Uitlaat gemonteerd

Xtine

MF veteraan
19 apr 2012
9.284
84
Amsterdam
Ik dacht dat het monteren van nieuwe uitlaten wel een heel gedoe zou zijn, maar het is heel eenvoudig. Alles past precies, was in een half uurtje gepiept. Alleen moest ik twee gaatjes boren in de onder-uitlaat, en dat is blijkbaar hard staal. Duurde ff.

En, Bolski, vrouwen kunnen best zelf sleutelen!
 
images
 
Ik dacht dat het monteren van nieuwe uitlaten wel een heel gedoe zou zijn, maar het is heel eenvoudig. Alles past precies, was in een half uurtje gepiept. Alleen moest ik twee gaatjes boren in de onder-uitlaat, en dat is blijkbaar hard staal. Duurde ff.

En, Bolski, vrouwen kunnen best zelf sleutelen!
Ik neem alles terug wat ik gezegd en gedacht heb!
 
|( |(
Je moet geen vrouwen gelijk gaan geven!!
Straks gaan ze nog denken dat ze dingen zelfstandig kunnen doen! Voor je het weet gaan ze stemrecht eisen en komen ze in de regering, en worden ze minister van verkeer en waterstaat of infrastructuur ofzo terwijl iedereen weet dat vrouwen daar niks van weten en dan hebben we de poppen pas echt aan het dansen!

:+
 
Uitlaten kwamen bij Bolski vandaan en pasten ook nog eens in 1x? Zelfs als het door een vrouw gemonteerd wordt? }) _O-

Dat is bijna een wonder *O* _O- :P


Staan goed hoor :} en nu ervoor zorgen dat je van deze wat langer plezier kan hebben. 8-)
 
Goede service, goede uitlaten, pasten precies.
En vrouwen kunnen precies net zo goed sleutelen als mannen. Vaak beter, omdat vrouwen zich niet hoeven te bewijzen.

Hahahaha je hebt de smiley's gemist. _O- _O- _O- _O- _O-

En over dat net zo goed kunnen sleutelen. }) Daar denk ik iets genuanceerder over nadat ik nu inmiddels al vele malen mijn vrouwelijke collega heb moeten helpen om die verrekte m14 en dikkere bouten en moeren los te kunnen krijgen. })
Hangt zij er met haar volle gewicht met 2 handen aan te scheuren en dan gaan ze niet los en dan doe ik dat ff voor haar met 1 handje op de rug zonder mij echt in te spannen. _O- *O*
En nee ze draaide niet de verkeerde kant op _O- }) :P
 
Laatst bewerkt:
Je kan zeggen wat je wil. Ik vind ze heel mooi.
Ik zat nog te twijfelen of ik deze ;) en deze :+ er bij zou zetten.

Toen bedacht ik "och, dat snappen ze wel..."

Ik was natuurlijk vergeten dat jij, eeeh, een dame bent.


;) :+


Maar staat goed hoor. Ik hoop dat je er veel rij-plezier van hebt :Y :]
 
Ik dacht dat het monteren van nieuwe uitlaten wel een heel gedoe zou zijn, maar het is heel eenvoudig. Alles past precies, was in een half uurtje gepiept. Alleen moest ik twee gaatjes boren in de onder-uitlaat, en dat is blijkbaar hard staal. Duurde ff.

En, Bolski, vrouwen kunnen best zelf sleutelen!

Nou, dat denkt die van mij soms ook, en ze probeert het soms ook echt wel, en daardoor lig ik meestal helemaal krom van het lachen! ;)
 
Nu hebben ze al 2 of 3 motoren van je afgegapt, en nog staat 2/3 van je kenteken vol in beeld :? :+

Waarom zou dat erg zijn? Via kenteken vind je toch niet zomaar een adres? En daarbij, hij staat niet bij mijn huis. En het kenteken staat in de meeste kuipdelen gegraveerd, dus de waardevolle onderdelen zijn daarmee waardeloos voor een dief.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou dat erg zijn? Via kenteken vind je toch niet zomaar een adres? En daarbij, hij staat niet bij mijn huis. En het kenteken staat in de meeste kuipdelen gegraveerd, dus de waardevolle onderdelen zijn daarmee waardeloos voor een dief.
Misschien ene rare vraag hoor maar puur uit nieuwsgierigheid.

Wat zegt de verzekering er van als bij een persoon in zo korte tijd 2 keer de motor gestolen word.
Ga je dit merken in je premie of is dit iets wat geen invloed heeft op je premie ?
 
Diefstal is iets wat buiten jouw schuld valt, dus nee, je kan er niet voor 'gestraft' worden in de vorm van een hogere premie of minder korting of een terugval in schadevrije jaren. En nee, ook niet als er meerdere worden gejat.

Als jij aan de voorwaarden hebt voldaan om diefstalschade uitgekeerd te krijgen (het juiste slot/stallingslocatie/alarm) kan de verzekering zich alleen maar aan het contract houden wat ze met jou hebben afgesloten.

Is er sprake van opzet of fraude, dan zal de verzekering dat moeten bewijzen, maar ze mogen niet op basis van een onderbuikgevoel handelen. Als je iemand het tegendeel hoort beweren kan je dat rustig negeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan