Uitlaat goed houden?

Drinkyoghurt

MF veteraan
19 apr 2007
25.550
3
Hallo forummers,

ik heb na lang schuren mijn uitlaat weer schoon en blinkend gekregen:

Voor

motorstek24152originalhs7.jpg



Na

photoshoot3uw8.jpg



Dit wil ik nu het liefst zo houden, ik heb na een ritje van ongeveer 15km gelijk de uitlaat ingespoten met WD40(wat voor een mooie witte rookwolk zorgde zoals gewoonlijk *D )

maar is dit nu ook de manier om de uitlaat in deze staat te houden? Ik wil niet dat het weer zo erg eruit gaat zien, want ik heb geen zin in nog een half dagje schuren :+
 
Ik ben dus gaan proberen met een metaal polijstpad waardoor je dus geen diepe krassen mee in je uitlaat krijgt en ik heb nagenoeg hetzelfde resultaat na een uurtje of 2 met alleen de pad, kosten 1,50.
 
Vraagje, heb je voor dit klusje de uitlaten onder de motor laten zitten of heb je ze er af gehaald? Lijkt me een pokke klus om liggend op de grond je uitlaat te schuren -O- , of valt het wel mee?
 
Laatst bewerkt:
ik had geen zin om de hele uitlaat eronderuit te schroeven, heb het er dus gewoon onder laten zitten, of het irritant is moet je zelf ondervonden, ik vond het best meevallen
 
als ik geld ervoor heb mischien wel, maar dan kan ik net zo goed een nieuw systeem aanschaffen

tot nu toe heb ik er zo'n 600km mee gereden en het is er nog niet lelijker op geworden(integendeel, juist mooier )
 
Terug
Bovenaan Onderaan