Uitlaat CBR600f3

rat89

Die hard MF'er
22 aug 2011
284
0
Haarlem
De zoekfunctie ligt er op dit moment uit, daarom knal ik mijn vraag hier even neer.

Ik ben voor mijn CBR600F3 opzoek naar een nieuwe 2e hands sportuitlaat met e-keur en demper.
Nu kan ik die zo snel nergens vinden en vroeg ik me af of een uitlaat van een andere type CBR600F past op mijn motor?

Alvast bedankt
 
motoren-honda onderdelen;uitlaat.

wordt nog een originele uitlaat aangeboden voor weing.
 
Bedankt voor de reacties.
Op marktplaats al gekeken maar kon niks vinden voor mijn type motor en vandaar dat mijn vraag ontstaat.
Wil wel een sportuitlaat en geen standaard.
 
Laser Hotcam met db killer zoals hieronder

hotcam_titan.jpg


Heb er nog 1 liggen in een super staat, als je interesse hebt zal ik vanavond even foto's maken ;)

Honda CBR 600 F4i (2007) komt ie vanaf.

Alleen door de i versie zit er geloof ik een lambdasonde gat in bij de linkpijp, maar is lang geleden dat ik hem er af geschroefd heb :X

Volgens mij wil de eigenaresse er 150 euro voor (of een goed bod :+ ) .

Edit: Slipon.
 
Laatst bewerkt:
Laser Hotcam met db killer zoals hieronder

[afbeelding]

Heb er nog 1 liggen in een super staat, als je interesse hebt zal ik vanavond even foto's maken ;)

Honda CBR 600 F4i (2007) komt ie vanaf.

Alleen door de i versie zit er geloof ik een lambdasonde gat in bij de linkpijp, maar is lang geleden dat ik hem er af geschroefd heb :X

Volgens mij wil de eigenaresse er 150 euro voor (of een goed bod :+ ) .

Edit: Slipon.
Die op het plaatje is zonder killer. :+
 
Zeker interesse, alleen vraag ik me dus af of dat gaat passen oomdat de uitlaat voor een nieuwere versie is gemaakt.
 
TS vraagt om een uitlaat met e-keur en volgens mij heeft een Hotcam dat niet.
 
Die heeft db killer en e keur, weet niet of het een hotcam is, wel iig een laser met de driehoek demper model.

Maar deze versie heeft ook een lambdasonde gat. Ik denk niet dat je die op de F3 heb ?

En voor zo ver ik kan afleiden van foto's van de standaard bochten set, lopen ze net iets anders weg.
 
Dacht dat de Hotcam geen e-keur heeft en de Duo-tech wel.
Maar een lambda heeft de F3 zeker niet.

Ts kan eventueel ook op eBay.de kijken, daar wordt je dood gegooid met dempers voor weinig.
 
Of 280 euro uittrekken en gaan voor een nieuwe Takkoni, die hebben e-keur en zijn volgens mij het goedkoopste nieuwe alternatief.
 
F4 past niet hoor, hele andere motor.

F2 en F3 is op wat dingetjes na t zelfde, denk dat ze bij Boonstra mischien nog wel wat hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan