Uitlaat(bochten) GSX600F '91 verroest

Shaggy8675

MF veteraan
16 nov 2004
10.000
0
Tilburg
Ik zit met het probleem dat mijn complete uitlaat vanaf het blok tot aan de dempers zijn verroest ( GSX600F-'91 ). Met name het eerst gedeelte is er slecht aan toe.

Ik heb al eens rond zitten kijken voor een vervangend systeem. Dit is dan kompleet RVS van voor tot achter, met een sport-demper naar keuze ( carbon etc. ) Alleen is het probleem dat dit redelijk prijzig is, en dat alleen Laser kennelijk dit systeem nog levert.

Zou het mischien mogelijk zijn om van een nieuw model GSX-F de 4-1 uitlaat te monteren zonder al te veel moeite? Of past dit niet door een andere lay-out?

Advies, andere tips, of waar te zoeken voor onderdelen aangaande dit?
 
Heb het zelfde gehad met mijn honda cbr 600f uit 91 en heb met mazzel sebring rvs bochtenset via mf kunnen regelen voor 150 euri nieuw in doos (bij safe koste hij meer dan 400) en zelf er onder gezet! Je moet even uitzoeken via werk plaats handboek of via dealer wat past onder jouw bike, bij mijn cbr is alles gelijk van 91-98 en sebring was voor 95er model en past perfect! Wil je wel helpen met het eronder bouwen hoor, woon omg rdam dus half uurtje voor je! Kan eventueel ff informeren bij safe maatje werk op magazijn! Mail me maar ff dan.
 
Heb het zelfde gehad met mijn honda cbr 600f uit 91 en heb met mazzel sebring rvs bochtenset via mf kunnen regelen voor 150 euri nieuw in doos (bij safe koste hij meer dan 400) en zelf er onder gezet! Je moet even uitzoeken via werk plaats handboek of via dealer wat past onder jouw bike, bij mijn cbr is alles gelijk van 91-98 en sebring was voor 95er model en past perfect! Wil je wel helpen met het eronder bouwen hoor, woon omg rdam dus half uurtje voor je! Kan eventueel ff informeren bij safe maatje werk op magazijn! Mail me maar ff dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan