Uitlaat expansie Kawasakie Zephyr 550 afgescheurd

Ballie_

Rookie
29 apr 2012
19
0
Roosendaal
Hallo luitjes,

Ik vond mijn torreke de laatste week al een hoop kabaal maken, maar zo op het oog was er niets aan de hand. Mjah, naked, en luchtgekoeld, dat maakt toch meer kabaal, 't zal wel aan mij liggen, dacht ik.

Tot vandaag. Olie ververst, en meteen maar eens ff een doekje over mijn torreke halen. Uitlaat kon wat extra aandacht gebruiken dus eerst maar eens dat aangekoekte vuil eraf poetsen.

Nu zit er een soort van expansie vaatje aan de demper, zoals die hieronder zichtbaar is:

mufflers_mediumkae0177e1140_25b5.jpg


Nu is dat ding dus afgescheurd, en aan de restanten te zien, is dit niet meer te lassen, zo dun is het materiaal...

Kan ik dat ding er gewoon afhalen en een plaatje over het gat laten lassen? Ik kwam nl. een andere (nieuwe) uitlaat tegen die dit vaatje niet heeft. Zoals je op DEZE locatie kunt zien.

Of is het toch beter om een andere uitlaat aan te schaffen...

Wie weet raad...
 
Ik zou 't niet weten waar dat ding voor dient. Ik weet alleen dat mijn torreke nu meer herrie maakt dan me lief is.

Ik merkte net trouwens dat de uitlaat die ik gezien heb op MLMparts.com voor modeljaar 1983/1984 is. Mijn torreke is van 1991.
 
Dank je, x7, maar die had ik al gevonden. Wanneer je die uitlaat echter aanklikt, zie je dat 'ie voor modeljaar 1983/1984 is. Dus eerlijk gezegd twijfel ik aan de toepasbaarheid van deze uitlaat op mijn motor (modeljaar 1991)

Dat 'ie voor alle bouwjaren zou zijn, klopt dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Staat onder contact ;) Bij circuit Zolder in de buurt.

Je kunt ook proberen een plaatje over het afgescheurde deel te lassen. Baat het niet, schaden zal het ook het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan