Uitlaat bevestigen

23 mei 2002
91
0
maastricht
Ik wil de duosteunen op een cbr 900 blade demonteren maar, de uitlaat een Bos zit aan een steun bevestigd.
Nu zie ik op diverse foto's dat deze de steun verwijderd is en een beugel gemonteerd hebben.

Nu is mijn vraag is dit los te verkrijgen of is dit een eigen constructie :?
 
los van eigen constructie.. heb je al gekeken naar de moeren waarmee de duovoetsteunhouders vast zitten???
Is een apparte maat, ik had er niet de sleutels voor, anders had ik de linker eraf gehaald. De rechter had ik dan gewoon laten zitten en haalt de voetsteun eraf. Maar ik liep dus al meteen vast op de maat van de inbusmoeren.
 
Als je een Bos demper hebt is een bos steun het mooiste! Volgens mij zijn die bijna overal te bestellen, iig bij dealers die ook bos uitlaten verkopen.

Mijn steuntje voor R6 was iets van 60 euro bij safe.
 
los van eigen constructie.. heb je al gekeken naar de moeren waarmee de duovoetsteunhouders vast zitten???
Is een apparte maat, ik had er niet de sleutels voor, anders had ik de linker eraf gehaald. De rechter had ik dan gewoon laten zitten en haalt de voetsteun eraf. Maar ik liep dus al meteen vast op de maat van de inbusmoeren.

Bij de blade zijn het gewoon M10 bouten dus geen probleem met los maken.
Heb ook al de voetsteun eruit gehaald maar ziet niet uit, krijg het verschijnsel wel willen niet kunnen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan