uitlaat dragstar 1100 classic

kingsize280

Rookie
2 jul 2010
14
0
Heerhugowaard
ik zit er over te denken om mijn standaard einddempers van mijn dragstar 1100
te vervangen voor iets waar wat meer geluid uitkomt,
heeft iemand hier ervaring mee?

heb een paar mooie setjes gezien bij highway-hawk maar weet niet zeker
of dit past of goed te monteren is.

als er iemand is die hier meer van weet dan hoor ik dat graag.

groeten joeri
 
Rij al jaaaaaaaren met outlaws van laser op mijn Dragstar 650, nooit tegengehouden geweest, en lekker ruig geluid. let wel, dit zijn de uitlaten ZONDER enige demping..gewoon een buis dus.... Ik vermoed dat highway hawk qua pasvorm wel goed zal zitten. In elk geval...Doen !!! Geef toe, een 100 met het geluid van een Puch...staat niet he... lol En geloof me, een open uitlaat is beter dan welke "hoorn" ook, ze horen je wel afkomen...loud pipes...de rest ken je wel zeker?
Succes !!
 
ik zit er over te denken om mijn standaard einddempers van mijn dragstar 1100
te vervangen voor iets waar wat meer geluid uitkomt,
heeft iemand hier ervaring mee?

heb een paar mooie setjes gezien bij highway-hawk maar weet niet zeker
of dit past of goed te monteren is.

als er iemand is die hier meer van weet dan hoor ik dat graag.

groeten joeri
wegblijven bij Highway-hawk en voor een fatsoenlijke uitlaatfabrikant als bv laser gaan als je langer dan 1 regenbui plezier van je chroom wil hebben.
 
mooiste geluid blijft de pijpen van Vance & Hines !
ook in Duitsland nog nooit aangehouden.
je hebt de keuze uit half open of geen dempers.
 
Ik heb highway-hawk uitlaten op mijn Yamaha Wildstar, alle demping er uitgehaald en ik rij er alweer een paar jaar mee rond zo. niks geen problemen met chroom ofzo.
als je er zo af en toe even een poetslap langs haald gaat dat prima, maar dat moet je met elke chroom uitlaat
 
Als je de looks van je originele uitlaten nog mooi genoeg vind, kun je overwegen om de achterste 2 schotten in de uitlaatpijpen door te boren.
In de originele dempers zitten 4 schotten, de achterste 2 kun je doorboren. Hierdoor zal je best meer geluid krijgen.
Verwacht er niet het resultaat mee als complete open pijpen of zoiets.
Maar mocht je niet een enorm kabaal willen is dit een overweging.

Let op: eenmaal doorgeboord kun je niet meer terug, en de waarde van je originele pijpen is weg!!
(en die zijn best prijzig)
 
Wij hebben BSM en laser slachcut uitlaten op onze dragstars. Maken aardig wat herrie, het enige dat anders is aan de <2002 en >2002 modellen is de ophangsteun, Mocht je dus een mooi setje vinden van een ander bouwjaar dan je jouwe kan je dat steuntje beter los bestellen, dan dat je het setje uitlaten laat varen.

Denk er even om dat je bij een compleet open systeem ook de inlaat moet aanpassen (filter / sproeiers). Kijk anders even op dutchdragstarclub.nl, daar weten ze je wel wat te vertellen denk ik.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan