uitlaat compleet suzuki gs500 gs 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

303

Die hard MF'er
27 apr 2006
752
0
Edit:zie ander zoekertje van me,krijg deze niet verwijderd??
 
Laatst bewerkt:
ooh zo snel al reactie??zal m ff lezen :-)
 
Laatst bewerkt:
hoi,

ja hoor ,zoals ik zei de originele uitlaat,standaard dus.
ik heb nu een laser deeptone.zeer mooie sound,maar wel bijna 500euri lichter
 
ja hij moet snel weg (heb nog andere kosten),vandaar de lage prijs.als je op ebay ziet voor een veroeste uitlaat vragen ze nog 150euro dan is deze een koopje zelfs met transportkosten er nog bij
 
kijk maar wat ie nieuw kost op onderstaande site :-) de mijne kost maar 85 euro :-) beetje reclame maken *O*

http://cgi.ebay.de/Suzuki-GS-500-E-GS500-Auspuffanlage-Topf-Auspuff-Pott_W0QQitemZ320379116376QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item4a98155b58&_trksid=p3286.c0.m14

ps:dit is niet mijn uitlaat op ebay voor alle duidelijkheid,dus dat mijn advertentie er niet voor verwijderd wordt :+
 
Laatst bewerkt:
niemand? oke allerlaagste prijs 75euro wat echt belachelijk laag is... :9 enkel je transportkosten komen erbij als je ze niet zelf op komt halen.
voor minder gaat ie niet weg,blijft ie nog liever stillaan roesten in de kelder lol |( })
dit is HET moment om voor een prikkie een niet van nieuw te onderscheiden complete uitlaat te kopen *O*
 
Laatst bewerkt:
kickje
groin-kick.jpeg
 
heb helaas geen digitaal toestel.zal is proberen met men gsm maar die kwaliteit is niet echt goed(1.3mp) en dan doe je de uitlaat eerder geen recht aan lol)maar wie een gs500 heeft en zijn uitlaat wil vervangen weet wel hoe de standaard uitlaat eruitziet,het is immers een standaarduitlaat,geen custom of andere merk uitlaat.wie echt interesse heeft om te kopen vraagt er maar ff naar,dan maak ik desnoods wel eentje met men gsm ofzo,en anders op google staan er wel genoeg (voor wie niet weet hie ie eruitziet).het enige verschil is dat mijn uitlaat zoals nieuw is en die op google misschien niet :+
 
Laatst bewerkt:
hallo,

helaas al verkocht sorry...
toch bedankt,

groeten


@moderator,kan deze topic gesloten worden,ik zie geen delete knop...
alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan