uitlaat CBR1000f 1987

R.J.Bakker

Rookie
8 jun 2002
3
0
45
Alkmaar
Forum experts,

Ik zit met het volgende.
Ik heb een Honda CBR1000f uit 87 en nu is de tijd gekomen dat het koppelstuk tussen de bochten en de dempers echt onafhankelijk van elkaar kan bewegen. Ik maak nu meer herrie dan een harley en daar voel ik me met een CBR niet lekker bij.
Bij de garage geweest. Kunnen het niet meer lassen. Willen ze de hele boel gaan vervangen. Gaat me 900 euro-tjes kosten. Probleem is dat ik nog maar een jaartje verder wil met deze motor en dan een ander wil gaan zoeken en dus die 900 euro er nooit meer uithaal. Daar is die motor gewoon veel te oud voor.
2e hands bochten liggen voor een CBR uit 87 niet voor het oprapen en hoopte dat jullie nog tips, ideeen, slimme tijdelijke constructies hadden!
Thanks!

Bakkers!
 
Er is iets van ""kneedbaar metaal"" in de handel...... is dat wat?
(((Ik heb ooit de uitlaat van de auto een iets langer leven gegeven door Openhaardkit ... ik dacht van Bison ))))
Maar denk je niet dat je het geld er bij inruil voor weer krijgt ??? Als ik zie wat ze nog vragen voor een 1000 uit 87 Enne terecht ((( hahhahahaa ik heb er zelluf ook 1 tje..... zoek nog een kuip!
 

R.J.Bakker

Rookie
8 jun 2002
3
0
45
Alkmaar
Jahaaa! Maar die van mij heeft een klein beetje schade (inhalen toend ie auto net naar links ging... BOING!) en intussen 65/k op het tellertje. Met reparatie van 2000 gulden is-ie zo;, 4000 gulden waard. Wil volgend jaar wel een CRB100XX, maar nu nog even een jaartje door eigenlijk!