uitlaat fireblade sc28

Status
Niet open voor verdere reacties.

anth0ny

Die hard MF'er
3 aug 2007
471
1
dordrecht
Zoek voor mijn Blade een andere demper(bolt on)aangezien de huidige devil demper 2 afgebroken popnagels heeft...

Mag zonder Db killer zijn

Wie heeft er iets liggen voor een leuk prijsje liggen?

Mvg.
 
Ben niet zo'n fan van ingekorte dempers. Maar bedankt.
Oh en het zijn niet de popnagels van de zijkant zelf maar de popnagels die op het einde van de demper zitten. (waar de Db killer in gaat)
 
Laatst bewerkt:
Gaan die popnagels (rondom) niet door de eindpijp heen dan? Niet dat je 'm dan in moest korten, maar dan zou je de rest van de popnagels er uit kunnen boren, eindpijpje er af, de losse stukjes popnagel eruit halen, eindpijpje op zijn plek, nieuwe popnagels er in en klaar. (net als in mijn topic).

Scheelt je dat weer een demper aanschaffen, tenzij je gewoon helemaal toe bent aan wat anders? ;)

Succes iig ;)
 
Gaan die popnagels (rondom) niet door de eindpijp heen dan? Niet dat je 'm dan in moest korten, maar dan zou je de rest van de popnagels er uit kunnen boren, eindpijpje er af, de losse stukjes popnagel eruit halen, eindpijpje op zijn plek, nieuwe popnagels er in en klaar. (net als in mijn topic).

Scheelt je dat weer een demper aanschaffen, tenzij je gewoon helemaal toe bent aan wat anders? ;)

Succes iig ;)

Nee popnagels gaan niet rondom in het eindpijpje die zitten er niet :p

Wel zitten er 2 stuks in het eindpijpje. Die dus helaas kapot/ gescheurd zijn. Hierdoor zit dus het eindpijpje los op de demper. (Klinkt zonder overigens wel heel vet!)

Zou er Evt een boutje en moertje in kunnen doen maar weet niet of dit gaat lukken. Anders nieuwe popnagels erin. Heb helaas niet de juiste gereedschappen en spullen ervoor vandaar.

En wie weet heeft iemand nog wel een oud dempertje liggen voor een leuk prijsje. Mijn yoshimura heb ik helaas uitgeleend vandaar.
 
Ik heb nog een carbon BSM demper liggen in goede staat. Past direct op de flens van je linkpijp met 3 bouten.
Bij interesse kan ik je wat fotootjes sturen.
Groetjes,

Wubbes
 
Deze foto van de demper had ik nog, morgen schiet ik nog wat meer foto's (vandaag niet aan toegekomen).
Vraagprijs 80,-

full


Groetjes,

Wubbes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan