Uitlaat gezocht

5 jul 2009
74
0
Amsterdam
beste mede mf-ers *O* :] *O* .
Ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn kawasaki er6f het is de bedoeling dat ze een zware mannelijke stem krijgt :$ (chopper achtig geluidje :9 ).

Zou graag willen weten welke uitlaat dat ook echt goed tot zijn recht laat komen *O*.

Dus laat de reacties EN plaatjes van jullie geliefde uitlaten maar komen 8-) ik zit klaar met een zak chips en wat te zuipen :+.
 
Zoek even op G&G dempers, denk dat dat wel wat voor je is.
 
ik heb vandaag ook wat gezocht naar uitlaten en ga zodra ik poen heb voor een mivv uitlaat.
heb op verschillende forums gelezen dat ze hem weer weg doen na aanschaf omdat ie teveel herrie maakt :9~
en hij is niet zo duur
 
ik heb vandaag ook wat gezocht naar uitlaten en ga zodra ik poen heb voor een mivv uitlaat.
heb op verschillende forums gelezen dat ze hem weer weg doen na aanschaf omdat ie teveel herrie maakt :9~
en hij is niet zo duur

Dan straks niet zeuren als je een prent krijgt voor teveel DB
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
 
zware mannelijke stem krijgt :$ (chopper achtig geluidje :9 ).


wat heeft een man nu met een chopper te maken.??? :(
op een chopper zitten toch wel wat meisjes onderdelen w.o. een sissybar :9
 
Hoi, kom anders even bij het Kawasaki ER6 Topic kijken onder naked bikes ;)

hier de G&G Uitlaat gemonteerd (zwart RVS)
Het geluid is heel krachtig en rauw zelfs met DB Killer kijken mensen om zodat ze kunnen zien wie er aan komt brullen ;)

1000081n.jpg


1000080z.jpg


1000079p.jpg


1000078w.jpg
 
Hoi, kom anders even bij het Kawasaki ER6 Topic kijken onder naked bikes ;)

hier de G&G Uitlaat gemonteerd (zwart RVS)
Het geluid is heel krachtig en rauw zelfs met DB Killer kijken mensen om zodat ze kunnen zien wie er aan komt brullen ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo kollere zeg wat een mooie bike :$ .
Volgens mij heb jij je db killer eruit gehaald of niet dan }) .
Ben als eens bij die topic geweest maar die was gewoon veeel te lang maar ik zal m zo wel doorspitten aangzien het nu niet echt bepaald lekker is buiten.
 
zware mannelijke stem krijgt :$ (chopper achtig geluidje :9 ).


wat heeft een man nu met een chopper te maken.??? :(
op een chopper zitten toch wel wat meisjes onderdelen w.o. een sissybar :9

Doelde op het geluid wat eruit moest komen ik wil graag een mooie bas eruit halen heb namelijk nog nooit een vrouw met een zware stem gehoord jij wel dan ??? :+ _O-
 
Zo kollere zeg wat een mooie bike :$ .
Volgens mij heb jij je db killer eruit gehaald of niet dan }) .
Ben als eens bij die topic geweest maar die was gewoon veeel te lang maar ik zal m zo wel doorspitten aangzien het nu niet echt bepaald lekker is buiten.

Bedankt :) zelfde motor als jou alleen de naked versie, dus jij krijgt precies dezelfde uitlaat als je G&G besteld (zwart RVS, of Blank RVS, Titanium versie)
nee de db killer zit er nog steeds in, het is dat kleine tuitje wat je ziet zitten ;) :) maar zelfs met db killer kijken mensen om door het geluid wat je produceert :)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt :) zelfde motor als jou alleen de naked versie, dus jij krijgt precies dezelfde uitlaat als je G&G besteld (zwart RVS, of Blank RVS, Titanium versie)
nee de db killer zit er nog steeds in, het is dat kleine tuitje wat je ziet zitten ;) :) maar zelfs met db killer kijken mensen om door het geluid wat je produceert :)
haha ok dan.
Was het eigenlijk moeilijk om te installeren aangezien je uitlaat eronder zit of was het gewoon 10 minuten werk ofzo want ik denk wel dat ik m mischien ga bestellen *O* kost ongeveer 450 euro -O- ligt eraan welke ik neem.

Nog gauw een linkje is dit jouw geluid
 
Bekijk ook Superpole eens. Goede service, Nederlands bedrijfje, redelijke prijzen en een mooi aanbod qua materialen. Zij verkopen ook uitlaten met E-keur en uitneembare dB-killer. Erg prettig als je een paar daagjes naar Duitsland wilt of het circuit op bijvoorbeeld.

www.superpole.nl
 
haha ok dan.
Was het eigenlijk moeilijk om te installeren aangezien je uitlaat eronder zit of was het gewoon 10 minuten werk ofzo want ik denk wel dat ik m mischien ga bestellen *O* kost ongeveer 450 euro -O- ligt eraan welke ik neem.

Nog gauw een linkje is dit jouw geluid

yep, maar houd er wel rekening mee dat dit filmpje in een afgesloten garagebox is opgenomen ;) maar zo klinkt hij inderdaad.

Monteren was 1,5 uur schat ik, rustig aan gedaan, maar de voetsteunen, bochtenwerk moesten eraf om te demonteren van je originele uitlaat en het opschuiven van de nieuwe (voor jou dus ook je zijkap)

www.gegbike.nl

hier heb ik hem besteld
www.motor-x.nl
 
yep, maar houd er wel rekening mee dat dit filmpje in een afgesloten garagebox is opgenomen ;) maar zo klinkt hij inderdaad.

Monteren was 1,5 uur schat ik, rustig aan gedaan, maar de voetsteunen, bochtenwerk moesten eraf om te demonteren van je originele uitlaat en het opschuiven van de nieuwe (voor jou dus ook je zijkap)

www.gegbike.nl

hier heb ik hem besteld
www.motor-x.nl
oeehh veel werk zo te horen B| niets voor mij eigenlijk ben wat dat betreft niet zo heel geweldig -O-.
 
Je zal dat met alle uitlaten moeten doen, aangezien je anders je originele er niet af krijgt, omdat dit zo'n bak is dit over de breedte van je motor loopt ;)
Het is ff knutselen :+
 
Je zal dat met alle uitlaten moeten doen, aangezien je anders je originele er niet af krijgt, omdat dit zo'n bak is dit over de breedte van je motor loopt ;)
Het is ff knutselen :+
het moet dan maar he B| als de uitlaat er eenmaal af is zal het wel een fluitje van een cent zijn.
Denk dat het makkelijker is om m zo erop te krijgen dan eraf als ik het zo hoor *O*.
Was het wel een beetje te doen of was je nog wat problemen tegen gekomen :W .
 
Gaat makkelijker met 2 man, laat je uitlaat afkoelen ;)
De eigenaar van motor-x sven heeft mij er mee geholpen, maar het vooral draadjes voorzichtig los koppelen, voetsteun of netjes ergens op laten steunen (anders moet je heel je achter rem losmaken) of door iemand vast laten houden.

Alles ging vrij soepel (motor 5 maanden oud) dus niks vast gekoekt etc. Rustig de tijd er voor nemen en jezelf niet haasten.
 
kan dat? is met e-keur en db-killer, als ik deze gebruik is het toch goed of zou ik dan maar beter uit duitsland blijven?

Met deze db-killer inderdaad e-keur. maar met deze db-killers klinkt hij uiteraard gewoon beschaafd.

De verhalen die jij hoort, zijn uiteraard zonder db-killer. En ja geloof me, elke keer als ik agenten tegenkom schijt ik hem, want geluid is echt asociaal.
Toen ik ze had gemonteerd ben ik nog 3x wezen kijken of de uitlaten nergens lekten ofzo, want van demping is geen sprake.
 
Gaat makkelijker met 2 man, laat je uitlaat afkoelen ;)
De eigenaar van motor-x sven heeft mij er mee geholpen, maar het vooral draadjes voorzichtig los koppelen, voetsteun of netjes ergens op laten steunen (anders moet je heel je achter rem losmaken) of door iemand vast laten houden.

Alles ging vrij soepel (motor 5 maanden oud) dus niks vast gekoekt etc. Rustig de tijd er voor nemen en jezelf niet haasten.
Perfecto ik zal het van de week eens goed gaan bekijken :P eerst de uitlaat uitzoeken natuurlijk *O*.
Iig alvast bedankt als ik nog meer vragen heb zal ik je wel weer lastig vallen }).
 
Met deze db-killer inderdaad e-keur. maar met deze db-killers klinkt hij uiteraard gewoon beschaafd.

De verhalen die jij hoort, zijn uiteraard zonder db-killer. En ja geloof me, elke keer als ik agenten tegenkom schijt ik hem, want geluid is echt asociaal.
Toen ik ze had gemonteerd ben ik nog 3x wezen kijken of de uitlaten nergens lekten ofzo, want van demping is geen sprake.

:} ik ben overtuigd
en hier
http://www.life4bike-shop.com/exhaust-sistem-mivv-xcone-honda-hornet-9802-p-215.html
kost ie maar 250 euries, ga um bestellen over 2 of 3 weken dan heb ik vakantie :]


voorbeeld:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ongeveer 1 maand geleden een Laser uitlaat onder mijn er6f gezet, die met die twee pijpjes. Geluid is echt super zonder db-killer, ook hoor je af en toe een mooie knal :) (ik weet overigens niet hoe hij klinkt met db-killer.. die heb ik er nooit in gehad)

De uitlaat ziet er in het echt ook mooier uit als op de plaatjes.
Ik vind het een aanrader, sinds dat ik die uitlaat eronder heb is het een echte motor geworden!!
Het enige is wel dat hij iets meer bokt in de lage toeren.. maarja je moet ook niet langzaam rijden :D:D
 
Doelde op het geluid wat eruit moest komen ik wil graag een mooie bas eruit halen heb namelijk nog nooit een vrouw met een zware stem gehoord jij wel dan ??? :+ _O-


Een vrouw met een zware stem.
Ja die van verstokte rokende vrouwen die krijgen zwaardere stemmen en omgebouwde mannen naar vrouw die hebben ook wel wat dieps in de stem.
Maar de heerlijk rokende vrouwen winnen het makkelijk van de gemiddelde ( niet rokende ) man.
Maar vond de chopper nogal een slecht vergelijk, want dat zijn astmatische knalletjes en pufjes uit de uitlaat en dat wil jij niet op je motor.
Ik had een TL1000R oid een beter vergelijk gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan