Uitlaat cb450S

John.doorzon

Rookie
22 jan 2005
4
0
Landgraaf Limburg
Hallo, Ik ben op zoek naar een "sport"uitaat voor mijn 4 1/2 cbtje. Mijn oude dempers zijn allebei rot en ik ben eens aan het rondkijken wat er zo allemaal op past. Wie weet er iets of heeft er wat liggen?
 
Gewoon een nieuw systeem kopen... Ik weet niet goedkoop maar dan heb je zeker over 2 jaar nog een goed uitlaatsysteem en dat weet je niet als je ets 2de hands koopt. Heb er ervaring mee.

Succes
 
Veel suc6 met zoeken :D

Ik heb nog wel 2 oude dempers over.. met afgeflexte voorbocht.. mag je wel hebben :) moet je ze er alleen ff op lassen.

Ben nu zelf bezig voor mn cb450s een rvs systeem te lassen... misschien geen optie voor jou om dat zelf te doen? :)
 
Ik heb er nu rvs-dempers opzitten. Kant en klaar gekocht, inclusief bocht (met niet een hele makkelijke verbinding tussen bocht en dempers). Dus ze zijn er wel!

Ik heb nog een goede bocht liggen trouwens.
 
Sorry voor de late reactie maar mijn pc lag er even uit. Bedankt in elk geval voor de tips! De dempers van motozoom.nl zijn dezelfde als op louis.de (ik woon vlak aan de grens en kijk er ook wel eens overheen). Heb ondertussen een laskunstenaar gevonden die mijn dempers gerepareerd (of beter gerestaureerd) heeft. Zondag gaan we in de Eiffel een stukje blazen en dan weet ik of het houd....

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan