik ALL-RISK verzekerd maar euh leuk is anders.

Enfin, ik wilde dit ff kwijt en das gelukt. Het is overigens niemands schuld behalve de mijne en ben zeer kwaad op mijzelf. Ik rijd al wat jaartjes maar zo zie je dat dat geen moer uitmaakt. Ik heb er iig van geleerd dat ik de bocht wat rustiger in moet gaan....eruit kan altijd harder.

:]

P.S. En dat gebeurd net in het allerbeste weekeinde van het jaar...das wel zuur.
 
Das balen. Ik wens je een spoedig herstel van jezelf en jouw motor toe.
 
Laatst bewerkt:
Tikt wel aan bij de pan en de mijne was alleen maar omgevallen. ;(

beterschap
 
Beide spiegels (die ingebouwde) zijn verrot, met kap, richtingaanwijzer en al, waar het hoge scherm op zit is compleet afgebroken met schroefies en al, en diversen krassen. Gelukkig ben ik ALL-RISK verzekerd maar euh leuk is anders.

Bogus... B|

Maar je ken er nu wel een lekker streetfighter projectje van maken... O-)
 
Beetje veel pech zo op deze mooie dag zeg.
verder zelf wel oke??

gelukkig een alrisk dus veel pijn ( behalve ego) zul
je er niet aan over houden denk ik..
 
Waar precies ree je daar dan op de dijk? zitten wel een paar bochtjes in die achteraf altijd wat scherper lijken.

is wel een mooi stukje, ik woon zelf in Lienden (da's zeg maar als je vanaf de rhenense brug naar het eiland van maurik toe rijdt - aanrader!!)


anyways, veel succes met het herstel van je schade en natuurlijk jezelf!!
 
Ik rijd al wat jaartjes maar zo zie je dat dat geen moer uitmaakt. Ik heb er iig van geleerd dat ik de bocht wat rustiger in moet gaan....eruit kan altijd harder.
Dat leer je wel laat dan vinnik, zeker een rustige pan toerder?
Dijken vind ik ook gevaarlijk hoor, verradelijke bochten!
Rechtuit + slecht wegdek zijn de betere dijken, lekker op een off-roadje met 120 O-)
 
dijkjes bij tiel :X ik geloof dat ik daar ook eens ben wezen dijksurfen B|

succes, ik weet hoe je je voelt, en das niet lekker :X
 
Dijkjes pakken blijft een linke boel.

Het valt mij op , dat er vaak in de bochten wat zand of grind ligt.
Dat spul komt er volgens mij niet van eigens.
:(
 
En achteraf zie je nog zo: Langsaam erin en hard eruit |( |( net als neuken maar dan andersom

ik hoop dat schade meevalt voor je en weer snel aan het rijden bent.
 
Dat leer je wel laat dan vinnik, zeker een rustige pan toerder?
Dijken vind ik ook gevaarlijk hoor, verradelijke bochten!
Rechtuit + slecht wegdek zijn de betere dijken, lekker op een off-roadje met 120 O-)

Wanneer je mijn relaas goed leest dan kun je lezen dat ik alles behalve een rustige panrijder ben. En ik blijf gewoon dijkkies rijden (is er iets beters dan?) alleen wat rusitger voortaan... ;)
 
Waar precies ree je daar dan op de dijk? zitten wel een paar bochtjes in die achteraf altijd wat scherper lijken.

is wel een mooi stukje, ik woon zelf in Lienden (da's zeg maar als je vanaf de rhenense brug naar het eiland van maurik toe rijdt - aanrader!!)


anyways, veel succes met het herstel van je schade en natuurlijk jezelf!!

Ergens halverwege....HEt was ook niet de eerste keer dat we die reden...de favoriet is die aan de andere kant (bij Lienden dus en dan richting Vianen)....maar goed...ik moet toegeven dat het al wat vaker "net goed ging" en nu is dat moment er dus van "net niet"....
 
Ergens halverwege....HEt was ook niet de eerste keer dat we die reden...de favoriet is die aan de andere kant (bij Lienden dus en dan richting Vianen)....maar goed...ik moet toegeven dat het al wat vaker "net goed ging" en nu is dat moment er dus van "net niet"....

Ah, mijn dinneke woont in Vianen, ik ken het stukkie wel, pannenkoeken eten bij het eiland van maurik is ook een aanrader!

jammer man dat het precies dit weekend gebeurd met dat mooie weer enzo... maarja shit happens, gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen, gebeuren best veel ongelukjes op die dijken hier, vorig jaar zomer nog een vent uit Tiel geholpen met het omhoog duwen van zn honda CB, zo'n ding is dan best zwaar! gelukkig had de beste man niets, zn motor wel... als je die dijkjes niet kent zijn ze link, als je ze wel kent word je snel overmoedig. maar het blijft super rijden in de Betuwe! :}
 
Tja en daar sta je dan of liever gezegt lig je dan met je "goede gedrag" in het gras op de dijk en in je ooghoek zie je je motor nog verder de dijk afglijden...

Ik ben een PAN rijden in hart en nieren en rijd er, zo beweerd men, sportiever mee dan eigenlijk zou moeten.....Voorremblokken elke 6000 km, en bandjes gemiddeld elke 7 a 8000 km.....das dus snel...Maar goed, het is wel leuk...

Op de dijk, met z'n 3-en, vanaf Ochten Richting Tiel, redelijk ruime bocht naar links alleen, ja ja je raad het al, iets te hard dus kom ik niet uit, althans niet zoals het hoort.. ;) , ik raak al hangende in de bocht met het voorwiel het gras en de rest staat boven.....Auwhaaa...ik schat 2 ribjes gekneusd, ik ken het gevoel, heb dat jaren geleden al een keer gehad, gekneusde ribben.

Beide spiegels (die ingebouwde) zijn verrot, met kap, richtingaanwijzer en al, waar het hoge scherm op zit is compleet afgebroken met schroefies en al, en diversen krassen. Gelukkig ben ik ALL-RISK verzekerd maar euh leuk is anders.

Enfin, ik wilde dit ff kwijt en das gelukt. Het is overigens niemands schuld behalve de mijne en ben zeer kwaad op mijzelf. Ik rijd al wat jaartjes maar zo zie je dat dat geen moer uitmaakt. Ik heb er iig van geleerd dat ik de bocht wat rustiger in moet gaan....eruit kan altijd harder.

:]

P.S. En dat gebeurd net in het allerbeste weekeinde van het jaar...das wel zuur.

Top dat je het als een les ziet ... want meer of minder is het ook niet. Sterkte met het herstel van jezelf! Hope 2 see you on the road soon :-)
 
in dit geval ,als een blok van de dijk.
ik had het eerder verwacht van die andere 2.
henk,succes met je ribben en we mailen.
die ANDERE T H
Dat valt wel mee, als je eenmaal rijdt.

Laag zwaartepunt. Als een blok op de weg.

Nog iemand een Pan kopen?
 
Dat is minder '( Ik zou wel ff naar je ribben laten kijken, misschien zijn ze toch gebroken? Aan de andere kant, meer dan tapen kunnen ze dan volgens mij toch niet doen... Succes met je lijf en met het verzekeringsgeneuzel!

Dat valt wel mee, als je eenmaal rijdt.

Laag zwaartepunt. Als een blok op de weg.

Nog iemand een Pan kopen?
Helemaal waar, je merkt tijdens het rijden (en tijdens het opbokken) niet dat dat ding tegen de 300 kilo weegt.
Nee dank je, ik blijf lekker op m'n Fazer rijden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan