uitlaat gsx 600f vs 750f

stefan118

Die hard MF'er
25 mei 2012
451
0
Ik sta op het punt om een compleet nieuwe (2e hands) uitlaat aan te schaffen voor mijn gsx 600f bouwjaar 93.
Nu is dus de vraag of de uitlaat van de 750f het zelfde is aangezien er behoorlijk wat prijs verschil in zit.
600f 4 in 2 compleet kan ik voor 200 euro aan komen.
750f 4 in 2 compleet kan ik voor 100 euro aan komen.
Enige verschil is die van 200 heeft chrome dempers en die van 100 heeft zwarte.

Eventueel zet ik dan mn eigen chrome dempers over.
 
Tja, ik weet het ook niet, maar als de dealer het zegt, dan geloof ik dat wel...
Hij snapte het probleem ook wel wat ik had, en dat nieuw niet te doen was qua prijs voor deze motor.

Hij heeft in zn systeem gezocht op artikelnummers, en die kwamen niet overeen, en ook waar de uitlaten nog meer gebruikt werden.
De 600f was puur alleen geschikt voor de 600f.
Ook heeft hij het in de werkplaats nog aan een monteur gevraagd. die zei ook dat het niet paste.

Inmiddels heb ik een gave 2e hands uitlaat besteld inclusief dempers voor 140 euro incl. verzendkosten.

De dempers haal ik van mn eigen uitlaat af en zet ik over, omdat de dempers op de 2e hands bekrast zijn.
Maar voor 140 euro mag ik niet klagen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ooit een 4-1 van een 750F geschroefd en onder een 600F gemonteerd, past 1 op 1. En zoals Dutch FZ750 al zei, de dempers van een origineel 2-1 systeem van de 600F haal je er zonder zaag od niet af, twee bochten plus één demper is één geheel.
 
Ooit een 4-1 van een 750F geschroefd en onder een 600F gemonteerd, past 1 op 1. En zoals Dutch FZ750 al zei, de dempers van een origineel 2-1 systeem van de 600F haal je er zonder zaag od niet af, twee bochten plus één demper is één geheel.
daar kwam ik ook een keer achter... :X :X

kon ik weer terug naar Hengelo om de dempers ook bij de verkoper van een laser systeem op te halen :')
 
Laatst bewerkt:
Opzich past het, er zijn wel wat kant tekeningen .
1 de pijpdiameter is vaak wat groter van de 750. dus andere loop, afstellen etc etc.
2 de lengte vanaf de uitlaat poort tot onder je blok is iets langer(door het cc verschil) waardoor die tegen de onderkuipkap kan komen. Dit is ook aan te passen.

Maar begrijp dat je het al hebt opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Jaja,
Ben fanatiek aan het geld uitgeven geweest.
De andere uitlaat besteld en ik zag dat daar ook nog een KM teller lag voor niet al te veel euries.
Die dus ook maar besteld.
Ben ik eindelijk van de mijlen af.
Vanmiddag mail ontvangen dat het vandaag verstuurd is.

Je moet toch wat he, met dit weer komt ie de schuur toch niet uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan