uitlaat blade

13 sep 2004
28
0
Herkenbosch
hoi motorgekken,

een vraagje:

heb sinds 2 weken een nieuwe fireblade.
nu wil ik uiteraard een ander uitlaatje erop, maar heb zelf nog geen idee.
kan iemand me adviseren.
het gaat me vooral om de sound, pk`s heeft ie al genoeg (vind ik).
maar ook het oog wil wat, dus het moet er wel een beetje gaaf uitzien ook nog.
als je me ook nog een indicatie kan geven wat het ongeveer kost, en eventueel een
foto met betreffende uitlaat erop erbij, zou ik dat heel fijn vinden.
ik vraag wel veel geloof ik he ???.

Nou in ieder geval bij voorbaat dank.

trouwens ik heb een rood/zwarte.


groetjes, en voorzichtig aan.
 
Ik heb er zelf een LeoVince onder, klink super :9~
Moet wel eerlijk zeggen dat het wel iets minder mooi staat. De originele uitlaat vult de hele kont, nu ontstaat er toch een soort gat

De laser, met dual sound technology, schijnt ook heel bruut te zijn.
Hier kan je heel simpel de db-killer uithalen en weer inzetten.


http://www.laser-jama.nl/nl/Main.html

Je kunt op deze pagina ook een linkje vinden naar de uitlaat voor een fireblade '04


 
Ik vind die extreme ook wel heel erg :9~ maar de prijs zal daar helaas ook wel naar zijn.

De LeoVince kost rond de € 630 en daar komt dan nog ca. € 90 bovenop voor montage (als je dat zelf niet kan).
Beetje korting moet natuurlijk altijd mogelijk zijn. Ik heb 'm er meteen bij aanschaf onder laten zetten. Kostte me € 360

De enkele laser werd mij aangeboden voor € 500, maar dan wel bij aanschaf nieuwe motor (was een andere offerte dan waar ik m'n bike uiteindelijk heb gekocht).

Weet niet wat de extreme moet kosten.
 
Ik heb zelf onder mijn cbr1000rr een arrow zitten, vet geluid. Daarvoor heb ik eerst een leo gehad, maar die kwam tegen mijn kappen aan en werd enorm warm. Ik heb ze gehaald bij kalsbeek motoren in Zwolle en die is het goedkoopst met de uitlaten in nederland. De leo(sbk version"duurdere) kostë mij 300,- en de arrow is wat duurer. Let op als die besteld zorg dan dat ze direct de tussenstuk bestellen wat die moet appart worden besteld.
 
Die van Arrow die jij erop heb = dat zo een dual pijp 1 onder je kont en de andere aan de zijkant ?


weet wel dat het een behoorlijk brut geluid geeft .

Ik heb zelf onder mijn cbr1000rr een arrow zitten, vet geluid. Daarvoor heb ik eerst een leo gehad, maar die kwam tegen mijn kappen aan en werd enorm warm. Ik heb ze gehaald bij kalsbeek motoren in Zwolle en die is het goedkoopst met de uitlaten in nederland. De leo(sbk version"duurdere) kostë mij 300,- en de arrow is wat duurer. Let op als die besteld zorg dan dat ze direct de tussenstuk bestellen wat die moet appart worden besteld.
 
ik ben helemaal Akrapovic gek dus dat was voor mij geen moeilijke keuze, en het geluid is superrrrrrrrr :9~ prijs is ongeveer 700 euro
full
 
hey jongens,

hartstikke bedankt voor jullie tips en foto`s.
ben alweer een heel stuk wijzer geworden, maar weet nog niet wat ik ga kiezen.
ik vind de akrapovic erg mooi, maar de yoshimura , de enkele slip on demper dan,
vind ik ook erg mooi, maar eddy sorry dat ik zo pietneukerig ben, maar ik heb wel het idee dat hij er een beetje scheef onder zit, of niet ???

als ik mijn keuze gemaakt heb horen jullie het en dan probeer ik ook een paar foto`tjes te plaatsen.

groetjes.
 
ik ben helemaal Akrapovic gek dus dat was voor mij geen moeilijke keuze, en het geluid is superrrrrrrrr :9~ prijs is ongeveer 700 euro
(Afbeelding)
man, wat een mooi uitlaatsysteem, waar koop i dat en jeetje zeg waar koop je zo'n kentekenplaat houder, hoe klinkt die uitlaat nou, komt er nog een beetje geluid uit :+
 
oh ja, vergeten te vertellen in het vorige mailtje, maar de xtreme van laser zit ook nog in de race.

ben dus zoals ik al zei wel een stuk wijzer geworden, maar het maakt de keuze er niet gemakkelijk op.

is er soms ergens op internet een site, waar ik eventueel de sound van een of meerdere uitlaten kan horen. dat zou helemaal mooi zijn en mijn keuze iets makkelijker maken. als dat zo is hoor ik het graag van jullie.

of woont er iemand in mijn buurt waar ik een keer mag komen luisteren.
ik woon in herkenbosch.
voor degenen die op school niet zo goed hebben opgelet bij aardrijkskunde (zoals ik) herkenbosch ligt tussen roermond en de duitse grens.
heeft ook zijn voordelen zoals : binnen 3 kwartier in de eiffel.
dik uurtje naar nurburgring.
3 kwartier op circuit zolder.
een uur op francorchamps. dit heeft helaas geen nut meer want je kunt er nu niet meer illegaal op. 2 jaar geleden nog wel. dat was pas gaaf.
nu hebben die slimme belgen het echt goed afgesloten.

trouwens nog een kleine tip voor degenen die regelmatig inde eiffel rondscheuren:
in Gemund ligt een goede , niet dure griek met echt lekker spul.
zeker het proberen waard.
ik ben de naam ff kwijt, maar hij ligt aan de doorgaande weg door gemund.
het is een wit pand met over bijna de hele breedte een balkon ervoor en aan de zijkant een terras.
je moet een trapje op om binnen te komen.
kan bijna niet missen.
ben je een keer in de buurt, zeker proberen.
vooral de gyros met tzatziki is erg lekker.
neem daarbij een, ja echt een maar, bitburger, en je kunt er weer helemaal tegenaan.

ik hoor het wel een keer.

groetjes allemaal en

be careful on your bike.

un accident sits in een litlle cornertje !!!!!!!.
 
ff bij Sidekick vragen!
deze Giannelli kost €375.00 maar daar gaat de MF korting dan nog af
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan