uitlaat GSX-R 750

Rico

MF veteraan
9 okt 2001
2.161
0
Het sprookjesbos :)
ik heb nu dat ding maar moet ik dus ook een mooie bleerpijp hebbe :p

nou had ik die MIG highmount op het oog maar dan kan me originele uitlaat d'r nie meer op... das klote dus... die valt af..

Laser word er nu gezegd :? iemand ervaring mee zou ook een ovale high mount zijn.... kost 400 euro...

of weet iemand een mooiere? of een waar die echt goed op rijdt :P (dat doet ie al eigenlijk ;) )

bedankt voor de info iig :}
 
Had Haga geen blerpijp op die schade gixxer :? :? Kweet het niet meer.

Maaruuhh, zonde dat je je 748 weg gedaan hebt. Ik vond het wel een mooi ding. Suc7 met de Gixxer.

Suzuki Ruelzzzzzzzzzzzz they say.

ps. pas je onderschrift ff aan naar: Suzuki Jehova en deze hou ik wel heel *D
 
ik heb nu dat ding maar moet ik dus ook een mooie bleerpijp hebbe :p

nou had ik die MIG highmount op het oog maar dan kan me originele uitlaat d'r nie meer op... das klote dus... die valt af..

Laser word er nu gezegd :? iemand ervaring mee zou ook een ovale high mount zijn.... kost 400 euro...

of weet iemand een mooiere? of een waar die echt goed op rijdt :P (dat doet ie al eigenlijk ;) )

bedankt voor de info iig :}


Ik zou een akrapovic :} nemen als ik jouw was. Is zo mooi afgewerkt en niet eens zo duur (als je kan onderhandelen)


misc.php
 
Dan zou ik eerder een Laser Hotcam nemen ipv die highmount.

Trouwens een Akra is ook niet verkeerd...
 
Een maatje van me heeft een 750 met een Laser Hotcam en dat bleeert echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ .

Niet meer twijfelen en gewoon een cammetje eronder zou ik zeggen!!!
 
ik heb nu dat ding maar moet ik dus ook een mooie bleerpijp hebbe :p

nou had ik die MIG highmount op het oog maar dan kan me originele uitlaat d'r nie meer op... das klote dus... die valt af..

Laser word er nu gezegd :? iemand ervaring mee zou ook een ovale high mount zijn.... kost 400 euro...

of weet iemand een mooiere? of een waar die echt goed op rijdt :P (dat doet ie al eigenlijk ;) )

bedankt voor de info iig :}

Hoevaak per jaar wil je de standaard pijp er aan hangen dan? Voor een paar keer p.j. kan je het toch wel even om bouwen?

Als je de MIG nu erg graag wil hebben moet je het gewoon even afwegen.
 
Hoevaak per jaar wil je de standaard pijp er aan hangen dan? Voor een paar keer p.j. kan je het toch wel even om bouwen?

Als je de MIG nu erg graag wil hebben moet je het gewoon even afwegen.


met de MIG is er redelijkerwijs geen weg (betere slijptolwerk is benodigd voor de montage) :P terug....

met deze laser is het "geen probleem"
 
met de MIG is er redelijkerwijs geen weg (betere slijptolwerk is benodigd voor de montage) :P terug....

met deze laser is het "geen probleem"

Oke, dat is een goede reden :) Dat zou ik dus ook niet zo snel doen. Kan je nergens meer een circuit op.
 
he rico aan je onderschrift is te lezen...dat je het niet heel houdt...

begrijp ik dat je je duc aan stront heb gereden?
of heb je m gewoon verkocht?

want ik heb dit niet helemaal mee gekregen :)
 
he rico aan je onderschrift is te lezen...dat je het niet heel houdt...

begrijp ik dat je je duc aan stront heb gereden?
of heb je m gewoon verkocht?

want ik heb dit niet helemaal mee gekregen :)
Dat aan stront rijden deed die Duc geloof ik zonder hulp van buitenaf :+
 
Dat aan stront rijden deed die Duc geloof ik zonder hulp van buitenaf :+

mij is gezegd dat ik met elke duc dezelfde problemen zal krijgen, dus ik heb mijn plan getrokken. Nu even kijken wat een soesje doet.

maar tot nu toe doet ie het beter als Ducati.

(ik weet dat ik niet geheel objectief ben, maar mijn beleving telt in deze kweste)

:)
 
Een Arrow pijp, of Leo Vinci, geeft ook een mooie sound op een GSXR! aanrader dus. Maar, een Akrapovic zou ook mijn keuze zijn, even afgezien van de prijs!

Grtzz HagaSan, die overigens geen andere demper op zijn GSXR had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan