Uitlaat CBR600f 1988

Welke uitlaat moet ik nemen???

• BSM

Stemmen: 0 0,0%
  • Laser

Stemmen: 3 60,0%
  • IXIL

Stemmen: 1 20,0%
  • Anders, nl...

Stemmen: 1 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    5

Roadracer

Die hard MF'er
1 jul 2003
274
0
Almere
Hoi allemaal,
In mijn eeuwigdurende zoektocht naar mogelijkheden mijn motortje te verfraaien ben ik nu op zoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn schatje. Nou is het helaas zo dat de meeste uitlaatsystemen (LeoVinci, Bos, Akrapovic, etc) niet meer standaard uitlaten voor dit type hebben. Doe-het-zelf-en wilde ik eigenlijk vermijden, en na een kleine zoektocht op het internet ben ik de volgende opties tegengekomen:
BSM Vampire:
full

Laser Pro d'or:
full

IXIL: deze leveren verschillende mogelijkheden, waaronder onderstaande 3:
full

Hierbij ook nog een plaatje van mij en mijn motor, zodat jullie een beetje kunnen inschatten hoe het geheel eruit gaat zien:
full

Wat raden jullie aan, en zijn er evt. nog andere opties qua uitlaten???
Oja, zoals ws wel duidelijk, zit ik aan een carbon uitlaat te denken, maar misschien raden jullie me toch RVS aan??? :P

Wat dacht je van een Viper, die zijn relatief niet zo duur en volgens mij ook beschikbaar voor dit type motor. Die kosten ongeveer 200 euro.

Ik heb dezelfde motor, en heb er wel zelf een Yoshimura demper aan gemaakt. Moet toegeven, misschien niet de mooiste oplossing maar voor 40 euro heb ik een heel mooi geluidje erin zitten *D .

Hi !.

Ik heb zelf een CBR 600f uit '87 met een laser uitlaat (deeptone).

Super geluid en met een beetje zoeken ook nog wel gebruikt te vinden.

97517

Succes !.

Laatst bewerkt:
Thanx voor deze eerste reacties. Ik weet dat een Laser over het algemeen een prettige }) uitlaat is, maar kan iemand me nog wat meer vertellen qua sound enzo over de IXIL uitlaten? Hoe is dat in vergelijking met de Laser?

Die IXIL Tri-Oval :}

Dat is waar ik dus nu met name over twijfel: De Laser is erg mooi, maar voor mijn motor is alleen de "standaard" ronde versie te verkrijgen. De IXIL heeft dus in ieder geval de Oval en TriOval die ik er gewoon op kan zetten, en die vind ik zelf ook wel om te :9~ :9~ :9~
Wat is wijsheid? Ik weet dus niet hoe de IXIL klinkt, dus iemand hier ervaring mee (ook in vgl. met de Laser?)

Heb hier nog zo'n apparaat staan (opknapper die binnenkort weg moet) met een Yoshimura er aan. Geluid is echt lekker! Moet alleen ff kijken of ik em een beetje netjes kan maken (is een beetje smerig).

Als je interesse hebt, stuur me dan even een mailtje.

Heb hier nog zo'n apparaat staan (opknapper die binnenkort weg moet) met een Yoshimura er aan. Geluid is echt lekker! Moet alleen ff kijken of ik em een beetje netjes kan maken (is een beetje smerig).

Als je interesse hebt, stuur me dan even een mailtje.
:? :? :? Ik neem aan dat je bedoelt dat je een motor te koop hebt staan waar een Yoshimura uitlaat opzit?

:? :? :? Ik neem aan dat je bedoelt dat je een motor te koop hebt staan waar een Yoshimura uitlaat opzit?

Hahahaha dat kan natuurlijk ook ;) Nee ik denk niet dat je daar op zit te wachten.

De motor gaat weg als zijnde sloper (of iemand die er nog wat van kan maken) en dan mogen bepaalde onderdelen afzonderlijk weg naar geïnteresseerden.

Terug
Bovenaan Onderaan